SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Denken dat ik Sinterklaas benquote:Op vrijdag 23 september 2022 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
Had je nu maar een grotere zak gehad zoals een echte man.
Ga je komen in haar poennie of in haar mond?quote:Op vrijdag 23 september 2022 10:54 schreef Atak het volgende:
Vanavond onzeker of ik het ga krijgen dus ik zit te overwegen om te lossen of om gewoon te gaan met de volle zak?
Klacht: opportunity cost
Jij gaat er al meteen vanuit dat het om een vrouw gaat?quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ga je komen in haar poennie of in haar mond?
In haar mond dan zou ik sparen, in haar poennie boeit niet zo
Het is algemeen bekend dat atak geen mannen neuktquote:Op vrijdag 23 september 2022 11:32 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Jij gaat er al meteen vanuit dat het om een vrouw gaat?
Ik maak dat toch niet op uit de OP.
Weet ik veel.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:50 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat atak geen mannen neukt
Ik een zakloze Philips. Ideaal idd!quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:32 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik heb een zakloze Dyson![]()
Geen last van een volle zak! Volle bak en gaan!
Zuigt als een malle (gefabriceerd voordat het Wattage van stofzuigers EU-geregeld werd)
Precies, en als je een blokje lego (of een bonkje hash oid) opzuigt, is t niet zo'n probleemquote:Op vrijdag 23 september 2022 14:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik een zakloze Philips. Ideaal idd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |