Aparte achternaamquote:
Arme omgeving. Die familie zal die familienaam met een reden gekregen hebbenquote:
Over ontblote bovenlijven wel en daar ging dit over.quote:Op zondag 25 september 2022 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Arme omgeving. Die familie zal die familienaam met een reden gekregen hebben
(al vind ik haar geen zeur)
Ja, moeten de mensen zelf weten. Al snap ik haar punt wel. Ik vraag me dat bij de streams ook wel eens af. Misschien ben ik ook gewoon lekker een zeurquote:Op zondag 25 september 2022 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Over ontblote bovenlijven wel en daar ging dit over.
Misschien beter kijkenquote:Op zondag 25 september 2022 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, moeten de mensen zelf weten. Al snap ik haar punt wel. Ik vraag me dat bij de streams ook wel eens af. Misschien ben ik ook gewoon lekker een zeurDoe het met liefde iig
Ach... misschien heeft ze het erover omdat ze niet van de bank af wil glibberenquote:Op zondag 25 september 2022 14:55 schreef puzziepie het volgende:
Daarnaast kon ze haar ogen niet van Bern afhouden toen ze een keer zijn bloesje aan het strijken was
Met adviezen.quote:Op zondag 25 september 2022 14:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze wil nog zo graag bij de jeugd horen....
Die zoeken dan meestal een bedboy type, maar blijken het badboys te zijn waardoor ze kort en klein geslagen worden...tja, het zal je keuze maar zijn...quote:Op zondag 25 september 2022 14:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met adviezen.
Lijkt mij echt het type die de foute mannen opzoekt, en later zichzelf beklaagd dat ze altijd verkeerde mannen heeft getroffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |