Is dat het.quote:Op zondag 25 september 2022 08:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja beide handen in de zakken, ik zag het
Je kan niet vier minuten te vroeg een boterham etenquote:
quote:Op zondag 25 september 2022 08:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ziet er ook fris en fruitig uit![]()
![]()
Je zou zoiets naast je vinden in bed
quote:Op zondag 25 september 2022 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
Jammer eigenlijk dat Erik niet als basismateriaal kurk gebruikt.
Ik zie daar wel een format in.quote:
neequote:Op zondag 25 september 2022 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ik gemeen als ik zeg dat het lachen zou zijn als Erik 1 dag voor zijn grootse verrassing eruit gegooid wordt
Ik vind dat ook dus.Lijkt me ook vrij normaal.quote:Op zondag 25 september 2022 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kan niet vier minuten te vroeg een boterham eten
Toch zouden mensen die zelf moeten mogen smeren
dat dus hequote:Op zondag 25 september 2022 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stream: slaap en slaapverwekkend...
Moeilijk kiezen
Je kan afspreken hoeveel boterhammetjes en mensen kunnen heus wel normaal smerenquote:Op zondag 25 september 2022 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dat ook dus.Lijkt me ook vrij normaal.
Ik kijk naar laila.quote:Op zondag 25 september 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus he
er zijn meerdere mensen wakker
maar we mogen kijken naar een slapende berend
of een slaapverwekkende Erik
Echt een flatterend momentquote:Op zondag 25 september 2022 09:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk naar laila.
[ afbeelding ]
Los daarvan,dit is toch wel een vrij normale tijd om op te staan.quote:Op zondag 25 september 2022 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kan afspreken hoeveel boterhammetjes en mensen kunnen heus wel normaal smeren
ik ben eigenlijk wel blij dat ze niet allemaal vroeg op staanquote:Op zondag 25 september 2022 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Los daarvan,dit is toch wel een vrij normale tijd om op te staan.
als ze de enige is die zich aanmeld dan welquote:Op zondag 25 september 2022 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
Gelukkig gaat Madeleine manager worden,dan moeten ze verplicht tot 11 uur in bed blijven liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |