Croque Monsieur noemen ze dat daar.quote:
België 😭 las net iets over een wipzaag?quote:Op zondag 25 september 2022 11:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Croque Monsieur noemen ze dat daar.
Ze denken waarschijnlijk, we gooien er gewoon een sjieke naam tegenaan en dan kunnen we er ook even wat eurootjes aan verdienen
Zit er op elke 5 meter een kebabtent? Adam.quote:Op zondag 25 september 2022 11:33 schreef Viesdik het volgende:
Haha.. En dan een halve liter leffe blond voor 9,50. 2 drankjes en warme hapjes voor 25 euro.
Ok.. En ik was net bij maison du savon de marseille. Gaat de winkel sluiten omdat ze de huur niet meer kunnen betalen.
#nohommo
Beetje winkelen zit er niet meer in. Alleen maar snoep/chocolade/souvenirs en bierwinkels.
Oja. En allemaal Aziatische meuk hier. Oriental dit, wok dat chineze muur zo. Hele karakteristieke karakter weggezogen.
Ik welke stad is TS nu?
Ik ben van die streekquote:Op zondag 25 september 2022 13:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hou het op Brugge. Want Brugge
Nice. Vroeger vaak in Eeklo geweest, vandaar dat ik regelmatig in Brugge kwam, maar ook in Gent. Allebei toffe stedenquote:
5 Euro voor een portie kip in de supermarktquote:Op zondag 25 september 2022 13:46 schreef Maharski het volgende:
13 euro voor een tosti. Dan weet je zeker dat je in The Great Reset zit
ga maar lekker vega etenquote:Op zondag 25 september 2022 13:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
5 Euro voor een portie kip in de supermarkt
Toevallig was ik op werkbezoek in Breda en werd me een croque monsieur voorgeschoteld die ik netjes afwees (ik eet nooit op werkbezoeken, je weet nooit wat iemand met het eten kan hebben gedaan).quote:Op zondag 25 september 2022 11:33 schreef Viesdik het volgende:
Haha.. En dan een halve liter leffe blond voor 9,50. 2 drankjes en warme hapjes voor 25 euro.
Ok.. En ik was net bij maison du savon de marseille. Gaat de winkel sluiten omdat ze de huur niet meer kunnen betalen.
#nohommo
Beetje winkelen zit er niet meer in. Alleen maar snoep/chocolade/souvenirs en bierwinkels.
Oja. En allemaal Aziatische meuk hier. Oriental dit, wok dat chineze muur zo. Hele karakteristieke karakter weggezogen.
Ik welke stad is TS nu?
Er zijn vast locaties waar ze een Leffe blond en een tosti voor minder verkopen. Ik ga ook niet naar tenten waar ze 5 euro voor een kop koffie vragen. Dus ik ga daar ook niet over klagen, want je weet van te voren: ik ga daar failliet aan een tostie met koffie.quote:Op zondag 25 september 2022 11:33 schreef Viesdik het volgende:
#nohommo
Ik welke stad is TS nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |