En mag lekker in Australiė blijven tot 23 oktober. Nog iets langer en hij kan net zo goed blijven voor de Tour Down Underquote:Op zondag 25 september 2022 04:17 schreef DiegoFuser het volgende:
[ twitter ]Wakker worden, op je telefoon kijken of het al de moeite is om in te schakelen en dan deze tweet lezen. Bijzonder ontwaken worden zo.
Ach, daar was iedereen op ingesteld lijkt me.quote:Op zondag 25 september 2022 04:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Fucking koers van het jaar en dat stomme FOK! moet weer updaten, of zo.
23 oktober, ik dacht dinsdag??quote:Op zondag 25 september 2022 04:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En mag lekker in Australiė blijven tot 23 oktober. Nog iets langer en hij kan net zo goed blijven voor de Tour Down Under!
Australiaanse TV meldde later 23 oktober.quote:Op zondag 25 september 2022 04:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
23 oktober, ik dacht dinsdag??
Daar mag Danny in het vervolg best rekening mee houden, vind ik.quote:Op zondag 25 september 2022 04:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, daar was iedereen op ingesteld lijkt me.
Dinsdag staat hij voor de rechter. Zijn paspoort is ingetrokken tot 23 oktober.quote:Op zondag 25 september 2022 04:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
23 oktober, ik dacht dinsdag??
Sowieso mag daar wel een oplossing voor bedacht worden, maar goedquote:Op zondag 25 september 2022 04:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar mag Danny in het vervolg best rekening mee houden, vind ik.
Hun portemonnee?quote:Op zondag 25 september 2022 04:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen idee voor wie de Duitsers rijden
Zal wel een standaardtermijn zijn. Dinsdag een tik op de vingers en het land uit lijkt me.quote:Op zondag 25 september 2022 04:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Australiaanse TV meldde later 23 oktober.
Zimmermann!quote:Op zondag 25 september 2022 04:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen idee voor wie de Duitsers rijden
Vreselijk dom ja. Maargoed, kutwijven.quote:Op zondag 25 september 2022 04:21 schreef heywoodu het volgende:
Oh en meisjes van 13 en 14 dus, de een eindigde op de grond en de ander tegen de muur. Tja, niet zo handig van Tjeu.
Een tik op de vingers...ik hoop het voor hem, maar ik betwijfel het. Kinderen, lichte verwondingen, en ik weet niet of het feit dat het om meiden gaat in Australiė strafverzwarend werkt (in Braziliė bijvoorbeeld wel)?quote:Op zondag 25 september 2022 04:21 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zal wel een standaardtermijn zijn. Dinsdag een tik op de vingers en het land uit lijkt me.
Overigens maakt het niet echt meer uit want Van der Poel had natuurlijk nooit meegezeten met deze groep.
quote:Op zondag 25 september 2022 04:31 schreef Zwansen het volgende:
Wat een drama. Zul je zien dat die Russen ook nog een atoombom gooien vandaag. Kan er ook nog wel bij.
Wat een drama. Zul je zien dat die Russen ook nog een atoombom gooien vandaag. Kan er ook nog wel bij.
Gelachenquote:Op zondag 25 september 2022 04:31 schreef Zwansen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |