quote:Vraag het Leo Beenhakker.
Op donderdag 6 februari 2003 23:31 schreef jwvink het volgende:
wat kan je ertegen doen? je been afhakken?
misschien helpt t als je de hele dag je ogen dichthoud of althans 1tje ?
Ik wacht ook altijd maar af
Remedie heb ik niet! maar je hebt er iig weer een lotgenoot bij
Wist niet dat het door slaap tekort kwam.....dan ga ik maar slapen
quote:Een wijf moet maar een trillende klit hebben dan is ze de heledag aan 't jodelen
Op donderdag 6 februari 2003 23:50 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Heb het zelf de laatste tijd erg vaak, meestal rechts achter me schouder of in me linker bovenbeen, ik vind het zelf trouwens wel een lekker gevoel![]()
quote:dude,heb geluk,
Echt ZOOO vervelend, je weet wel...zoon heerlijk irriterend spiertje vlak bij je oog, ik heb het nu al de HELE dag lang op me knie echt ZWAAR IRRIwat kan je ertegen doen? je been afhakken?
quote:dat is toch geen spier
Op donderdag 6 februari 2003 23:59 schreef ExTiNCioN het volgende:[..]
Een wijf moet maar een trillende klit hebben dan is ze de heledag aan 't jodelen
Nou, bij mij is het na een paar maanden langzamerhand overgegaan. Best irritant was die tijd, toen 'het nog trilde'
quote:hahaha... 'k heb idd ook zo'n spiertje onder mijn oog, is nu al iets meer dan een week regelmatig irritant bezig.... gewoon accepteren want je kunt er toch niets aan doen...
Echt ZOOO vervelend, je weet wel...zoon heerlijk irriterend spiertje vlak bij je oog, ik heb het nu al de HELE dag lang op me knie echt ZWAAR IRRIwat kan je ertegen doen? je been afhakken?
En ik w8 ook maar altijd gewoon totdat het oveegaat! En als je er aan denkt is het irri! Maar anders valt t wel mee!
Xx
Maaike
Ik vind 't wel komisch als anderen 't hebben, 't ziet er wel geinig uit!
quote:Zoiets en je moest ook nog iets erbij zeggen, soort van toverspreuk. Oude Arabische gewoonte.
Op vrijdag 7 februari 2003 22:19 schreef Shannara het volgende:
Masseren ofzo?
quote:Idd, toverzout in je ogen gooien.
Op vrijdag 7 februari 2003 22:22 schreef The_Wanderer het volgende:[..]
Zoiets en je moest ook nog iets erbij zeggen, soort van toverspreuk. Oude Arabische gewoonte.
quote:Toevallig net in een stressperiode ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |