Zo dat is ook lekkerquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb nu vier weken zomervakantie. Met af en toe nog een dagje vakantiewerk![]()
Zit nu alweer in week 4 gaat best snelquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo dat is ook lekkergeniet er ook lekker van
Ja vrije tijd gaat altijd snelquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zit nu alweer in week 4 gaat best snel
Lekker joh.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb nu vier weken zomervakantie. Met af en toe nog een dagje vakantiewerk![]()
Nog even hard genieten danquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zit nu alweer in week 4 gaat best snel
Is dat leuk Poldermocro's? Ik heb tot nu toe alles opgenomen maar nog niet kunnen kijken. En goedenavond trouwensquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond
Voetbal hier tenzij het niks is. En aantal dingen neem ik op zoals poldermocro's
Ja is wel leuk. Gaat over dilemma's als geloof en hoever ze daar in gaan. 1tje is bijvoorbeeld tiktokker die filmpjes maakt waarop die danst. de ander vind dat bijvoorbeeld weer haram(onrein).quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Is dat leuk Poldermocro's? Ik heb tot nu toe alles opgenomen maar nog niet kunnen kijken. En goedenavond trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah de moeite waard dus. Ja dat is wel waar dat ze hier conservatiever zijn, die hebben de moderne ontwikkelingen in Marokko niet meegemaakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja is wel leuk. Gaat over dilemma's als geloof en hoever ze daar in gaan. 1tje is bijvoorbeeld tiktokker die filmpjes maakt waarop die danst. de ander vind dat bijvoorbeeld weer haram(onrein).
Ook een terechte opmerking die de presentator maakte is dat de Marokkaan hier conservatiever is dan in Marokko zelf en daar progressiever zijn ondanks dat ze nog bepaalde waarden en normen behouden.
Nee precies. Denk dat het wel de moeite is om te kijken voor je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah de moeite waard dus. Ja dat is wel waar dat ze hier conservatiever zijn, die hebben de moderne ontwikkelingen in Marokko niet meegemaakt natuurlijk.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond GillesSterkte ChildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond GillesAch lieverd toch. Adem in en adem uit. Heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach dan kijk je straks naar Gilles en denkt "bij mij valt het nog mee"quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:36 schreef monkyyy het volgende:
Ik had eigenlijk met mijzelf afgesproken om naar de sportschool te gaan maar bij nader inzien heb ik geen zin.
Scherm en RL kan enorm verschillenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:55 schreef StephanL het volgende:
Fred Teeven bij Hlf8. Ooit gezien in de kantine in Haarlem toen ik pauze had daar![]()
Ik herkende hem eerst niet eens, moest even twee keer kijken
Zeker weten ja. Ziet er heel anders uit als buschauffeur dan in zo’n nette pak.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Scherm en RL kan enorm verschillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |