Ik dacht maar 2quote:Op zondag 25 september 2022 22:47 schreef Rhosyn het volgende:
Morgen gaan de mensen die manager wil worden dat aanmelden?
En dan moeten ze een praatje houden.
En dan gaan ze stemmen?
Wie 5 stemmen heeft wordt hem.
Wat als er meerdere met 5 stemmen zijn. De meeste stemmen gelden.
Wie wil dat eigenlijk?
Madeleine
Janet
Marciano
Meer?
marciano ook?quote:Op zondag 25 september 2022 22:47 schreef Rhosyn het volgende:
Morgen gaan de mensen die manager wil worden dat aanmelden?
En dan moeten ze een praatje houden?
En dan gaan ze stemmen?
Wie 5 stemmen heeft wordt hem.
Wat als er meerdere met 5 stemmen zijn. De meeste stemmen gelden?
Wie wil dat eigenlijk?
Madeleine
Janet
Marciano
Meer?
Eunice is een valse katquote:Op zondag 25 september 2022 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
Eunice mauwt gewoon tussen Jef en Jasper door.
Ja, volgens mij doet ze zich ook dommer voor dan ze is soms. Beetje misbruik maken van dr slechte Nederlandse taal.quote:
Ja, ik heb hem daar over gehoord. Hij wilde een ander regime. Maar misschien was dat alleen even omdat hij boos was over het gezeik over hoe het eten wordt verdeeld. Hij was in ieder geval mensen aan het vragen of ze op hem zouden stemmen. En hij had er minstens 5.quote:
ze loopt te koketteren en ook wat te flirtenquote:Op zondag 25 september 2022 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, volgens mij doet ze zich ook dommer voor dan ze is soms. Beetje misbruik maken van dr slechte Nederlandse taal.
Volgens mij wordt niemand er warm van, of wel?quote:Op zondag 25 september 2022 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
ze loopt te koketteren en ook wat te flirten
Heel erg.quote:Op zondag 25 september 2022 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
ze loopt te koketteren en ook wat te flirten
ik heb een naar gevoel bij deze vrouw, ik vertrouw haar gewoon nietquote:Op zondag 25 september 2022 22:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij wordt niemand er warm van, of wel?
beetje ????quote:Op zondag 25 september 2022 22:51 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat ik Gertjan ook wel trek.
hmm beetje rare woordkeus
Eensquote:Op zondag 25 september 2022 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb een naar gevoel bij deze vrouw, ik vertrouw haar gewoon niet
Zou wel een poging wagen na een fles wijnquote:Op zondag 25 september 2022 22:51 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat ik Gertjan ook wel trek.
hmm beetje rare woordkeus
Ik denk dat JAA nog niet de aantrekkingskracht heeft van bv een BB of utopia eerder.quote:
Ik heb er niet zo'n last van, maar we missen wel veel nu omdat ze simpelweg niet iedereen kunnen volgen nuquote:Op zondag 25 september 2022 23:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat JAA nog niet de aantrekkingskracht heef van bv een BB of utopia eerder.
De mensen zijn nog te veel aan het pleasen. Zijn bang lijkt het wel. Er zijn kleine ruzies maar die lossen snel op. (Lijkt het)
Er zijn teveel mensen. Voor hun. Maar ook voor ons.
het is gewoon jammer dat er met 33 bewoners maar 2 streams zijnquote:Op zondag 25 september 2022 23:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat JAA nog niet de aantrekkingskracht heef van bv een BB of utopia eerder.
De mensen zijn nog te veel aan het pleasen. Zijn bang lijkt het wel. Er zijn kleine ruzies maar die lossen snel op. (Lijkt het)
Er zijn teveel mensen. Voor hun. Maar ook voor ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |