ze heeft echt een leuke vriendquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wel een leuke vent!
[ afbeelding ]
en uiteindelijk staat ze er straks voor jokerquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:00 schreef Flow3r het volgende:
Madeleine zit iedereen te ronselen
[ afbeelding ]
Daar heeft ze een veel kleinere bovenlipquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wel een leuke vent!
[ afbeelding ]
Ah das zieligquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en uiteindelijk staat ze er straks voor joker![]()
iedereen komt met ideeen en plannetjes om haar mee te helpenquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en uiteindelijk staat ze er straks voor joker![]()
Minder irritant?quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft ze een veel kleinere bovenlip
maar er zijn mensen die haar moeten steunenquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
iedereen komt met ideeen en plannetjes om haar mee te helpen
ik vrees dat ze wel genoeg steun zal krijgenquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar er zijn mensen die haar moeten steunen
(geloof 5) en als er meerdere mensen manager willen worden
gaan ze stemmen
Laat haar maar manager worden! Chaos!!quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vrees dat ze wel genoeg steun zal krijgen
Zoe word toch elke keer jaloers als iemand maar in de buurt komt van Nadir. Enige is tot nu toe Wendy, was sarcastich bedoeldquote:
ja ze heeft 5 mensenquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vrees dat ze wel genoeg steun zal krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |