quote:Op zaterdag 24 september 2022 20:24 schreef JDB94 het volgende:
Ook wel weer mooi dat Dames dan niet gevoeld willen worden maar niet kunnen wachten om het bij mannen te doen, double standards. 'Gelijkheid' yooo
Ja idd... je kan toch gewoon afspreken gezicht alleen... ik zou het prima vindenquote:Op zaterdag 24 september 2022 20:24 schreef JDB94 het volgende:
Ook wel weer mooi dat Dames dan niet gevoeld willen worden maar niet kunnen wachten om het bij mannen te doen, double standards. 'Gelijkheid' yooo
Ene kant free the nipple, andere kant dan weer dit.quote:Op zaterdag 24 september 2022 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ja, is beetje heel krom maar iets over dat hun borsten dan betast worden.
Mag niet van de FEBO, Talpa heeft al genoeg "me too" ellendequote:Op zaterdag 24 september 2022 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ja, is beetje heel krom maar iets over dat hun borsten dan betast worden.
Ik ben het, als vrouw, volledig met je eens hoor. Ik zou niet zo tuttig zijnquote:Op zaterdag 24 september 2022 20:27 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ene kant free the nipple, andere kant dan weer dit.
Ene kant gelijk willen verdienen, maar niet het harde fysieke werk van mannen willen doen.
Ik heb er moeite mee, ondanks dat ik de insteek snap ligt het niet zo zwart/wit als alles gelijk..
Beter respecteren vanuit biologie ^_^
Als ik mag betasten mogen ze mij ook betasten, zijn we samen slet.quote:
In de ogen prikken.quote:Op zaterdag 24 september 2022 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
Ik denk trouwens dat ze het beste de hoofden kunnen pakken om te raden, baard en zo en lang haar en zo maar kweet niet of dat mocht.
quote:Op zaterdag 24 september 2022 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ik mag betasten mogen ze mij ook betasten, zijn we samen slet.![]()
Ik schrijf het ook iedere keer wel heel viezig op ook.
Stomme oempa loempa's maar ik snap het wel allemaal hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2022 20:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mag niet van de FEBO, Talpa heeft al genoeg "me too" ellende
Tja... net zoals bij BB, neuken mag met duimpje omhoog. Ze kunnen toch heel duidelijk voor de camera zeggen "het is oke"quote:Op zaterdag 24 september 2022 20:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stomme oempa loempa's maar ik snap het wel allemaal hoor.
Alsof de aanloop erna toe het niet zou valideren. Bedoel dat doe je normaal ook nietquote:Op zaterdag 24 september 2022 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... net zoals bij BB, neuken mag met duimpje omhoog. Ze kunnen toch heel duidelijk voor de camera zeggen "het is oke"
quote:Op zaterdag 24 september 2022 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]'t Is dat ik geen baard heb, anders zouden ze denken dat ik Berend ben
Zelfde lichaamsbouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |