Hij is na 35 km afgestaptquote:Op zondag 25 september 2022 06:00 schreef No-P het volgende:
Zit al een tijd te kijken en lees nu dit. Man man man. Doet hij nog wel mee?
Het is dan ook een rijmpje van op school.quote:Op zondag 25 september 2022 05:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat zou dubieuzer zijn gezien de leeftijd van de blagen in kwestie.
Hij zou dus eventueel een duwtje uitgedeeld hebben aan de blagen. In Nederland komt de politie daar niet eens voor langs, in Australië mag je uren de cel in en een paar dagen later voor de rechtbank verschijnen. We waren er niet bij maar het klinkt als nogal overdreven ingrijpen van de politie.quote:Op zondag 25 september 2022 05:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat zou dubieuzer zijn gezien de leeftijd van de blagen in kwestie.
Dat laatste is zeer goed mogelijk, want de Aussie polities zijn erg streng.quote:Op zondag 25 september 2022 06:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij zou dus eventueel een duwtje uitgedeeld hebben aan de blagen. In Nederland komt de politie daar niet eens voor langs, in Australië mag je uren de cel in en een paar dagen later voor de rechtbank verschijnen. We waren er niet bij maar het klinkt als nogal overdreven ingrijpen van de politie.
Ligt een beetje aan het precieze verhaal natuurlijk. "hij gaf me een klein duwtje" of "hij duwde me hard tegen de muur/grond", dat is nogal een verschil en - als het om kinderen gaat - prima reden om de politie erbij te halen.quote:Op zondag 25 september 2022 06:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij zou dus eventueel een duwtje uitgedeeld hebben aan de blagen. In Nederland komt de politie daar niet eens voor langs, in Australië mag je uren de cel in en een paar dagen later voor de rechtbank verschijnen. We waren er niet bij maar het klinkt als nogal overdreven ingrijpen van de politie.
Karsten Klep Dicht?quote:Op zondag 25 september 2022 06:12 schreef heywoodu het volgende:
"Tegenwoordig heb je al die hoogtestages he. Tja, in mijn tijd was er EPO."
Je kunt ook verklaring opnemen en dan ben je een half uur later klaar.quote:Op zondag 25 september 2022 06:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het precieze verhaal natuurlijk. "hij gaf me een klein duwtje" of "hij duwde me hard tegen de muur/grond", dat is nogal een verschil en - als het om kinderen gaat - prima reden om de politie erbij te halen.
Ach, zoals iemand hierboven al aangaf: hij had ook het hotel, de KNWU, wiedanook erbij kunnen halen om het te regelen. Het uiteindelijke probleem is natuurlijk dat hij zich zo op heeft laten fokken, hoe kut die kinders ook waren.quote:Op zondag 25 september 2022 06:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je kunt ook verklaring opnemen en dan ben je een half uur later klaar.
Het kan namelijk ook zo maar om een paar pubers gaan die zich vervelend gedragen hebben en de vlucht naar voren kiezen om geen gedoe met hun ouders te krijgen. Als dat zo is, heeft de politie wel een kanshebber op een wk benadeeld.
Nogmaals we waren er niet bij.
Mathieu zegt dat-ie niemand heeft aangeraakt.quote:Op zondag 25 september 2022 06:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je kunt ook verklaring opnemen en dan ben je een half uur later klaar.
Het kan namelijk ook zo maar om een paar pubers gaan die zich vervelend gedragen hebben en de vlucht naar voren kiezen om geen gedoe met hun ouders te krijgen. Als dat zo is, heeft de politie wel een kanshebber op een wk benadeeld.
Nogmaals we waren er niet bij.
Dat het niet handig was, is duidelijk. Maar om hiervoor iemand de halve nacht de cel in te slingeren is het andere uiterste.quote:Op zondag 25 september 2022 06:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, zoals iemand hierboven al aangaf: hij had ook het hotel, de KNWU, wiedanook erbij kunnen halen om het te regelen. Het uiteindelijke probleem is natuurlijk dat hij zich zo op heeft laten fokken, hoe kut die kinders ook waren.
Ze sluiten daar graag sporters op.quote:Op zondag 25 september 2022 06:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat het niet handig was, is duidelijk. Maar om hiervoor iemand de halve nacht de cel in te slingeren is het andere uiterste.
Hm ja, ik had nog een uurtje langer kunnen blijven liggen.quote:Op zondag 25 september 2022 06:21 schreef Faraday01 het volgende:
Terug naar de koers, dit lijkt nog een tijdje vast te liggen. Behalve vlaggen in wielen...
Toen ik laatst las over het centrum dacht ik dat ze het over Wollongong hadden maar de KNWU heeft blijkbaar een hotel in het centrum van godbetert Sydney geboekt, op twee uur rijden van het parcours. Van der Poel zelf vloog niet in de business, maar zelfs first class. Die heeft dus ¤30.000 betaald om na tien meter alle kans in de ploegentijdrit in rook zien op te gaan, na een half uur koers in de remmen te knijpen en een nacht in de politiecel door te brengen.quote:Op zondag 25 september 2022 05:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nederland zit in een publiek hotel in het midden van de stad. België daarentegen heeft bijvoorbeeld een heel hotel in Austinmer voor zichzelf geboekt, ver weg van het centrum.
Declareren!quote:Op zondag 25 september 2022 06:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen ik laatst las over het centrum dacht ik dat ze het over Wollongong hadden maar de KNWU heeft blijkbaar een hotel in het centrum van godbetert Sydney geboekt, op twee uur rijden van het parcours. Van der Poel zelf vloog niet in de business, maar zelfs first class. Die heeft dus ¤30.000 betaald om na tien meter alle kans in de ploegentijdrit in rook zien op te gaan, na een half uur koers in de remmen te knijpen en een nacht in de politiecel door te brengen.
KNWU-goden.quote:Op zondag 25 september 2022 06:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen ik laatst las over het centrum dacht ik dat ze het over Wollongong hadden maar de KNWU heeft blijkbaar een hotel in het centrum van godbetert Sydney geboekt, op twee uur rijden van het parcours. Van der Poel zelf vloog niet in de business, maar zelfs first class. Die heeft dus ¤30.000 betaald om na tien meter alle kans in de ploegentijdrit in rook zien op te gaan, na een half uur koers in de remmen te knijpen en een nacht in de politiecel door te brengen.
Zal het doorgeven. Bedankt.quote:Op zondag 25 september 2022 06:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
WTF net wakker.
Welke mongolen die Australiërs
Veel beterschap Matje.
Te laat begonnen met de logistieke kant van het verhaal.quote:Op zondag 25 september 2022 06:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat ze een hotel in het centrum van Sydney hebben geboekt. Huur dan een puur lodges in een slaperig voorstadje ofzo.
Meteen de verantwoordelijke die dehotel boekt enzo op staande voet ontslagen.quote:Op zondag 25 september 2022 06:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Te laat begonnen met de logistieke kant van het verhaal.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220925_91555450
WTFquote:Op zondag 25 september 2022 06:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die seizoenen zijn omgekeerd. Het is daar nu lente
En ze liggen al massaal op het strand.quote:Op zondag 25 september 2022 06:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die seizoenen zijn omgekeerd. Het is daar nu lente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |