Wat een werk voor snack van een knaakquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:34 schreef marc0871 het volgende:
Niet zelf frikandellen bakken,
[ afbeelding ]
Ingesneden voor het frituren, uiteraard
Zelf mayo maken,
[ afbeelding ]
En zelf curry maken
[ afbeelding ]
Voor een knaak koop ik er 20.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:51 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Wat een werk voor snack van een knaak
Kan me de tijden nog herinneren dat je er een uit een automaat kon trekken voor een gulden. Soms in een actie 2 voor een gulden.quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Voor een knaak koop ik er 20.
nou ja, deed ik. Zijn die nou ook al 3 euro![]()
Vorig jaar was het nog 2 euro![]()
Maar ieder zijn hobby![]()
Blij verrast? Die frikandellenbakker suggereert dat een frikandel speciaal ook met ketchup kan. In principe is dat een volmacht om hem met zijn kop in het kokende frituurvet te dompelen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:
en werd blij verrast met de vraag of ik curry of ketchup wilde.
Mja. Een paar maanden geleden nog eens een gehaktstaaf uit de muur getrokken, bij een tankstation. 2 fucking 60quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:25 schreef 111210 het volgende:
[..]
Kan me de tijden nog herinneren dat je er een uit een automaat kon trekken voor een gulden. Soms in een actie 2 voor een gulden.
Mooie tijd was dat!
Je zusje heeft mijn gehaktstaaf vandaag nog door de muur getrokken (gloryhole) en oraal verwent, was nog maar 2 euroquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:33 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Een paar maanden geleden nog eens een gehaktstaaf uit de muur getrokken, bij een tankstation. 2 fucking 60![]()
En echt niet dat je 2 deurtjes tegelijk kan opentrekken
Dat. Welke idioot stelt die vraag, en welk pantoffeldiertje doet er ketchup op zn frikandelquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:32 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Blij verrast? Die frikandellenbakker suggereert dat een frikandel speciaal ook met ketchup kan. In principe is dat een volmacht om hem met zijn kop in het kokende frituurvet te dompelen.
dit iddquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:51 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Wat een werk voor snack van een knaak
Broodje kaassoufle met speciaalsausquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:42 schreef NaarMensje het volgende:
Volgende keer maar weer een broodje kaassouflé pinda alvorens je gaat vissen bij de HB-vijver.
Recepten ontbreken in deze post…quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:34 schreef marc0871 het volgende:
Niet zelf frikandellen bakken,
[ afbeelding ]
Ingesneden voor het frituren, uiteraard
Zelf mayo maken,
[ afbeelding ]
En zelf curry maken
[ afbeelding ]
Ik zou aan knoppen kunnen zitten en ja zeggenquote:
Hij welquote:Op zondag 25 september 2022 00:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou aan knoppen kunnen zitten en ja zeggen
Verwacht geen Hela.quote:Recept Currysaus
5 eetlepels ketchup,
Theelepel suiker,
Afgestreken theelepel gemberpoeder,
Halve theelepel citroengras,
Halve theelepel uienpoeder,
Een paar draaien knoflook uit de molen,
Een keer stuiven met kaneel,
2 keer schudden met cayennepeper,
en één keer met kruidnagel.
Ja, 'tuurlijk. Kan ik ook.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:04 schreef Raw85 het volgende:
[..]
dit idd![]()
een frikandel speciaal is natuurlijk top en ik kan ook de inzet van ome marcie ergens wel waarderen, maar tegelijkertijd kan je ongelooflijk veel andere lekkere dingen maken met die moeite die echt wel nicer zijn dan het delletje speciaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |