2x Vlaanderen, Amstel, etappes in de Tour en Giro. Noem het maar geen grote prijzen.quote:Op zondag 25 september 2022 09:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gevangenis lijkt mij nogal overdreven voor paar kutpubers duwen.
Met salaris van Alpecin kan hij prima advocaten betalen. Schikking met de ouders of gewoon een geldboete en em peren.
Misschien kapt hij nu wel met rijden op de weg en richt hij zich alleen op veldrijden, net zoals zijn Pa.
Grote prijzen zijn Matje alleen weg gelegd in veldrijden (WK geweest).
WK in Engeland: hongerklop
OS MTB: het plankje
WK 2022: kutpubers...
Er is dan altijd wel wat...
True storyquote:Op zondag 25 september 2022 09:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent Steven184.
En HIJ is Matje.
"Steven who? Get lost, mate!"
"MATJE? We're there in 5 seconds!"
Bart = Belgisch sportman van het jaar.quote:Op zondag 25 september 2022 09:37 schreef superniger het volgende:
Op de Belg lachen ze Bart Swings uit.
Maar hij laat wel veel liggen door gekke incidenten.quote:Op zondag 25 september 2022 09:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
2x Vlaanderen, Amstel, etappes in de Tour en Giro. Noem het maar geen grote prijzen.
Dit graag alleen in KPD.quote:Op zondag 25 september 2022 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien is van der Poel wel op de gang uitgegleden en zo naakt op die 15 jarige beland?
[...]
Het is Mathieu van der Poel, niet Mathieu Groenendaal.quote:Op zondag 25 september 2022 09:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heeft Mathieu net zo'n vader als Max?
Ik zou mij meer zorgen over die 15-jarige als ik jou was.quote:Op zondag 25 september 2022 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou nee dankje. Een tanned 45 kilo wegende man hoef ik niet in actie te zien.
Ik ga 1000 keer liever een borrel doen met Adrie dan met Jos.quote:Op zondag 25 september 2022 09:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heeft Mathieu net zo'n vader als Max?
Jos kan wel goed drinken. En je eindigt enkel avond met een knaller.quote:Op zondag 25 september 2022 09:43 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ga 1000 keer liever een borrel doen met Adrie dan met Jos.
Misschien zelfs wel 10.000 keer.
Zijn zeker grote prijzen, landstitels dan. Alles wat hij niet in dienst van een gesponsorde prof ploeg kan winnen. Weet niet hoe ik dat anders moet noemen.quote:Op zondag 25 september 2022 09:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
2x Vlaanderen, Amstel, etappes in de Tour en Giro. Noem het maar geen grote prijzen.
Maar die 15-jarige in actie zien is geen probleem?quote:Op zondag 25 september 2022 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou nee dankje. Een tanned 45 kilo wegende man hoef ik niet in actie te zien.
Bowa heeft ook wat met op jongens lijkende meisjes. Trek daar je eigen conclusie maar uitquote:Op zondag 25 september 2022 09:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar die 15-jarige in actie zien is geen probleem?
Het is wel duidelijk waarom Sporza vaak leest als een fanblog.quote:Op zondag 25 september 2022 09:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Karrel drinkt niet, hij zuipt.
Ligt hier ook de fout niet bij Mathieu zelf?quote:Op zondag 25 september 2022 09:53 schreef AllesKaputt het volgende:
Kunnen we op zoek naar een nieuwe bontskootsj bij de mannen en de vrouwen? Of hebben ze allebei nog een contract tot 2112?
quote:Op zondag 25 september 2022 09:36 schreef AllesKaputt het volgende:
54 GIRMAY Biniam Eritrea
De Leopold II Trofee is voor Remco.
quote:Op zondag 25 september 2022 09:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |