abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206087025
Ik ging even een visje bestellen bij de vishandel aan de van Lenneplaan, maar de de uitbater is een fervent Baudet aanhanger en heeft het vaak over politiek met zijn klanten en schuwt het dan ook niet om zijn politieke mening door te drukken en jou te overtuigen van zijn gelijk. Hij noemt zichzelf ook wappie en alle mensen die niet in die bizarre complottheorien meegaan noemt hij schaapjes. what els is new? dat zijn we inmiddels al gewend.

Ik vond Baudet zijn optreden waanzin tijdens het debat, hij suggereerde dat Kaag wel eens een spion kon zijn. Waarop ik zei dat Baudet rand psychotisch is en dat het een fopintellectueel is. Zijn geforceerde ingestudeerde Latijnse zinnetjes bewijzen juist dat hij geen intellectueel is.

• Bij de slimste mens lag hij er als eerste uit, zijn algemene kennis is van zeer laag niveau.

• Hij beweerde aan tafel bij Pauw dat hij een sterk schaker is en een rating van 1800 heeft (1800 is goed clubniveau) bij het traceren van zijn schaakprofiel op chess.com had hij een magere rating van 1400. Mensen met een rating van 1400 zijn altijd de kop van jut op de schaakclub en bungelen ergens onderaan en hebben dan ook weinig talent.

Ik vind Baudet een fopintellectueel maar dat werd mij niet in dank afgenomen, van alle kanten werd ik aangevallen bij de viskraam door Baudet aanhangers en toen werd ik mij er bewust van dat ik in een FVD wespennest beland was bij de lokale viskraam.

Ze hebben weinig realiteitszin, staan niet open voor andere meningen, kunnen niet buiten kaders denken en zijn compromisloos.

Klacht Baudetaanhangers
pi_206087084
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 september 2022 16:15 schreef hoedenderand het volgende:
Ik vind Baudet een fopintellectueel maar dat werd mij niet in dank afgenomen, van alle kanten werd ik aangevallen bij de viskraam door Baudet aanhangers en toen werd ik mij er bewust van dat ik in een FVD wespennest beland was bij de lokale viskraam.
_O-
Eens kijken
pi_206087090
quote:
• Bij de slimste mens lag hij er als eerste uit, zijn algemene kennis is van zeer laag niveau.
Wat helemaal niets zegt over je intelligentie. De 'slimste' mens toetst vooral hoeveel tv je kijkt en hoeveel social media je volgt. Dat een mbo'er als Rob Kemps deze quiz wint zegt al genoeg.

Verder heb ik niet voldoende kennis over Baudet om dieper op het onderwerp in te gaan, maar @Viesdik kan daar vast wel bij helpen.
pindazakje
pi_206087100
Gelukkig hebben we met Rutte Baudet helemaal niet nodig.

1300 euro energietoeslag.
185 euro erbij per maand.

Bedankt Putin ga zo door. _O_
pi_206087108
Terechte klacht. Wel een lekker visje gegeten?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 24 september 2022 @ 16:26:43 #6
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_206087109
Tldr; linkse student komt onder het volk en is verbaasd dat men niet zijn door de universiteit ingefluisterde politieke mening deelt. ;')
pi_206087206
Alles klopt in deze OP.

_O_
pi_206087212
Klinkt als een verstandige man. Maar haal anders je vis ergens anders als je niet tegen de waarheid kunt?
pi_206087312
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 16:41 schreef incel2.0 het volgende:
Klinkt als een verstandige man. Maar haal anders je vis ergens anders als je niet tegen de waarheid kunt?
Incels en Fvd. De ultieme connectie
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206087368
Wat boeit mij wat mensen van baudet vinden?
Baudet heeft tot nu toe in alles gelijk gehad. Maar mensen in deze tijd willen liever voorgelogen worden. Dat is een feit
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_206087386
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 16:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Incels en Fvd. De ultieme connectie
Nog altijd beter dan een uitkeringstrekker als mod :D
pi_206087389
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:03 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Nog altijd beter dan een uitkeringstrekker als mod :D
Werk gewoon hoor
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206087399
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Werk gewoon hoor
Ambtenaren beschouw ik ook als werklozen
pi_206087402
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 16:25 schreef Nober het volgende:
Gelukkig hebben we met Rutte Baudet helemaal niet nodig.

1300 euro energietoeslag.
185 euro erbij per maand.

Bedankt Putin ga zo door. _O_
En dan in juli 2023 een brief krijgen dat je onterecht toeslag hebt ontvangen en alles moet terugbetalen _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_206087409
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:04 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ambtenaren beschouw ik ook als werklozen
Bijzondere definitie van werkloosheid hou je er op na dan. Maar je hebt natuurlijk dan ook een ongevenaarde intelligentie
pi_206087419
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Bijzondere definitie van werkloosheid hou je er op na dan. Maar je hebt natuurlijk dan ook een ongevenaarde intelligentie
Dank
pi_206087517
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 16:26 schreef Hallojo het volgende:
Terechte klacht. Wel een lekker visje gegeten?
Die vis is van goede kwaliteit, zowel de kibbeling is sappig mals goed gekruid als het lekkerbekje en de Hollandse nieuwe is ook altijd prima. In vergelijking met andere toko's levert deze zigeuner goede kwaliteit.

Echter bederft hij altijd de sfeer steeds weer opnieuw met zijn dominante houding en zijn bizarre complottheorien.

Elke keer als ik een chick had ging ik even bij hem een visje eten en trakteerde haar dan ook even, maar nu is het wel mooi geweest, ik ga een Baudet aanhanger niet financieel ondersteunen.
pi_206087561
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:18 schreef hoedenderand het volgende:

[..]
Die vis is van goede kwaliteit, zowel de kibbeling is sappig mals goed gekruid als het lekkerbekje en de Hollandse nieuwe is ook altijd prima. In vergelijking met andere toko's levert deze zigeuner goede kwaliteit.

Echter bederft hij altijd de sfeer steeds weer opnieuw met zijn dominante houding en zijn bizarre complottheorien.

Elke keer als ik een chick had ging ik even bij hem een visje eten en trakteerde haar dan ook even, maar nu is het wel mooi geweest, ik ga een Baudet aanhanger niet financieel ondersteunen.
vang je eigen kutvis dan voortaan
met je laffe achter zijn rug om gelul
je hebt het lef niet om het in zijn face te zeggen
pi_206087572
quote:
Ik vond Baudet zijn optreden waanzin tijdens het debat, hij suggereerde dat Kaag wel eens een spion kon zijn.
Nee dat deed hij niet, hij zei alleen dat ze naar dezelfde school ging als waar ook dat soort mensen vanaf kwamen. Hij kiest zijn woorden zeer zorgvuldig zodat het juridisch net op het randje is, dat zijn tegenstanders er aanstoot aan nemen en zijn medestanders denken dat kaag een spion is.

Dat soort volk (baudet ) moet gewoon de 2de kamer uitgeflikkert worden
pi_206087614
2 jaar geleden begon Baudet te spreken over de Great Reset en de snode plannen van het WEF
Hij werd uitgelachen tot op het bot..

afgelopen prinsjesdag sprak de Koning exact dezelfde woorden aan.

Maar goed..
pi_206087615
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:26 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Nee dat deed hij niet, hij zei alleen dat ze naar dezelfde school ging als waar ook dat soort mensen vanaf kwamen. Hij kiest zijn woorden zeer zorgvuldig zodat het juridisch net op het randje is, dat zijn tegenstanders er aanstoot aan nemen en zijn medestanders denken dat kaag een spion is.

Dat soort volk (baudet ) moet gewoon de 2de kamer uitgeflikkert worden
Hij maakte een bedekte toespeling, hij suggereerde het niet maar insinueerde het. Dat is het juiste woord.
pi_206087626
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:31 schreef hoedenderand het volgende:

[..]
Hij maakte een bedekte toespeling, hij suggereerde het niet maar insinueerde het. Dat is het juiste woord.
En wat boeit het? Deze losers zijn toch niet van suiker?
Met hun nazivergelijkingen
pi_206087650
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:31 schreef Viesdik het volgende:
2 jaar geleden begon Baudet te spreken over de Great Reset en de snode plannen van het WEF
Hij werd uitgelachen tot op het bot..

afgelopen prinsjesdag sprak de Koning exact dezelfde woorden aan.

Maar goed..
Thierry Baudet verspreidt online een klassieke antisemitische complottheorie over wereldoverheersing door een Joodse elite.

clich, herhaling van zetten, vermoeiend en saai zijn zijn standaard complottheorien die alleen mensen aanhangen die wankel van geest zijn en niet sterk zijn in logisch redeneren. Gezien zijn lage schaakrating is het ook duidelijk dat hij verbaal overcompenseert en zichzelf intelligenter voordoet dan hij werkelijk is en het overzicht niet heeft.
pi_206087691
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:35 schreef hoedenderand het volgende:

[..]
Thierry Baudet verspreidt online een klassieke antisemitische complottheorie over wereldoverheersing door een Joodse elite.

clich, herhaling van zetten, vermoeiend en saai zijn zijn standaard complottheorien die alleen mensen aanhangen die wankel van geest zijn en niet sterk zijn in logisch redeneren. Gezien zijn lage schaakrating is het ook duidelijk dat hij verbaal overcompenseert en zichzelf intelligenter voordoet dan hij werkelijk is en het overzicht niet heeft.
Alle fake verdachtmakingen en veroordelingen zijn niet in vergelijking met de vernietiging van de westerse samenleving, waarden en normen. Dus de vermeende 0,1% kans dat hij antisemiet is neem ik voor lief.
En doen alsof Joden sinds het einde van de Tweede Wereldoorlog een monopolie hebben op onschuld en vrij zijn van blaam en schuld, haha. Get the fuck out
pi_206087792
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:38 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Alle fake verdachtmakingen en veroordelingen zijn niet in vergelijking met de vernietiging van de westerse samenleving, waarden en normen. Dus de vermeende 0,1% kans dat hij antisemiet is neem ik voor lief.
En doen alsof Joden sinds het einde van de Tweede Wereldoorlog een monopolie hebben op onschuld en vrij zijn van blaam en schuld, haha. Get the fuck out
Jezus was een jood
Albert einstein
Bobby Fisher
Spinoza
Sigmund freud

En zo kunnen we nog wel even een paar uur doorgaan.

Hoe komt het dat zoveel Joden een Nobelprijs winnen, want met amper 15 miljoen Joden op de wereld maken ze slechts een magere 0,2% van de wereldbevolking uit. Toch krijgen ze het voor elkaar om maar liefst 30% van de Nobelprijzen te winnen sinds 1901.

Je kan joden wel steeds opnieuw de schuld willen geven van alle problematiek in de wereld maar het lijkt mij meer op zijn plaats een beetje respect te hebben voor de joden in het bijzonder voor hun significante bijdrage in de wetenschap.
pi_206087978
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:18 schreef hoedenderand het volgende:

[..]

Lijkt mij ook niet slim als bedrijf om je mening zo te verkondigen, dan jaag je toch echt wel klanten weg.
pi_206092759
Baudet is zo'n typische charlatan die uit is op financieel gewin over de ruggen van zijn zwakzinnige achterban. Met z'n boekjes, lezingen en gebedel om leden en donaties.
  zondag 25 september 2022 @ 06:19:12 #29
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_206092959
Gewoon met een spuitje rondlopen dan rennen ze jankend weg
  zondag 25 september 2022 @ 07:30:12 #30
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206093172
Ik kan mij wel voorstellen dat ern viskraameigenaar met zn mislukt leventje een Baudet fanboy is
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206105141
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:02 schreef Viesdik het volgende:
Baudet heeft tot nu toe in alles gelijk gehad. Maar mensen in deze tijd willen liever voorgelogen worden. Dat is een feit
Aldus iemand die blind in de leugens van Baudet getrapt is. En dat is een feit.
pi_206108474
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:02 schreef Viesdik het volgende:
Hij kan wel of niet gelijk hebben, echter als hij geen zinnige oplossingen aandraagt, wordt de situatie er evenmin beter op.

Ik had ook op hem gestemd toen zijn partij voor het eerst meedeed aan de landelijke verkiezingen. Ik was het niet eens met wat hij over het klimaat beweerde en daardoor twijfelde ik al aan hem. Maar ik was het weer wel eens met wat hij destijds zei over de immigratie. Dus ik stemde op hem, want ik was erg benieuwd naar hoe hij het zou doen in de Tweede Kamer.

Bij het beeld wat ik nu over hem heb, is mijn indruk dat hij te populistisch is en vooral in de politiek zit omwille van zichzelf en niet om de situatie in Nederland te verbeteren. Ik snap best dat er mensen zijn die op hem stemmen, aangezien wij als volk alleen maar gewend zijn aan dat politici de problemen waar het volk tegenaan loopt niet eens lijken op te merken, laat staan erkennen. Om nog maar te zwijgen van het gedraai en gelieg: het is zeer respectloos wat zoveel politici doen.

Qua standpunten kan ik mij grotendeels vinden in D66. Maar no way dat ik op die partij ga stemmen, want ze hebben mij veel te vaak bewezen dat ze corrupt zijn, hun eigen moraal overtreden en schijt hebben aan het volk als ze hun beloftes voor de zoveelste keer niet nakomen.

Ik vind Baudet net zo min integer, maar ik vind wel dat hij het wat dat betreft veel beter aanpakt. Dat hele lulverhaal wat hij in de Tweede Kamer ophield over Kaag is volgens mij pure strategie geweest en hij had van tevoren verwacht dat Kaag & Co op zo'n manier zouden reageren. Ik geef toe dat hij dat slim heeft aangepakt. Daarmee geeft hij D66 overigens een koekje van eigen deeg. Daar staat wel tegenover dat hij zich verder er niet bepaald geloofwaardiger op maakt. Als ik hem niet kan vertrouwen, dan valt hij voor mij sowieso al af.

Ik stem altijd, maar wel elke keer op degene die ik het minst schadelijk acht ipv op iemand waar ik in durf te geloven. What else is new? Zo is het altijd al gegaan zolang de mensheid bestaat. Ik ben al blij dat het in NL relatief nog erg goed is en dat we tot nu toe nog veel vrijheid hebben.
pi_206110185
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 17:51 schreef hoedenderand het volgende:
Jezus was een jood
Albert einstein
Bobby Fisher
Spinoza
Sigmund freud

En zo kunnen we nog wel even een paar uur doorgaan.

Hoe komt het dat zoveel Joden een Nobelprijs winnen, want met amper 15 miljoen Joden op de wereld maken ze slechts een magere 0,2% van de wereldbevolking uit. Toch krijgen ze het voor elkaar om maar liefst 30% van de Nobelprijzen te winnen sinds 1901.

Je kan joden wel steeds opnieuw de schuld willen geven van alle problematiek in de wereld maar het lijkt mij meer op zijn plaats een beetje respect te hebben voor de joden in het bijzonder voor hun significante bijdrage in de wetenschap.
En tegelijk geeft dat dus ook, samen met de rijkste bankiersfamilies op aarde die het geld beheersen, aanleiding tot de welbekende complottheorie van 'het Joodse Wereldcomplot'; de moeder der complottheorien. ;)
Eens kijken
  maandag 26 september 2022 @ 17:06:06 #34
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_206110302
quote:
Ik ging even een visje bestellen bij de vishandel aan de van Lenneplaan, maar de de uitbater is een fervent Baudet aanhanger en heeft het vaak over politiek met zijn klanten en schuwt het dan ook niet om zijn politieke mening door te drukken en jou te overtuigen van zijn gelijk. Hij noemt zichzelf ook wappie en alle mensen die niet in die bizarre complottheorien meegaan noemt hij schaapjes. what els is new? dat zijn we inmiddels al gewend.

Ik vond Baudet zijn optreden waanzin tijdens het debat, hij suggereerde dat Kaag wel eens een spion kon zijn. Waarop ik zei dat Baudet rand psychotisch is en dat het een fopintellectueel is. Zijn geforceerde ingestudeerde Latijnse zinnetjes bewijzen juist dat hij geen intellectueel is.

• Hij beweerde aan tafel bij Pauw dat hij een sterk schaker is en een rating van 1800 heeft (1800 is goed clubniveau) bij het traceren van zijn schaakprofiel op chess.com had hij een magere rating van 1400. Mensen met een rating van 1400 zijn altijd de kop van jut op de schaakclub en bungelen ergens onderaan en hebben dan ook weinig talent.

Ze hebben weinig realiteitszin, staan niet open voor andere meningen, kunnen niet buiten kaders denken en zijn compromisloos.

Klacht Baudetaanhangers
Wat is het verschil dan tussen iemand die zijn/haar politieke mening doordrukt, en jou probeert te overtuigen van zijn/haar gelijk met die van een politicus? Het zijn allebei mensen met een bepaalde visie. Ik vind het dommer dat mensen steeds op hetzelfde blijven stemmen terwijl ze bij voorbaat al weten dat ze in hun kont geneukt gaan worden.
pi_206113645
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 17:06 schreef Slavski het volgende:

[..]
Wat is het verschil dan tussen iemand die zijn/haar politieke mening doordrukt, en jou probeert te overtuigen van zijn/haar gelijk met die van een politicus? Het zijn allebei mensen met een bepaalde visie. Ik vind het dommer dat mensen steeds op hetzelfde blijven stemmen terwijl ze bij voorbaat al weten dat ze in hun kont geneukt gaan worden.
Een politicus is een getraind persoon om debatten te voeren. Vaak heeft een politicus ook gestudeerd, sociologie, politicologie of rechten in ieder geval heeft een politicus vaak gestudeerd op een redelijk niveau waarbij het logisch redeneren goed ontwikkeld wordt en je objectief situaties leert te beoordelen tijdens de studie. Tijdens de bijeenkomsten van hun partij krijgen ze scholing en leren ze debatteren ook gaan ze gesprekken met burgers aan wat hun bekwaam maakt in discussiren met mensen die verschillende visies erop na houden.

Een leek die al zijn informatie op facebook op doet en zichzelf indoctrineert met onzuivere informatie van vage websites vol met propaganda en meningen van complotdenkers klakkeloos adopteert is geen volwaardig gesprekspartner omdat die het redeneervermogen van een schizofreen ontwikkeld heeft of een dorpsgek. Als je dat dan ook nog eens serieus moet gaan nemen is het einde zoek.
pi_206113774
twitter

Gewoon, om TS te jennen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206114814
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 22:07 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]

Gewoon, om TS te jennen.
Hij was toen al wel exact hetzelfde als nu :D
Dat moet ik 'm nageven. De weerstand waarop 'ie stuitte van medetafelgasten, vormen ook precies dezelfde energie als die van nu. Alleen de vorm is nu anders; ouder, volwassener etc.
Ik vind het vrij grappig dit fragment terug te zien haha. Thierry met het uiterlijk van een 28-jarig straatschoffie die intellectueel enorm ontwikkeld blijkt, en toen al een politicus in de dop. Al zou je dit destijds waarschijnlijk niet voorzien hebben.
Eens kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')