Weet niet. Hij begon met: "ken je me niet meer, die keer in Princenhage tijdens slecht weer. Je zat in Opel waaruit muziek keihard bonkte. Je broer zat aan het stuur en jullie waren stomdronken. Jullie kletsten over het feest waren jullie net waren geweest, je sufte half weg en je broer reed als een beest. Op de weg in drie seconden was het lot beslecht want vijf meter voor een kruising kwam er een auto aan van rechts. In het licht zag je een flits, het was het laatste wat je zag..." Ja, alleen dit weet bijna niemand behalve familie.quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:18 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Conclusie: Je hebt vogeltjesdans voor je deur staan
Hoe was zijn gebitje?quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:42 schreef FlauwKapsel het volgende:
Hij begint nu echt wartaal uit te slaan. Hij stond schijnbaar naast me die nacht, toen ik daar lag op de grond terwijl er bloed liep uit m'n mond. Hij zegt dat ie riep: "kom maar bij me, maar je vocht voor je leven en je zei me: 'ik kan niet met je meegaan m'n familie wacht op mij', toen ging ik weer weg want je kwam weer langzaam bij. Maar nu ben je eindelijk van mij." Wtf is dit nou voor stalkende psychotische hommo?
Vreemd. Zag eruit als een donker gat. Geen tanden gezien. Hij zei net dat ie m'n vriend is (quote:
Hilarisch. Inmiddels claimt 'ie dat er 5 minuten voordat hij me hier kwam stalken een inbreker was binnengedrongen via het balkon. Ik zei 'tuurlijk joh.' Hij: 'Ja. Je wist niet dat ie een pistool had. Je wilde het van 'em afpakken... maar hij schoot je dwars door je kop.'quote:Op zaterdag 24 september 2022 20:06 schreef Cockwhale het volgende:
Dat is geen kerel, dat is je moeder man
Wat voor paddestoelen heeft je ma nu weer gegeten?quote:Op zaterdag 24 september 2022 20:09 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Hilarisch. Inmiddels claimt 'ie dat er 5 minuten voordat hij me hier kwam stalken een inbreker was binnengedrongen via het balkon. Ik zei 'tuurlijk joh.' Hij: 'Ja. Je wist niet dat ie een pistool had. Je wilde het van 'em afpakken... maar hij schoot je dwars door je kop.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |