quote:Op zaterdag 24 september 2022 16:15 schreef hoedenderand het volgende:
Ik vind Baudet een fopintellectueel maar dat werd mij niet in dank afgenomen, van alle kanten werd ik aangevallen bij de viskraam door Baudet aanhangers en toen werd ik mij er bewust van dat ik in een FVD wespennest beland was bij de lokale viskraam.
Wat helemaal niets zegt over je intelligentie. De 'slimste' mens toetst vooral hoeveel tv je kijkt en hoeveel social media je volgt. Dat een mbo'er als Rob Kemps deze quiz wint zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 24 september 2022 16:15 schreef hoedenderand het volgende:
• Bij de slimste mens lag hij er als eerste uit, zijn algemene kennis is van zeer laag niveau.
Incels en Fvd. De ultieme connectiequote:Op zaterdag 24 september 2022 16:41 schreef incel2.0 het volgende:
Klinkt als een verstandige man. Maar haal anders je vis ergens anders als je niet tegen de waarheid kunt?
Nog altijd beter dan een uitkeringstrekker als modquote:Op zaterdag 24 september 2022 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Incels en Fvd. De ultieme connectie
Werk gewoon hoorquote:Op zaterdag 24 september 2022 17:03 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan een uitkeringstrekker als mod
En dan in juli 2023 een brief krijgen dat je onterecht toeslag hebt ontvangen en alles moet terugbetalenquote:Op zaterdag 24 september 2022 16:25 schreef Nober het volgende:
Gelukkig hebben we met Rutte Baudet helemaal niet nodig.
1300 euro energietoeslag.
185 euro erbij per maand.
Bedankt Putin ga zo door.
Bijzondere definitie van werkloosheid hou je er op na dan. Maar je hebt natuurlijk dan ook een ongevenaarde intelligentiequote:Op zaterdag 24 september 2022 17:04 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ambtenaren beschouw ik ook als werklozen
Dankquote:Op zaterdag 24 september 2022 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzondere definitie van werkloosheid hou je er op na dan. Maar je hebt natuurlijk dan ook een ongevenaarde intelligentie
Die vis is van goede kwaliteit, zowel de kibbeling is sappig mals goed gekruid als het lekkerbekje en de Hollandse nieuwe is ook altijd prima. In vergelijking met andere toko's levert deze zigeuner goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 24 september 2022 16:26 schreef Hallojo het volgende:
Terechte klacht. Wel een lekker visje gegeten?
vang je eigen kutvis dan voortaanquote:Op zaterdag 24 september 2022 17:18 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Die vis is van goede kwaliteit, zowel de kibbeling is sappig mals goed gekruid als het lekkerbekje en de Hollandse nieuwe is ook altijd prima. In vergelijking met andere toko's levert deze zigeuner goede kwaliteit.
Echter bederft hij altijd de sfeer steeds weer opnieuw met zijn dominante houding en zijn bizarre complottheorien.
Elke keer als ik een chick had ging ik even bij hem een visje eten en trakteerde haar dan ook even, maar nu is het wel mooi geweest, ik ga een Baudet aanhanger niet financieel ondersteunen.
Nee dat deed hij niet, hij zei alleen dat ze naar dezelfde school ging als waar ook dat soort mensen vanaf kwamen. Hij kiest zijn woorden zeer zorgvuldig zodat het juridisch net op het randje is, dat zijn tegenstanders er aanstoot aan nemen en zijn medestanders denken dat kaag een spion is.quote:Op zaterdag 24 september 2022 16:15 schreef hoedenderand het volgende:
Ik vond Baudet zijn optreden waanzin tijdens het debat, hij suggereerde dat Kaag wel eens een spion kon zijn.
Hij maakte een bedekte toespeling, hij suggereerde het niet maar insinueerde het. Dat is het juiste woord.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:26 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Nee dat deed hij niet, hij zei alleen dat ze naar dezelfde school ging als waar ook dat soort mensen vanaf kwamen. Hij kiest zijn woorden zeer zorgvuldig zodat het juridisch net op het randje is, dat zijn tegenstanders er aanstoot aan nemen en zijn medestanders denken dat kaag een spion is.
Dat soort volk (baudet ) moet gewoon de 2de kamer uitgeflikkert worden
En wat boeit het? Deze losers zijn toch niet van suiker?quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:31 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Hij maakte een bedekte toespeling, hij suggereerde het niet maar insinueerde het. Dat is het juiste woord.
Thierry Baudet verspreidt online een klassieke antisemitische complottheorie over wereldoverheersing door een Joodse elite.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:31 schreef Viesdik het volgende:
2 jaar geleden begon Baudet te spreken over de Great Reset en de snode plannen van het WEF
Hij werd uitgelachen tot op het bot..
afgelopen prinsjesdag sprak de Koning exact dezelfde woorden aan.
Maar goed..
Alle fake verdachtmakingen en veroordelingen zijn niet in vergelijking met de vernietiging van de westerse samenleving, waarden en normen. Dus de vermeende 0,1% kans dat hij antisemiet is neem ik voor lief.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:35 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Thierry Baudet verspreidt online een klassieke antisemitische complottheorie over wereldoverheersing door een Joodse elite.
clich, herhaling van zetten, vermoeiend en saai zijn zijn standaard complottheorien die alleen mensen aanhangen die wankel van geest zijn en niet sterk zijn in logisch redeneren. Gezien zijn lage schaakrating is het ook duidelijk dat hij verbaal overcompenseert en zichzelf intelligenter voordoet dan hij werkelijk is en het overzicht niet heeft.
Jezus was een joodquote:Op zaterdag 24 september 2022 17:38 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Alle fake verdachtmakingen en veroordelingen zijn niet in vergelijking met de vernietiging van de westerse samenleving, waarden en normen. Dus de vermeende 0,1% kans dat hij antisemiet is neem ik voor lief.
En doen alsof Joden sinds het einde van de Tweede Wereldoorlog een monopolie hebben op onschuld en vrij zijn van blaam en schuld, haha. Get the fuck out
Lijkt mij ook niet slim als bedrijf om je mening zo te verkondigen, dan jaag je toch echt wel klanten weg.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:18 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Die vis is van goede kwaliteit, zowel de kibbeling is sappig mals goed gekruid als het lekkerbekje en de Hollandse nieuwe is ook altijd prima. In vergelijking met andere toko's levert deze zigeuner goede kwaliteit.
Echter bederft hij altijd de sfeer steeds weer opnieuw met zijn dominante houding en zijn bizarre complottheorien.
Elke keer als ik een chick had ging ik even bij hem een visje eten en trakteerde haar dan ook even, maar nu is het wel mooi geweest, ik ga een Baudet aanhanger niet financieel ondersteunen.
Aldus iemand die blind in de leugens van Baudet getrapt is. En dat is een feit.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:02 schreef Viesdik het volgende:
Wat boeit mij wat mensen van baudet vinden?
Baudet heeft tot nu toe in alles gelijk gehad. Maar mensen in deze tijd willen liever voorgelogen worden. Dat is een feit
Hij kan wel of niet gelijk hebben, echter als hij geen zinnige oplossingen aandraagt, wordt de situatie er evenmin beter op.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:02 schreef Viesdik het volgende:
Wat boeit mij wat mensen van baudet vinden?
Baudet heeft tot nu toe in alles gelijk gehad. Maar mensen in deze tijd willen liever voorgelogen worden. Dat is een feit
En tegelijk geeft dat dus ook, samen met de rijkste bankiersfamilies op aarde die het geld beheersen, aanleiding tot de welbekende complottheorie van 'het Joodse Wereldcomplot'; de moeder der complottheorien.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:51 schreef hoedenderand het volgende:
Jezus was een jood
Albert einstein
Bobby Fisher
Spinoza
Sigmund freud
En zo kunnen we nog wel even een paar uur doorgaan.
Hoe komt het dat zoveel Joden een Nobelprijs winnen, want met amper 15 miljoen Joden op de wereld maken ze slechts een magere 0,2% van de wereldbevolking uit. Toch krijgen ze het voor elkaar om maar liefst 30% van de Nobelprijzen te winnen sinds 1901.
Je kan joden wel steeds opnieuw de schuld willen geven van alle problematiek in de wereld maar het lijkt mij meer op zijn plaats een beetje respect te hebben voor de joden in het bijzonder voor hun significante bijdrage in de wetenschap.
Wat is het verschil dan tussen iemand die zijn/haar politieke mening doordrukt, en jou probeert te overtuigen van zijn/haar gelijk met die van een politicus? Het zijn allebei mensen met een bepaalde visie. Ik vind het dommer dat mensen steeds op hetzelfde blijven stemmen terwijl ze bij voorbaat al weten dat ze in hun kont geneukt gaan worden.quote:Op zaterdag 24 september 2022 16:15 schreef hoedenderand het volgende:
Ik ging even een visje bestellen bij de vishandel aan de van Lenneplaan, maar de de uitbater is een fervent Baudet aanhanger en heeft het vaak over politiek met zijn klanten en schuwt het dan ook niet om zijn politieke mening door te drukken en jou te overtuigen van zijn gelijk. Hij noemt zichzelf ook wappie en alle mensen die niet in die bizarre complottheorien meegaan noemt hij schaapjes. what els is new? dat zijn we inmiddels al gewend.
Ik vond Baudet zijn optreden waanzin tijdens het debat, hij suggereerde dat Kaag wel eens een spion kon zijn. Waarop ik zei dat Baudet rand psychotisch is en dat het een fopintellectueel is. Zijn geforceerde ingestudeerde Latijnse zinnetjes bewijzen juist dat hij geen intellectueel is.
• Bij de slimste mens lag hij er als eerste uit, zijn algemene kennis is van zeer laag niveau.
• Hij beweerde aan tafel bij Pauw dat hij een sterk schaker is en een rating van 1800 heeft (1800 is goed clubniveau) bij het traceren van zijn schaakprofiel op chess.com had hij een magere rating van 1400. Mensen met een rating van 1400 zijn altijd de kop van jut op de schaakclub en bungelen ergens onderaan en hebben dan ook weinig talent.
Ik vind Baudet een fopintellectueel maar dat werd mij niet in dank afgenomen, van alle kanten werd ik aangevallen bij de viskraam door Baudet aanhangers en toen werd ik mij er bewust van dat ik in een FVD wespennest beland was bij de lokale viskraam.
Ze hebben weinig realiteitszin, staan niet open voor andere meningen, kunnen niet buiten kaders denken en zijn compromisloos.
Klacht Baudetaanhangers
Een politicus is een getraind persoon om debatten te voeren. Vaak heeft een politicus ook gestudeerd, sociologie, politicologie of rechten in ieder geval heeft een politicus vaak gestudeerd op een redelijk niveau waarbij het logisch redeneren goed ontwikkeld wordt en je objectief situaties leert te beoordelen tijdens de studie. Tijdens de bijeenkomsten van hun partij krijgen ze scholing en leren ze debatteren ook gaan ze gesprekken met burgers aan wat hun bekwaam maakt in discussiren met mensen die verschillende visies erop na houden.quote:Op maandag 26 september 2022 17:06 schreef Slavski het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan tussen iemand die zijn/haar politieke mening doordrukt, en jou probeert te overtuigen van zijn/haar gelijk met die van een politicus? Het zijn allebei mensen met een bepaalde visie. Ik vind het dommer dat mensen steeds op hetzelfde blijven stemmen terwijl ze bij voorbaat al weten dat ze in hun kont geneukt gaan worden.
Hij was toen al wel exact hetzelfde als nuquote:Op maandag 26 september 2022 22:07 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Gewoon, om TS te jennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |