Ik denk dat ook niet, maar hij ziet het als een open hoofdstukquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:07 schreef Flow3r het volgende:
Berend leeft in dromenland, iemand als Gery zou nooit op hem vallen
Zeg, één keertje stemmen hequote:Op vrijdag 23 september 2022 22:06 schreef spapaars het volgende:
Na Wendy en Wanda wil ik ook op Zoë stemmen, maar dat gaat niet.
quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ook niet, maar hij ziet het als een open hoofdstuk
Corrupte kolere zooi hier met die kut molquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil 3 x op jeffrey stemmen maar dat mag ook niet
lolquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:09 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Ik ben ook nog in de rouw om Gerrie
Top wijf was dat vond ik
Ben benieuwd 🤣quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Berend vindt er genoeg leuke mensen bij zitten, hij heeft al een nieuwe date in de planning
Ze is 27 en heeft het ook gezellig met Jerrold, begreep ikquote:
en ruben las ikquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is 27 en heeft het ook gezellig met Jerrold, begreep ik
Niet, Berend is op de streamsquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
het zijn wel godvergeten saaie streams vandaag
ja is ze ook maar ze durft ook niet helemaal teveel laten zien omdat ze anders bang is dat ze eruit ligtquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jerrold is nog jong. Gun hem nog veel ervaring met dames 🤣quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
behoorlijk ja, ik heb het op mute nu even staan check later weer.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
Blaj blah blah streamsquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
Jerrold zei vanmiddag dat ze nogal goedgelovig en beïnvloedbaar is, dus we sluiten niets uitquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja gisternacht was het wel gezellig, ik vond beetje akward ofzo maar ruben heeft vandaag wel erg laten zien dat ie verliefd is op Djediquote:
wie?quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen maar geroddel en gezeik🤮quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |