abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206088681
Er staat een kerel voor m'n deur maar ik ken hem niet. Hij draagt een lange zwarte jurk, net als een travestiet. Er staat dus een man voor m'n deur maar ik ken hem niet. Hij zegt dat ik hem wel ken maar ik ken hem echt niet. Zo gaat het over en weer en hij gaat maar niet weg. Ga zo de politie bellen, denk ik.
pi_206088696
Conclusie: Je hebt vogeltjesdans voor je deur staan
pi_206088848
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 19:18 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Conclusie: Je hebt vogeltjesdans voor je deur staan
Weet niet. Hij begon met: "ken je me niet meer, die keer in Princenhage tijdens slecht weer. Je zat in Opel waaruit muziek keihard bonkte. Je broer zat aan het stuur en jullie waren stomdronken. Jullie kletsten over het feest waren jullie net waren geweest, je sufte half weg en je broer reed als een beest. Op de weg in drie seconden was het lot beslecht want vijf meter voor een kruising kwam er een auto aan van rechts. In het licht zag je een flits, het was het laatste wat je zag..." Ja, alleen dit weet bijna niemand behalve familie.
pi_206088970
Hij begint nu echt wartaal uit te slaan. Hij stond schijnbaar naast me die nacht, toen ik daar lag op de grond terwijl er bloed liep uit m'n mond. Hij zegt dat ie riep: "kom maar bij me, maar je vocht voor je leven en je zei me: 'ik kan niet met je meegaan m'n familie wacht op mij', toen ging ik weer weg want je kwam weer langzaam bij. Maar nu ben je eindelijk van mij." Wtf is dit nou voor stalkende psychotische hommo?
pi_206089003
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 19:42 schreef FlauwKapsel het volgende:
Hij begint nu echt wartaal uit te slaan. Hij stond schijnbaar naast me die nacht, toen ik daar lag op de grond terwijl er bloed liep uit m'n mond. Hij zegt dat ie riep: "kom maar bij me, maar je vocht voor je leven en je zei me: 'ik kan niet met je meegaan m'n familie wacht op mij', toen ging ik weer weg want je kwam weer langzaam bij. Maar nu ben je eindelijk van mij." Wtf is dit nou voor stalkende psychotische hommo?
Hoe was zijn gebitje?
pi_206089069
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 19:45 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Hoe was zijn gebitje?
Vreemd. Zag eruit als een donker gat. Geen tanden gezien. Hij zei net dat ie m'n vriend is ( :') ), m'n beste vriend zelfs, gekomen om me te verlossen uit m'n lijden. Zeker omdat die idioot denkt dat ik een homo-relatie nodig heb of een penis in m'n reet...
pi_206089257
Dat is geen kerel, dat is je moeder man :')
pi_206089292
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 20:06 schreef Cockwhale het volgende:
Dat is geen kerel, dat is je moeder man :')
Hilarisch. Inmiddels claimt 'ie dat er 5 minuten voordat hij me hier kwam stalken een inbreker was binnengedrongen via het balkon. Ik zei 'tuurlijk joh.' Hij: 'Ja. Je wist niet dat ie een pistool had. Je wilde het van 'em afpakken... maar hij schoot je dwars door je kop.'
pi_206089309
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 20:09 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Hilarisch. Inmiddels claimt 'ie dat er 5 minuten voordat hij me hier kwam stalken een inbreker was binnengedrongen via het balkon. Ik zei 'tuurlijk joh.' Hij: 'Ja. Je wist niet dat ie een pistool had. Je wilde het van 'em afpakken... maar hij schoot je dwars door je kop.'
Wat voor paddestoelen heeft je ma nu weer gegeten?
pi_206092312
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')