abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 september 2022 @ 15:45:05 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_206097739
Dat is best een kutcliché.

Een week lang heb ik me het schompes gezocht naar een lader die ik gekocht had waar ook de horloge lader kabel bij zat. Kon het niet vinden dus moest een oudere telefoon gebruiken als lader voor de horloge. Best jammer.

Eergister een nieuwe besteld inclusief een combilader voor telefoon/oordopjes en horloge (die kunnen niet omgaan met de normale contactloze laders, geen idee waarom)

Uiteraard heb ik dat spul een dag binnen, kijk ik voor iets anders in een rugzak en vind ik de verloren lader en het kabeltje voor de horloge :').

Niet heel verschrikkelijk maar ik zei vantevoren nog dat ik de lader verwachtte terug te vinden nadat ik de nieuwe binnen kreeg en et voilà nu heb ik er twee.

:%
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zondag 25 september 2022 @ 15:46:33 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_206097752
Dat kan je ook alleen maar overkomen met iets kleins. Je zult niet snel een nieuwe koelkast kopen omdat je de oude kwijt bent.
pi_206097761
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 15:46 schreef Scuidward het volgende:
Dat kan je ook alleen maar overkomen met iets kleins. Je zult niet snel een nieuwe koelkast kopen omdat je de oude kwijt bent.
ik heb daarom ook van de meeste dingen twee exemplaren

net ook twee iphone 14 pro besteld
  zondag 25 september 2022 @ 15:58:03 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_206097818
quote:
:D. Misschien wel een auto als je echt stinkend schatrijk bent en door drank en/of drugs bent vergeten waar je het geparkeerd hebt.

Maar idd, alleen bij relatief kleine dingen ja.
Vrijheid
  zondag 25 september 2022 @ 16:05:44 #5
203089 Scuidward
pi_206097873
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 15:47 schreef Jahr00n het volgende:

[..]
ik heb daarom ook van de meeste dingen twee exemplaren

net ook twee iphone 14 pro besteld
Ook bij twee providers? Je weet maar nooit, je zou maar iets kwijt raken.
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2022 15:58 schreef jogy het volgende:

[..]
:D. Misschien wel een auto als je echt stinkend schatrijk bent en door drank en/of drugs bent vergeten waar je het geparkeerd hebt.

Mogelijk kunnen we dit in een formule verpakken, 1 euro per 5 minuten zoeken o.i.d.

Snap dat als je een trouwring van 10 euro had deze formule niet toepasbaar is.
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 16:22:46 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_206097992
quote:
8s.gif Op zondag 25 september 2022 15:45 schreef jogy het volgende:

Een week lang heb ik me het schompes gezocht naar een lader die ik gekocht had waar ook de horloge lader kabel bij zat. Kon het niet vinden dus moest een oudere telefoon gebruiken als lader voor de horloge. Best jammer.

Eergister een nieuwe besteld inclusief een combilader voor telefoon/oordopjes en horloge (die kunnen niet omgaan met de normale contactloze laders, geen idee waarom)

Uiteraard heb ik dat spul een dag binnen, kijk ik voor iets anders in een rugzak en vind ik de verloren lader en het kabeltje voor de horloge :').

Niet heel verschrikkelijk maar ik zei vantevoren nog dat ik de lader verwachtte terug te vinden nadat ik de nieuwe binnen kreeg en et voilà nu heb ik er twee.

Dat is kut inderdaad. Van de andere kant, zo'n combi lader is veel opgeruimder op je nachtkastje of bureau dan dat je 3 verschillende laders/kabeltjes hebt rondslingeren. ^O^
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 25 september 2022 @ 16:25:50 #7
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_206098012
Ach geld moet rollen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_206098019
quote:
. Misschien wel een auto als je echt stinkend schatrijk bent en door drank en/of drugs bent vergeten waar je het geparkeerd hebt.
Pfff nou dit zou mij echt een keer kunnen overkomen, zonder drank en drugs. In Amsterdam al eens bijna gehad.
Voor mijn eigen veiligheid: lang leve de GPS tracker. :B
Eens kijken
pi_206098020
quote:
Vriend van me dacht een keer dat zijn fiets uit de tuin was gestolen. Dus nieuwe fiets gekocht. Tot hij twee weken bij de supermarkt een fiets zag staan die wel erg op die van hem leek.

Was hij dus fietsend naar de winkel gegaan, maar lopend terug. En dacht hij de volgende dag toen hij zijn fiets nergens kon vinden, dat die wel gestolen moest zijn.
  Spellchecker zondag 25 september 2022 @ 16:27:54 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206098023
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:27 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Vriend van me dacht een keer dat zijn fiets uit de tuin was gestolen. Dus nieuwe fiets gekocht. Tot hij twee weken bij de supermarkt een fiets zag staan die wel erg op die van hem leek.

Was hij dus fietsend naar de winkel gegaan, maar lopend terug. En dacht hij de volgende dag toen hij zijn fiets nergens kon vinden, dat die wel gestolen moest zijn.
_O-
  zondag 25 september 2022 @ 17:37:33 #11
203089 Scuidward
pi_206098561
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:27 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Letterlijk paar weken terug iemand hetzelfde zien denken met zijn auto :')
  zondag 25 september 2022 @ 17:52:24 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_206098704
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat is kut inderdaad. Van de andere kant, zo'n combi lader is veel opgeruimder op je nachtkastje of bureau dan dat je 3 verschillende laders/kabeltjes hebt rondslingeren. ^O^
True! Het is ook niet dat ik het vervelend vind dat ik er nu meer heb, het is jammer dat ik 100+ euro heb uitgegeven voor dat gemak :'). (Zware lader met usbc en a, 3 meter lange usbc kabel voor bij de bank en die contactloze klotelader ;(. )
Vrijheid
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 17:56:11 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_206098733
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2022 17:52 schreef jogy het volgende:

[..]
True! Het is ook niet dat ik het vervelend vind dat ik er nu meer heb, het is jammer dat ik 100+ euro heb uitgegeven voor dat gemak :'). (Zware lader met usbc en a, 3 meter lange usbc kabel voor bij de bank en die contactloze klotelader ;(. )
Nee is wel makkelijk inderdaad. Ik heb bij mijn bureau zo'n Qi lader, maar dat is puur en alleen voor de telefoon. Op mijn nachtkastje heb ik zo'n combi ding, voor telefoon, horloge en ik kan daar ook oortjes op opladen, maar ik heb geen oortjes.

In de auto heb ik zo'n vakje, kan ie ook draadloos laden. Kabeltjes zoeken is gewoon kut, want inderdaad, je vindt 'm nooit, tot je er niet naar zoekt en het ook niet (meer) nodig hebt, en dan vindt je het ergens terug.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_206099641
Voor een Bosch decoupeerzaag, had je vroeger een speciale lange schroevendraaier om de zaagbladjes te verwisselen. Was ik bezig ge weest in de hal een plank af te zagen met de decoupeerzaag, kon ik die schroevendraaier nergens meer vinden, hele weekeind vloekend het schompes naar gezocht.

Volgend weekeind naar de bouwmarkt, voor Fl,9,95 een nieuwe gekocht. Leg ik 'm thuis op de traptrede, zie ik tussen traptrede en zijwang iets zwarts opbollen: de eerste schroevendraaier die er verticaal tussen was gevallen.

Deze dus:

Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206099969
Gewoon retour
People assume too much.
  zondag 25 september 2022 @ 23:26:15 #16
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_206103898
quote:

[..]

Dat is dus een steeds terugkerende nachtmerrie van mij. iedere keer in een andere vorm maar het gaat er alttijd over dat ik ver heen ben en m'n auto niet kan vinden.
pi_206104088
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:40 schreef very het volgende:
Gewoon retour
pi_206104180
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 23:26 schreef the-eye het volgende:

[..]
Dat is dus een steeds terugkerende nachtmerrie van mij. iedere keer in een andere vorm maar het gaat er alttijd over dat ik ver heen ben en m'n auto niet kan vinden.
Voor de verkeersveiligheid lijkt het mij juist best wel goed dat jij je auto niet meer kan vinden als je ver heen bent.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  maandag 26 september 2022 @ 00:02:03 #19
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_206104291
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 23:51 schreef knoopie het volgende:

[..]
Voor de verkeersveiligheid lijkt het mij juist best wel goed dat jij je auto niet meer kan vinden als je ver heen bent.
Kan zijn maar tegen de ochtend wil je gewoon dat je alles nog hebt; Al je tanden, sleutels, portemonnee en je auto

[ Bericht 0% gewijzigd door the-eye op 26-09-2022 00:50:07 ]
pi_206104756
Sowieso vaak de vrouw des huizes die weer eens iets heeft weggelegd op een kutplek.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_206104856
Wat nog gekker is iets kwijtraken wat bijna niet kan, ik had ooit 2 paar nieuwe sportschoenen gekocht (in doos), de volgende dag had ik een wedstrijd, schoenen weg, ik heb ze thuis nog uitgepakt, dus daar kan het niet aan liggen, de enige mogelijkheid is dat mijn partner ze weg zou moeten hebben gegooid, maar om nou per ongeluk 2 dozen met schoenen weg te gooien is wel heel bijzonder, het is ook niet dat we een groot huis hebben, 50m2, en we hebben vrij weinig zooi, tot op de dag van vandaag is het een mysterie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 26 september 2022 @ 13:39:38 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_206108208
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 02:26 schreef Aiciu het volgende:
Sowieso vaak de vrouw des huizes die weer eens iets heeft weggelegd op een kutplek.
Dat was wel mijn eerste verdenking omdat het 8 van de 10 keer ook zo is :@. Maar nu was ik het gewoon.
Vrijheid
  maandag 26 september 2022 @ 13:45:10 #23
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206108273
Ik heb inmiddels al 4 cheap ass leesbrillen omdat ik ze steeds 'kwijt' raak, en dan blijken ze toch gewoon weer in het laatje van mijn nachtkastje te liggen,.

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 02:26 schreef Aiciu het volgende:
En die smoes kan ik niet eens gebruiken want ik woon alleen.
pi_206108418
quote:
8s.gif Op zondag 25 september 2022 15:45 schreef jogy het volgende:

En ik maar denken dat Fushia die heeft gejat na jullie sexdate.
pi_206108475
quote:
Hier ben ik het mee eens.
pi_206108488
Wacht je een extra dag voordat je iets nieuws koopt. Problem solved!
  maandag 26 september 2022 @ 14:40:15 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_206108805
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:00 schreef Questular het volgende:

[..]
En ik maar denken dat Fushia die heeft gejat na jullie sexdate.
Nee hij kon niet want zijn penis had een SOA opgelopen door die rottende anus van je.
Vrijheid
pi_206111259
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 23:26 schreef the-eye het volgende:

[..]
Die droom heb ik ook vaak alleen ik ben nuchter, ik weet niet meer in welke garage mijn auto staat, op welke verdieping of een of andere klootzak heeft de hele parkeergarage volgezet met witte Aygo's en mijn blieb blieb doet het niet.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206111320
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 05:36 schreef raptorix het volgende:
Wat nog gekker is iets kwijtraken wat bijna niet kan, ik had ooit 2 paar nieuwe sportschoenen gekocht (in doos), de volgende dag had ik een wedstrijd, schoenen weg, ik heb ze thuis nog uitgepakt, dus daar kan het niet aan liggen, de enige mogelijkheid is dat mijn partner ze weg zou moeten hebben gegooid, maar om nou per ongeluk 2 dozen met schoenen weg te gooien is wel heel bijzonder, het is ook niet dat we een groot huis hebben, 50m2, en we hebben vrij weinig zooi, tot op de dag van vandaag is het een mysterie.
Ach een vriendin van mij heeft ooit de skikleding in de kledingbak voor Afrika gegooid daar kwam ze achter te ze wilde gaan skiën. Toen ze dat vertelde heb ik zowat in mijn broek staan pissen van het lachen omdat ik een Afrikaans gezinnetje in een houten hutje dolblij met 40+ graden een kledingzak zag openmaken en dan komt er skikleding uit.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')