VD heeft zelf ook geen idee waar hij het over heeft.quote:Op zondag 25 september 2022 17:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
Geen idee waar je het over hebt, VD.
Zijn die (veel te zware) elektrische auto's nog altijd vrijgesteld van wegenbelasting?quote:Op zondag 25 september 2022 17:19 schreef knoopie het volgende:
Een EV die 15kwh per 100km verbruikt en een benzineauto die 7 liter per 100km verbruikt zijn nu in gebruik even duur. Dus dan hebben EV-rijders inderdaad enkel nog de voordelen in bijtelling en in wegenbelasting. Bovendien zijn het bijna allemaal lease-auto’s, dus dan is het verbruik voor de rijder sowieso niet relevant. Voorlopig hoef je dus nog geen medelijden te hebben met EV-rijders hoor.
[..]
VD heeft zelf ook geen idee waar hij het over heeft.
Is hij die meneer die vooraan instapt met zijn schepje?quote:Op zondag 25 september 2022 17:41 schreef Näsenbar het volgende:
De trein van TS rijdt tenminste nog op kolen. VD = 110% ANTIWOKE.
Tot 2025.quote:Op zondag 25 september 2022 17:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zijn die (veel te zware) elektrische auto's nog altijd vrijgesteld van wegenbelasting?
Mooi, hoef je 'm niet thuis te laten.quote:Op zondag 25 september 2022 17:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik laad m'n plug-in hybride iedere dag gratis, thuis.
Maar de v60 plug in is ook wel het stereotype van “Oh kut iedereen heeft een hybride en wij niet! Snel, gooi een elektromotor en accu achterin de standaard v60 zodat wij ook mee kunnen doen!”quote:Op zondag 25 september 2022 18:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tot 2025.
En wat is "te zwaar"? M'n V60 weegt meer dan een Model Y of Model 3...
Misschien doel je op het vorige model V60?quote:Op zondag 25 september 2022 18:50 schreef knoopie het volgende:
[..]
Maar de v60 plug in is ook wel het stereotype van “Oh kut iedereen heeft een hybride en wij niet! Snel, gooi een elektromotor en accu achterin de standaard v60 zodat wij ook mee kunnen doen!”
Die auto is niet vanaf het begin als hybride ontwikkeld, en daardoor inderdaad loodzwaar.
Ik had inderdaad nog het oude model in mijn hoofd. Een al zware station waar puur voor de bijtelling nog een elektromotor in gepropt werd. En de achterbak was gehalveerd wie volume, waardoor je het nauwelijks nog een station mocht noemen. Waardeloze auto was dat.quote:Op zondag 25 september 2022 19:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Misschien doel je op het vorige model V60?
15kwh is voldoende om jouw autootje te laden?quote:Op zondag 25 september 2022 17:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
10,4 kWh als hij leeg is.quote:Op zondag 25 september 2022 19:35 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
15kwh is voldoende om jouw autootje te laden?
Prijzen zijn nog steeds belachelijk hoog, vergeet niet dat er een tijdelijke belasting verlaging op zit he. Als die er af gaat zitten we weer flink boven de 2,-quote:Op zondag 25 september 2022 16:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
De prijzen voor een liter benzine en diesel zijn al een paar weken stevig aan het dalen, terwijl elektrisch rijden alleen maar duurder wordt. De op Prinsjesdag gepresenteerde plannen van het kabinet dragen daar verder aan bij. De accijnsverlaging op benzine en diesel blijft een half jaar langer, terwijl veel fiscale voordelen voor elektrisch rijden juist komen te vervallen.
"Wie heeft geīnvesteerd in de mobiliteitstransitie, krijgt nu de rekening gepresenteerd."
Ik lolde.
Geen meth lab hebben die op kernenergie draaitquote:Op zondag 25 september 2022 16:58 schreef etuiedelapiel het volgende:
Dat kun je 5 jaar van te voren al aan zien komen, iedereen alles op stroom en denken dat je dan van het kabinet af bent![]()
Beter zelf tabak verbouwen, drank stoken, zonnepanelen en accu's aanschaffen.
Lijkt mij dat elektrische autos minder onderhoud nodig hebben.quote:Op zondag 25 september 2022 16:59 schreef Aiciu het volgende:
Alleen benzine is op dit moment beter.
Ik rij diesel maar nu dat duurder is dan benzine is die hogere wegenbelasting alleen maar kut.
Niet iedereen heeft 86 zonnepanelen op zijn dak liggen omdat hij toevallig het geluk had zijn bitcoins op een goed moment te verkopen.quote:Op zondag 25 september 2022 17:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het toont alleen maar aan dat zogenaamde duurzaamheid alleen maar duur is omdat het altijd verborgen kosten heeft. Of dacht jij dat EV's gratis uit de lucht komen vallen en niks kosten omdat ze toevallig in de lease zitten?quote:Op zondag 25 september 2022 17:19 schreef knoopie het volgende:
Een EV die 15kwh per 100km verbruikt en een benzineauto die 7 liter per 100km verbruikt zijn nu in gebruik even duur. Dus dan hebben EV-rijders inderdaad enkel nog de voordelen in bijtelling en in wegenbelasting. Bovendien zijn het bijna allemaal lease-auto’s, dus dan is het verbruik voor de rijder sowieso niet relevant. Voorlopig hoef je dus nog geen medelijden te hebben met EV-rijders hoor.
[..]
VD heeft zelf ook geen idee waar hij het over heeft.
quote:Op zondag 25 september 2022 17:41 schreef Näsenbar het volgende:
De trein van TS rijdt tenminste nog op kolen. VD = 110% ANTIWOKE.
Was dat BC of AC? (Before Chriet of After Chriet)quote:Op zondag 25 september 2022 19:29 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ik had inderdaad nog het oude model in mijn hoofd. Een al zware station waar puur voor de bijtelling nog een elektromotor in gepropt werd. En de achterbak was gehalveerd wie volume, waardoor je het nauwelijks nog een station mocht noemen. Waardeloze auto was dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |