quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:14 schreef Boebaloe het volgende:
maandagochtend 9:00 uur stemming met een game
Hij zei geen naam, maar waarschijnlijk Mirthequote:
Ook! Berend zegt dat hij ze allemaal wil datenquote:
ja bb2q ben benieuwd maar maandag start manager verkiezingquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:14 schreef Boebaloe het volgende:
Ik hoop op een leuke zondag. Bbq en dan maandagochtend 9:00 uur stemming met een game
hahhahaha ik vind dat wel leuk idee van Berend.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook! Berend zegt dat hij ze allemaal wil daten
Klopt in combinatie met een eliminatie zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:16 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja bb2q ben benieuwd maar maandag start manager verkiezing
jaquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:09 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Ik ben ook nog in de rouw om Gerrie
Top wijf was dat vond ik
oh jaaaaaaaaaaaa mee eensquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:17 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Klopt in combinatie met een eliminatie zou geweldig zijn
Dat is al gezegd?quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:16 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat is te druk voor de Febo, denk alleen start verkiezingen en de rompslomp die dat geeft is al weer genoeg content voor een aflevering.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:16 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Hoe wanhopig ben je dan?quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook! Berend zegt dat hij ze allemaal wil daten
Hij heeft wel lefquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe wanhopig ben je dan?
Maar goed, hij is ook niet echt een playboy, dus hij heeft niet veel te eisen.
ze moeten voor maandag aanmelden voor managerquote:
Je mag best veel eisen, je moet alleen wel realistisch zijn en niet verwachten dat ze ingewilligd wordenquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe wanhopig ben je dan?
Maar goed, hij is ook niet echt een playboy, dus hij heeft niet veel te eisen.
ja daarom geef ik ook aan: start van manager verkiezing en dan week erop moeten ze kiezen zoiets werd ook gezegd door de bewoners zelfquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is te druk voor de Febo, denk alleen start verkiezingen en de rompslomp die dat geeft is al weer genoeg content voor een aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |