dames ik wacht op een reaktie van jullie via
het fok
quote:Dat weet je zelf het beste. Maar eh, proficiat hoor.
Op 15 december 2000 08:49 schreef Suzanne het volgende:
gisteren avond is mijn vriend voor het eerst klaar gekomen in mijn mond een geile ervaring
Wie heeft dit ook als eens gedaan ?
Als je dat doet, en hij gaat er op in, dan betekent het alleen maar dat je weer een kinky sexdingetje hebt gevonden met z'n 2en... Maar verwacht ook het tegenovergestelde (zie maar gewoon me vorige berichie)
Ja, ik ben dol op slikken, vind het geweldig, supergeil en erg lekker.
En waarom zou je je vriend niet zoenen als ie net is klaargekomen in je mond??
Die vriend wil vast ook wel eens gepijpt worden als ie net zn lul uit je kut haalt toch??
En dat mag dan wel weer?? Een vrouw mag wel haar eigen vocht proeven maar als een man zijn eigen vocht proeft dat zou niet kunnen??
Hypocriet gezeik!! Weet je wat geil en lekker is?? Als ie net in je kut is klaargekomen, een vinger door dat vocht halen en in zn mond stoppen....ultieme liefdesmix van jullie beiden...lekker he??
quote:En da's te merken, he Equi lang nie gezien.
Ik leef in een sprookjeswereld waar alles mooi is en goed....en jij??
Geen idee waarom het niet zou mogen..
best wel hypocriet ja.
Lijkt me erg lullig als je vriend dan een beetje verkeerd reageerd.
Volgens mij smaakt het net zoals dat je een meisje beft dan ongesteld is maar dan iets minder ranzig ofzow...
NEE LIEVE MEDEMENSEN, IK HEB NOG NOOIT EEN MEISJE TIJDENS DE MENSTRUATIE GEBEFT.
* HighLander ook niet
quote:God wat zonde...
Op 15 december 2000 10:56 schreef Misanthropist het volgende:
Ik heb het van mezelf uiteraard ook wel es geproefd, maarjah je zal er waarschijnlijk van moeten houden...
Stuur allen uw samples richting Purmerend!!
[Dit bericht is gewijzigd door UNDERTAKER op 15-12-2000 11:06]
Luister, sex is vies, zweet, vocht van elkaar vermengd, warm, kleverig en bloedjegeil.
Moeten we dan moeilijk gaan doen om het smaakje van een halve theelepel vocht?? Ochtendadem vind ik erger!!
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 15-12-2000 11:08]
quote:Huh???
Op 15 december 2000 11:04 schreef UNDERTAKER het volgende:
Mijn meisje slikt ook als ze me gepijpt heeft...hem daarna zoene is mega-geil
quote:Je leest niet goed, wel leuk gemodificeerd zo
Op 15 december 2000 11:17 schreef Gellarboy het volgende:
Huh???
quote:Weet je hoe moeilijk het is om in een envelop te mikken?
Op 15 december 2000 11:03 schreef Gellarboy het volgende:Stuur allen uw samples richting Purmerend!!
quote:Ik heb het zo gemodificeerd, om in een keer de onduidelijkeden eruit te laten springen, anders moet je weer die hele lap text door...
Op 15 december 2000 11:19 schreef UNDERTAKER het volgende:
Je leest niet goed, wel leuk gemodificeerd zo
Volgens mij klopt je zin dan toch nog steeds niet.
quote:
Mijn meisje slikt ook als ze me gepijpt heeft, supergeile situatie altijd!!!
Ben nu 7 maanden met haar samen en vind het nog steeds GEWELDIG!
*en ja suusje, hem daarna zoene is mega-geil, tenminste dat vind ik wel!!
Geweldig dat sexe!!
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 15-12-2000 11:55]
En ik zoen altijd gelijk daarna, hij is gewoon een aansteller als ie dat niet wilt.
quote:Ik niet mijn ex wel.
gisteren avond is mijn vriend voor het eerst klaar gekomen in mijn mond een geile ervaring
Wie heeft dit ook als eens gedaan ?
quote:Ja
vinden jullie dit ook opwindend ?
quote:Wil je mijn vriendin worden? Dit is echt best geil.
De volgende stap die ik ga doen is direkt daarna met hem kussen ik wil zijn reaktie wel eens zien.
quote:Geen dame, wel antwoord.....
dames ik wacht op een reaktie van jullie via
het fok
* Gellarboy legt uit...
quote:Dit staat er in de zin van:
ja suusje, hem daarna zoene is mega-geil
Dat staat er dus. Hehe...
Gelukkig voor de heren ben ik een heel sociaal (zie ander topic) meisje en dus doe ik het toch wel eens, maar NIET voor mijn eigen plezier!
En toen ik dat las van die ultieme liefdesmix ging ik hier even spontaan bijna over mijn nek, en ik hoef mezelf ook ECHT niet te proeven. Niks op tegen als anderen dat lekker/geil vinden hoor, maar voor mij hoeven al die sappen niet zo
quote:Dus jou vriend moet altijd eerst zijn mond spoelen als ie jou wilt zoenen nadat ie je gebeft heeft?
Op 15 december 2000 13:58 schreef Beatrice het volgende:
en ik hoef mezelf ook ECHT niet te proeven.
Lijkt me nogal een onderbreking van de sex.
quote:Doosje tissues graag! Mijn god, wat wordt ik hier gruizig van zeg...
Op 15 december 2000 10:46 schreef equilan het volgende:
Weet je wat geil en lekker is?? Als ie net in je kut is klaargekomen, een vinger door dat vocht halen en in zn mond stoppen....ultieme liefdesmix van jullie beiden...lekker he??
quote:LOL, nee hoor Undertaker, sorry....ik las het gewoon verkeerd en dan staat er iets heel raars....Gellarboy heeft me net duidelijk gemaakt hoe het wel zit...
Op 15 december 2000 13:57 schreef UNDERTAKER het volgende:
Zeg jongens is dit het grote nederlandse dictee ofzow?
Maar goed, de zin klopt
Was alleen echt op zijn undertakers neer gezet.
Sory zal voortaan wat DUIDELIJKER proberen te zijn.
Greetz moi.
Zoals MissX al zei, om nou naar de badkamer te rennen en het uit te spugen is een grote onderbreking van de sex. En vind je het eik niet lekker, dus doe het dan met een condoom, heb je ook geen last van een 'vieze klodder' in je mond.
Ik zelf heb er geen problemen mee om te slikken. Ik doe het voor hem, maar ook voor mezelf. Ik doe niks wat ik zelf niet fijn vind. Ook niet als hij het heel graag wilt. Niks moet, je doet het voor je eigen plezier en voor de ander zijn/haar plezier.
Als mijn vriend het niet fijn vindt als ik hem zoen nadat ik hem gepijpt heb zou ik daar geen problemen mee hebben. Hij moet het ook fijn vinden en niet doen voor mij. Dan gaat het weer lijken op moeten.
Ik vind het ook niet erg als hij mij wilt zoenen nadat hij mij gebeft heeft. Ik ben het zelf. En ben niet vies van mezelf.
quote:OEOEOE!!! Das niet vies! Das kinky en lekker! 8)
http://www.equilan.nl/
Luister, sex is vies, zweet, vocht van elkaar vermengd, warm, kleverig en bloedjegeil.
quote:Een halve theelepel maar? Bij mij is het dik een eetlepel (kindereetlepel dan
Moeten we dan moeilijk gaan doen om het smaakje van een halve theelepel vocht??
...--==Dat=-=was=-=het==--...
alg. voorw.:
minimum cupmaat: 75B
maximum cupmaat: 75D
Betaling geschiedt achteraf.
Weigering vooraf is mogelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door sweetie op 15-12-2000 18:38]
Alleen het probleem is dat als ik het per definitie gratis maak, dat ik dan hordes dikke wijven 8er me aan krijg, en als ik die neem, nooit meer weg willen...
quote:we gaan er eigenlijk allemaal vanuit dat jij dat bent, Digger.
Op 15 december 2000 15:14 schreef DIGGER het volgende:
Zeg Suzanne, van welke FOK!ker slik je nu eigenlijk ut goedje?
quote:Ik ben geweldig...
Op 15 december 2000 15:18 schreef Misanthropist het volgende:
Als je goed bent...
quote:Zelfs dan doe ik het niet
Op 15 december 2000 15:18 schreef Misanthropist het volgende:
...heb je behoorlijk veel kans dattut gratis is
lees de algemene voorwaarden:
"weigering vooraf is mogelijk"
quote:Digger toch ook
Op 15 december 2000 15:11 schreef sweetie het volgende:
En alleen mijn vriend mag van mijn mooie cup 80C genieten
quote:Kijk, dat vind ík nou lekker!
Op 15 december 2000 13:58 schreef Beatrice het volgende:
Alsof je een klodder snot in je mond hebt en die dan doorslikt...
OEOEOE!!! Das niet vies! Das kinky en lekker! 8)
bloedjegeil dus!!
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Moeten we dan moeilijk gaan doen om het smaakje van een halve theelepel vocht??
--------------------------------------------------------------------------------
Een halve theelepel maar? Bij mij is het dik een eetlepel (kindereetlepel dan )...
hahahaha, opschepper!!
quote:
Op 15 december 2000 11:03 schreef Gellarboy het volgende:
God wat zonde...Stuur allen uw samples richting Spermerend!!
quote:Hmmmm jou verkering is binnenkort uit
Op 15 december 2000 08:49 schreef Suzanne het volgende:
De volgende stap die ik ga doen is direkt daarna met hem kussen ik wil zijn reaktie wel eens zien.
quote:
Op 15 december 2000 15:11 schreef sweetie het volgende:
En alleen mijn vriend mag van mijn mooie cup 80C genieten
ehm... lama....
[Dit bericht is gewijzigd door micha op 15-12-2000 19:16]
quote:Ik bedoel maar. Anders vuur je hem toch gewoon af richting een andere opening of gewoon in het wilde weg. Lekker smeren...
Het hele punt van doorslikken ontgaat mij dus volledig. Wat is daar nou zo speciaal aan? Als de dames het lekker vinden moeten ze dat maar doen maar het maakt mij echt geen reet uit of ze het uitspugen in de plee.
quote:*bloost*
Op 22 december 2000 13:21 schreef Chief het volgende:
Na een aantal posts te hebben gelezen weet ik het: ik mag Equilan wel....
quote:en als je dit topic leest zou je willen dat ze onder de kerstboom lag
Op 22 december 2000 13:21 schreef Chief het volgende:
Na een aantal posts te hebben gelezen weet ik het: ik mag Equilan wel....
Wanneer gaan we het hebben over mn stralende persoonlijkheid??
quote:Nu?
Op 22 december 2000 14:06 schreef equilan het volgende:
Yeah right...Wanneer gaan we het hebben over mn stralende persoonlijkheid??
quote:Jij snapt em..
Op 17 december 2000 22:49 schreef Da_Freak het volgende:
...maar het is natuurlijk wel zo geil als ze gewoon doorgaat op het moment dat je komt..
quote:Equilan=oxezepam, figures...
Op 22 december 2000 14:06 schreef equilan het volgende:
Yeah right...Wanneer gaan we het hebben over mn stralende persoonlijkheid??
quote:Hoe kom je erbij dat ik Ulx zijn vriendin ben, stomme kloon? Ik ben toch jouw vriendin! Dat weet je toch?
Op 24 december 2000 14:34 schreef kamagurka het volgende:
Equilan=oxezepam, figures...
Wat hoor ik daar allemaal meisje, slikken, klaarkomen, ik ga je in geheel ander licht bekijken. (die ulx toch...kampioen!)
En voor suzanne: 'voor het eerst klaargekomen in mijn mond', waar deed hij dat daarvoor? Of is dat te ranzig
het euvel VRIEND lossen we later wel op
quote:Halve theelepel ?
Op 15 december 2000 11:08 schreef equilan het volgende:
Moeten we dan moeilijk gaan doen om het smaakje van een halve theelepel vocht?? Ochtendadem vind ik erger!!
quote:
Op 02 januari 2001 16:59 schreef Brighteyes het volgende:
ga dan over op de zeer speciale handmatige bediening.
quote:Nou, ik heb mezelf ook wel eens geproeft, maar dat was natuurlijk niet helemaal de bedoeling, maarja....als je eenmaal geil bezig bent maakt dat allemaal niet zoveel meer uit. En als ze daarna wilt zoenen moet je natuurlijk ook niet moeilijk doen...it's al part of the game.
Ik heb het van mezelf uiteraard ook wel es geproefd, maarjah je zal er waarschijnlijk van moeten houden...Volgens mij smaakt het net zoals dat je een meisje beft dan ongesteld is
maar dan
En of het smaakt alsof je net een meisje gebeft hebt dat ongesteld is......I realy do not know! Maar als ik op mijn reukvermogen af moet gaan lijkt mij dat niet!
quote:Ach als ze zich eerst heeft gewassen is er toch niet mis mee ... het is niet alsof er een vloedgolf bloed uit komt of zo.
NEE LIEVE MEDEMENSEN, IK HEB NOG NOOIT EEN MEISJE TIJDENS DE MENSTRUATIE GEBEFT.
quote:Nou sorry ik moet er echt niet aan denken...
Op 03 januari 2001 10:51 schreef paulh het volgende:
Ach als ze zich eerst heeft gewassen is er toch niet mis mee ... het is niet alsof er een vloedgolf bloed uit komt of zo.
Mijn vriendin vind pijpen niet erg, maar sperma vind ze vies. Persoonlijk kan ik haar geen ongelijk geven, maarja, toch jammer
quote:Ik ben dus geen kloon!!!
Op 24 december 2000 14:34 schreef kamagurka het volgende:
Equilan=oxezepam, figures...
Wat hoor ik daar allemaal meisje, slikken, klaarkomen, ik ga je in geheel ander licht bekijken. (die ulx toch...kampioen!)
En voor suzanne: 'voor het eerst klaargekomen in mijn mond', waar deed hij dat daarvoor? Of is dat te ranzig
Wel haar buurmeisje maar dat is toch anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |