Vandaag is mn verkering uit gegaan. Het voelt zo leeg. Wie heeft hier ook mee te maken. Wat kun je doen om je weer een beetje ok te voelen? Tips van harte welkom.
ze houdt van mij, ik van haar;
maar soms is dit blijkbaar niet genoeg
de stilte grijpt me naar mijn strot
het duurt nu al twee weken,
ik probeer te overleven
ik ben nog geen avond nuchter naar bed gegaan
quote:hmmz, drinken lost niks op dude...praat er met haar over!
Op donderdag 6 februari 2003 23:45 schreef admiral_r2d2 het volgende:
ik ben mijn meisje ook verlorenze houdt van mij, ik van haar;
maar soms is dit blijkbaar niet genoegde stilte grijpt me naar mijn strot
ik probeer te overlevenik ben nog geen avond nuchter naar bed gegaan
Ontopic: Net wat Viola zegt, ga leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen!!
[Dit bericht is gewijzigd door Noca op 06-02-2003 23:51]
quote:Heej niet cool voor je. Maareh naar de drank grijpen is ook niet echt de oplossing!
ik ben nog geen avond nuchter naar bed gegaan
Probeer het op je eige manier te verwerken en praat er met je vrienden en familie over
quote:Situatie komt me heel bekend voor, sinds afgelopen zondag is het, na 15 maanden, uit. Ik ben juist gestopt met alcohol. Eerst maar eens echt controle over mezelf hebben. Zoals al meer mensen, drank lost het echt niet op.
ik probeer te overlevenik ben nog geen avond nuchter naar bed gegaan
quote:Dit doen we nu ook
Op donderdag 6 februari 2003 23:54 schreef SheDeviltje het volgende:
Toen het uit ging met mijn ex ging ik de kroeg in met een stel meiden en heb me lekker bezatGeeft een tijdelijke verzachting en een vreselijke hoofdpijn.
Probeer het op je eige manier te verwerken en praat er met je vrienden en familie over
quote:uhhmz ik geloof dat ik nu niet op stap ben met de meiden
Op donderdag 6 februari 2003 23:57 schreef xf0rz het volgende:[..]
Dit doen we nu ook
Langere termijn, liefdesverdriet gaat eigenlijk niet snel over tenzij het op een extreem rotte manier is uitgegaan, uiteindelijk vervaagt het wel. wat je moet zoeken is afleiding. en vooral verder gaan met het dagelijks leven. ik weet niet hoe erg het verdriet is op een schaal van 10 dus dan kan je eigenlijk geen goede tips geven. 1. och, een weekje en klaar 5. ik voelde me ontzettend goed wat een leegte 10. dit was mijn ware
quote:Kan het niet goed uitdrukken in cijfers, maar ik denk een 7 a 8
Op vrijdag 7 februari 2003 00:00 schreef dark.night het volgende:
korte termijn, dronken worden.Langere termijn, liefdesverdriet gaat eigenlijk niet snel over tenzij het op een extreem rotte manier is uitgegaan, uiteindelijk vervaagt het wel. wat je moet zoeken is afleiding. en vooral verder gaan met het dagelijks leven. ik weet niet hoe erg het verdriet is op een schaal van 10 dus dan kan je eigenlijk geen goede tips geven. 1. och, een weekje en klaar 5. ik voelde me ontzettend goed wat een leegte 10. dit was mijn ware
Vervolgens: probeer je leven VOORDAT je een vriendin had weer terug op te pikken...dat kan een tijdje duren, maar ga niet de hele tijd zitten kniezen..luister naar je favo muziek, ga veel stappen, ga veel naar je vrienden toe. Laat je ex even links liggen (je moet je leven weer terug op de baan krijgen)
Toen het uitging met mijn 1e vriendin, was ik enorm suicidaal, maar heb (gelukkig) niks gedaan...ben toen naar een goeie vriend gegaan, we hebben samen toen een hele fles whiskey op en toen ging het beter.
Heb wel een half jaar met die leegte gezeten, het is niet anders, maar mijn vrienden hebben me goed opgevangen en ik heb geleerd wie mijn echte vrienden zijn...dat is het voordeel eigenlijk...
jongen, er zijn meer vrouwen dan kerktorens, je hebt zo weer een nieuwe
quote:dat geeft voor mij wel een indruk ja, het was ook niet om exact te zijn meer om een soort van indicatie te krijgen hoe het nu eigenlijk is, aangezien dit in het topic niet echt naar voren kwam geschoven. liefdesverdriet is wat iedereen anders verwerkt, zeker in deze mate.
Op vrijdag 7 februari 2003 00:02 schreef muzikaliesje het volgende:[..]
Kan het niet goed uitdrukken in cijfers, maar ik denk een 7 a 8
is dat voldoende?
wat je moet zoeken is afleiding, wat zijn je hobbies en wat doe je nogal vaak? daarnaartoe moet je gaan, en natuurlijk is familie en vrienden ook heel handig. daar kan je nog menigeen avondjes mee vullen. woon je nog bij je ouders of zelfstandig? als je zelfstandig woont raad ik je aan om niet alleen thuis te blijven zitten voor de pc of tv, dat werkt enkel averechts. ook begrijp ik dat je op dit moment gewoon geen zin hebt om iets te doen.
ik heb een gedicht voor Valentijnsdag geschreven, welke ik haar ga opsturen
Soms hoor ik je voetstappen op de gang
Ze geven me de hoop dat ik je weer zal zien
Ze laten lege echo's na - soms wekenlang
Soms zie ik mijn kamerlicht weer branden
Heb ik de illusie dat je op me zit te wachten
Kom dan thuis en je afwezigheid overmant me
Soms zie ik je lopen op straat
Je schaduw een schim van mijn verlangen
Die uit samengekropte illusies ontstaat
Soms ben je bij me in de nacht
Verdwijnt je warmte terwijl ik ontwaak
Vervaag je terwijl je naar me lacht
Er zijn delen van mij die jou blijven zoeken
En delen die alles opgeven en dan hopeloos verdwalen
En delen die maar blijven analyseren en onderzoeken
In jouw liefde kan ik verdrinken
In jouw golven raakte ik mezelf kwijt
In jouw afwezigheid zal ik verzinken
en daarna maar opbouwen en verder leven;
tot die dag wil ik mijzelf nog even verliezen in "het mogelijke herstel"
quote:Ik ben echt fuckin' duizelig nu, heb voor het eerst sinds een jaar weer sterke drank op.
Op vrijdag 7 februari 2003 00:27 schreef GizartFRL het volgende:
Sinds vorige week ben ik na een relatie van en jaar ook weer vrijgezel, bij mij was de eerste week het moeilijkste.
Drank helpt niet. Das een makkelijke tijdelijke oplossing..
I'll get over it. Vanmiddag mijn beste vriendinnetje zien. . En zaterdag los met een paar vrienden.
, komt wel goed.
quote:Dan zou het echt wel weer zo'n golf kunnen zijn
Op vrijdag 7 februari 2003 00:29 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ik ben echt fuckin' duizelig nu, heb voor het eerst sinds een jaar weer sterke drank op.
.
.
I'll get over it. Vanmiddag mijn beste vriendinnetje zien.
. En zaterdag los met een paar vrienden.
, komt wel goed.
quote:Van mijn kant was er niets veranderd, maar zij was niet verliefd meer, dus vond zij dat er geen basis meer was voor een relatie.
Op vrijdag 7 februari 2003 00:42 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Ging het niet meer of was het iets anders? Feel free to talk.
Ik denk dat ik me zaterdag maar gewoon ff vol giet en daarna verman ik me weer want dit is zinloos...
Verhaaltjes typen helpt, bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door Roeier op 07-02-2003 00:53]
quote:klinkt bekend...
Op vrijdag 7 februari 2003 00:43 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Van mijn kant was er niets veranderd, maar zij was niet verliefd meer, dus vond zij dat er geen basis meer was voor een relatie.
.
quote:Dat kan ik dus echt niet bij haar, ik heb mijn ziel en zaligheid in die relatie gestoken, heb nog nooit zoveel van iemand gehouden en om iemand gegeven, ze was meer voor me dan een vriendinnetje, en dat is nu ineens weg.
Op vrijdag 7 februari 2003 00:50 schreef GizartFRL het volgende:[..]
dus zijn we met een goede band uit elkaar gegaan.
Vrienden blijven is een utopie.
quote:ik weet exact wat je bedoelt
Dat kan ik dus echt niet bij haar, ik heb mijn ziel en zaligheid in die relatie gestoken, heb nog nooit zoveel van iemand gehouden en om iemand gegeven, ze was meer voor me dan een vriendinnetje, en dat is nu ineens weg.
quote:daar ben ik ook bang voor
Vrienden blijven is een utopie
quote:Ik heb ook ngo nooit zoveel van iemand gehouden als van mijn vriendin ( alhoewel zij dacht van niet
Op vrijdag 7 februari 2003 00:52 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Dat kan ik dus echt niet bij haar, ik heb mijn ziel en zaligheid in die relatie gestoken, heb nog nooit zoveel van iemand gehouden en om iemand gegeven, ze was meer voor me dan een vriendinnetje, en dat is nu ineens weg.
Vrienden blijven is een utopie.
Tis misschien een utopie, maar tis iig geen ruzie.
I heb nu na een relatie van drie jaar onlangs een vriendin die me helemaal aanvult en waar ik het gevoel bij heb dat het allemaal goed is. Als ik je het hele verhaal zou vertellen, denk ik dat je je beseft dat het allemaal wel goed komt met je.
Groeten,
Emil
quote:Even voor de duidelijkheid; ik ben een jonge dame
Op vrijdag 7 februari 2003 00:04 schreef Dissection het volgende:
Allereerst: STERKTE!!!Vervolgens: probeer je leven VOORDAT je een vriendin had weer terug op te pikken...dat kan een tijdje duren, maar ga niet de hele tijd zitten kniezen..luister naar je favo muziek, ga veel stappen, ga veel naar je vrienden toe. Laat je ex even links liggen (je moet je leven weer terug op de baan krijgen)
Toen het uitging met mijn 1e vriendin, was ik enorm suicidaal, maar heb (gelukkig) niks gedaan...ben toen naar een goeie vriend gegaan, we hebben samen toen een hele fles whiskey op en toen ging het beter.
Heb wel een half jaar met die leegte gezeten, het is niet anders, maar mijn vrienden hebben me goed opgevangen en ik heb geleerd wie mijn echte vrienden zijn...dat is het voordeel eigenlijk...jongen, er zijn meer vrouwen dan kerktorens, je hebt zo weer een nieuwe
quote:Hoe ben je de nacht doorgekomen?
Op vrijdag 7 februari 2003 09:51 schreef muzikaliesje het volgende:[..]
Even voor de duidelijkheid; ik ben een jonge dame
quote:Nou ik woon nog thuis dus afleiding in die zin is er wel en ik heb hobbys zat ben door de week elke avond wel weg. Gister ging het uit, ben ook naar de muziek gegaan wat ik altijd op donderdag heb, dat was wel even lekker, even met je koppie ergens anders.
Op vrijdag 7 februari 2003 00:13 schreef dark.night het volgende:[..]
dat geeft voor mij wel een indruk ja, het was ook niet om exact te zijn meer om een soort van indicatie te krijgen hoe het nu eigenlijk is, aangezien dit in het topic niet echt naar voren kwam geschoven. liefdesverdriet is wat iedereen anders verwerkt, zeker in deze mate.
wat je moet zoeken is afleiding, wat zijn je hobbies en wat doe je nogal vaak? daarnaartoe moet je gaan, en natuurlijk is familie en vrienden ook heel handig. daar kan je nog menigeen avondjes mee vullen. woon je nog bij je ouders of zelfstandig? als je zelfstandig woont raad ik je aan om niet alleen thuis te blijven zitten voor de pc of tv, dat werkt enkel averechts. ook begrijp ik dat je op dit moment gewoon geen zin hebt om iets te doen.
quote:DANK JE, fijne woorden allemaal.
Op vrijdag 7 februari 2003 01:07 schreef P. A. Lumile het volgende:
Het klinkt misschien niet zo jofel, maar wat mij met al mijn liefdesverdriet er doorheen heeft geholpen is de wetenschap dat je ervan hebt geleerd. (Hoe dan ook!) Uiteindelijk kom je altijd sterker uit dit soort situaties, al is het pijnlijk.
Een lijfspreuk van me is: Al zouden de lessen des levens in boekvorm komen. Ook een boek kan hard aankomen.
Ook in deze relatie heb je vast iets geleerd en mooie momenten gehad. Koester de positieve dingen en besef dat er ook iets in het verschiet ligt, wat je nog meer voldoening zal geven dan wat je kende.
I know it, Ive been there..gone through it all..I heb nu na een relatie van drie jaar onlangs een vriendin die me helemaal aanvult en waar ik het gevoel bij heb dat het allemaal goed is. Als ik je het hele verhaal zou vertellen, denk ik dat je je beseft dat het allemaal wel goed komt met je.
Groeten,
Emil
Vandaag heeft mijn vriendin mij meegenomen naar het zwembad, even lekker ertussen uit en ook gewoon even mn ei kwijt gekunt. Nu besef je idd wie je echte vrienden zijn. En ja er zal vast wel weer iets komen waar ik blij van kan worden.
quote:Erg goed, want ik was zo hondsmoe dat ik wel kon slapen
Op vrijdag 7 februari 2003 10:20 schreef rique het volgende:Hoe ben je de nacht doorgekomen?
quote:Dit weekend lekker Idols kijken en verder niet veel.
Probeer het komende weekend eens aan te grijpen om met vriendinnen leuke dingen te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door muzikaliesje op 07-02-2003 16:54]
duurt nog wel ff voordat ik me weer goed voel, maar iig leuke dingen doen met familie en vrienden en een beetje afgeleid worden helpt wel. Laat jezelf niet alleen maar afleiden, je moet ook de tijd nemen om het te verwerken.
En verder is het gewoon kut.
quote:IDD
Op vrijdag 7 februari 2003 00:25 schreef FLIPNEUS het volgende:
Het is de tijd van het jaar volgens mij, jezus..
Na 3 jaar was 't ook over met mijn vriendin. Uit elkaar gegroeid etc, veel wrijvingen maar niet echt ruzie's. Het liep gewoon niet meer. Maar klote is 't wel en het voelt ook raar....en 'n leegte .
Maar ik voel me al een stuk beter dan vorige week.
anywayz.. gisteren me flink bezopen en te veel coke gedaan.. alleen maar om het te vergeten.. vandaag de halve dag geslapen en maar wat filmpjes gekeken om mijn hoofd op andere gedachten te brengen (wat niet lukte).. ben nu te depressed om uit te gaan en me weer te bezuipen.. heb maar wat downers genomen om zo te kunnen slapen.. hoop echt dat ik morgen de hele dag blijf slapen om maar niet geconfronteerd te worden met mijn gedachten.
goed gaat het dus niet.. ik zie nu al op tegen de week die komen gaat.. komt er ook nog fukkin valentijnsdag aan waar ik me erg op verheugd had..
quote:Pak wat hobby'sop, kom onder de mensen, grijp een goed boek, ga naar een film,... kortom neem initiatieven om jezelf te vermaken. Vanzelf verschijnen er dan andere gedachten in je hoofd en verdwijnt het lege gevoel. Dit lege gevoel duurt totdat je je leefpatroon hebt aangepast aan je nieuwe situatie.
Op donderdag 6 februari 2003 23:40 schreef muzikaliesje het volgende:
Hoi allemaal,Vandaag is mn verkering uit gegaan. Het voelt zo leeg. Wie heeft hier ook mee te maken. Wat kun je doen om je weer een beetje ok te voelen? Tips van harte welkom.
quote:kut is dat inderdaad. Stomme valentijnsdag. Ik voel met je mee. Maar je moet maar zo denken voor ons komen er straks ook weer goede tijden aan. En je hebt zo'n valentijnsdag echt niet nodig om je liefde te laten blijken dat je van hem/haar houdt. Dat kan op elke dag van het jaar. Dus straks ben je weer gelukkig met iemand en dan heb je daar weer tijd genoeg voor om dat te laten blijken.
Op zondag 9 februari 2003 00:23 schreef zoentje2 het volgende:goed gaat het dus niet..
ik zie nu al op tegen de week die komen gaat.. komt er ook nog fukkin valentijnsdag aan waar ik me erg op verheugd had..
Ik moet zeggen dat ik veel van jullie verhalen toch wel goed terug herken, vooral de uitspraken van Flipneus doen 't 'm...
Jongens toch kap eens met dat zelfmedelijden. Zonder uit geen aan.
quote:
Heeej is dit het grote IK-BEN-GEDUMPT-EN-IK-SNAP-ER-NIKS-VAN topique..??Jongens toch kap eens met dat zelfmedelijden. Zonder uit geen aan.
En ja, ik weet heus wel dat je wel vaker wijze uitspraken doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |