ik heb daarom ook van de meeste dingen twee exemplarenquote:Op zondag 25 september 2022 15:46 schreef Scuidward het volgende:
Dat kan je ook alleen maar overkomen met iets kleins. Je zult niet snel een nieuwe koelkast kopen omdat je de oude kwijt bent.
quote:Op zondag 25 september 2022 15:46 schreef Scuidward het volgende:
Dat kan je ook alleen maar overkomen met iets kleins. Je zult niet snel een nieuwe koelkast kopen omdat je de oude kwijt bent.
Ook bij twee providers? Je weet maar nooit, je zou maar iets kwijt raken.quote:Op zondag 25 september 2022 15:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb daarom ook van de meeste dingen twee exemplaren
net ook twee iphone 14 pro besteld
Mogelijk kunnen we dit in een formule verpakken, 1 euro per 5 minuten zoeken o.i.d.quote:Op zondag 25 september 2022 15:58 schreef jogy het volgende:
[..]. Misschien wel een auto als je echt stinkend schatrijk bent en door drank en/of drugs bent vergeten waar je het geparkeerd hebt.
Maar idd, alleen bij relatief kleine dingen ja.
Dat is kut inderdaad. Van de andere kant, zo'n combi lader is veel opgeruimder op je nachtkastje of bureau dan dat je 3 verschillende laders/kabeltjes hebt rondslingeren.quote:Op zondag 25 september 2022 15:45 schreef jogy het volgende:
Dat is best een kutcliché.
Een week lang heb ik me het schompes gezocht naar een lader die ik gekocht had waar ook de horloge lader kabel bij zat. Kon het niet vinden dus moest een oudere telefoon gebruiken als lader voor de horloge. Best jammer.
Eergister een nieuwe besteld inclusief een combilader voor telefoon/oordopjes en horloge (die kunnen niet omgaan met de normale contactloze laders, geen idee waarom)
Uiteraard heb ik dat spul een dag binnen, kijk ik voor iets anders in een rugzak en vind ik de verloren lader en het kabeltje voor de horloge.
Niet heel verschrikkelijk maar ik zei vantevoren nog dat ik de lader verwachtte terug te vinden nadat ik de nieuwe binnen kreeg en et voilà nu heb ik er twee.
Pfff nou dit zou mij echt een keer kunnen overkomen, zonder drank en drugs. In Amsterdam al eens bijna gehad.quote:Op zondag 25 september 2022 15:58 schreef jogy het volgende:
. Misschien wel een auto als je echt stinkend schatrijk bent en door drank en/of drugs bent vergeten waar je het geparkeerd hebt.
Vriend van me dacht een keer dat zijn fiets uit de tuin was gestolen. Dus nieuwe fiets gekocht. Tot hij twee weken bij de supermarkt een fiets zag staan die wel erg op die van hem leek.quote:Op zondag 25 september 2022 15:46 schreef Scuidward het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2022 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vriend van me dacht een keer dat zijn fiets uit de tuin was gestolen. Dus nieuwe fiets gekocht. Tot hij twee weken bij de supermarkt een fiets zag staan die wel erg op die van hem leek.
Was hij dus fietsend naar de winkel gegaan, maar lopend terug. En dacht hij de volgende dag toen hij zijn fiets nergens kon vinden, dat die wel gestolen moest zijn.
Letterlijk paar weken terug iemand hetzelfde zien denken met zijn autoquote:Op zondag 25 september 2022 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vriend van me dacht een keer dat zijn fiets uit de tuin was gestolen. Dus nieuwe fiets gekocht. Tot hij twee weken bij de supermarkt een fiets zag staan die wel erg op die van hem leek.
Was hij dus fietsend naar de winkel gegaan, maar lopend terug. En dacht hij de volgende dag toen hij zijn fiets nergens kon vinden, dat die wel gestolen moest zijn.
True! Het is ook niet dat ik het vervelend vind dat ik er nu meer heb, het is jammer dat ik 100+ euro heb uitgegeven voor dat gemakquote:Op zondag 25 september 2022 16:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is kut inderdaad. Van de andere kant, zo'n combi lader is veel opgeruimder op je nachtkastje of bureau dan dat je 3 verschillende laders/kabeltjes hebt rondslingeren.
Nee is wel makkelijk inderdaad. Ik heb bij mijn bureau zo'n Qi lader, maar dat is puur en alleen voor de telefoon. Op mijn nachtkastje heb ik zo'n combi ding, voor telefoon, horloge en ik kan daar ook oortjes op opladen, maar ik heb geen oortjes.quote:Op zondag 25 september 2022 17:52 schreef jogy het volgende:
[..]
True! Het is ook niet dat ik het vervelend vind dat ik er nu meer heb, het is jammer dat ik 100+ euro heb uitgegeven voor dat gemak. (Zware lader met usbc en a, 3 meter lange usbc kabel voor bij de bank en die contactloze klotelader
. )
Dat is dus een steeds terugkerende nachtmerrie van mij. iedere keer in een andere vorm maar het gaat er alttijd over dat ik ver heen ben en m'n auto niet kan vinden.quote:Op zondag 25 september 2022 15:58 schreef jogy het volgende:
[..]. Misschien wel een auto als je echt stinkend schatrijk bent en door drank en/of drugs bent vergeten waar je het geparkeerd hebt.
Maar idd, alleen bij relatief kleine dingen ja.
Voor de verkeersveiligheid lijkt het mij juist best wel goed dat jij je auto niet meer kan vinden als je ver heen bent.quote:Op zondag 25 september 2022 23:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat is dus een steeds terugkerende nachtmerrie van mij. iedere keer in een andere vorm maar het gaat er alttijd over dat ik ver heen ben en m'n auto niet kan vinden.
Kan zijn maar tegen de ochtend wil je gewoon dat je alles nog hebt; Al je tanden, sleutels, portemonnee en je autoquote:Op zondag 25 september 2022 23:51 schreef knoopie het volgende:
[..]
Voor de verkeersveiligheid lijkt het mij juist best wel goed dat jij je auto niet meer kan vinden als je ver heen bent.
Dat was wel mijn eerste verdenking omdat het 8 van de 10 keer ook zo isquote:Op maandag 26 september 2022 02:26 schreef Aiciu het volgende:
Sowieso vaak de vrouw des huizes die weer eens iets heeft weggelegd op een kutplek.
En die smoes kan ik niet eens gebruiken want ik woon alleen.quote:Op maandag 26 september 2022 02:26 schreef Aiciu het volgende:
Sowieso vaak de vrouw des huizes die weer eens iets heeft weggelegd op een kutplek.
En ik maar denken dat Fushia die heeft gejat na jullie sexdate.quote:Op zondag 25 september 2022 15:45 schreef jogy het volgende:
Dat is best een kutcliché.
Een week lang heb ik me het schompes gezocht naar een lader die ik gekocht had waar ook de horloge lader kabel bij zat. Kon het niet vinden dus moest een oudere telefoon gebruiken als lader voor de horloge. Best jammer.
Eergister een nieuwe besteld inclusief een combilader voor telefoon/oordopjes en horloge (die kunnen niet omgaan met de normale contactloze laders, geen idee waarom)
Uiteraard heb ik dat spul een dag binnen, kijk ik voor iets anders in een rugzak en vind ik de verloren lader en het kabeltje voor de horloge.
Niet heel verschrikkelijk maar ik zei vantevoren nog dat ik de lader verwachtte terug te vinden nadat ik de nieuwe binnen kreeg en et voilà nu heb ik er twee.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zondag 25 september 2022 15:46 schreef Scuidward het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |