Kloptquote:Op maandag 10 oktober 2022 22:55 schreef Taills het volgende:
Maar volgens mij ben ik niet de enige die wel van curves houd
Je hebt curves en je hebt dik.quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:55 schreef Taills het volgende:
Maar volgens mij ben ik niet de enige die wel van curves houd
Er zijn ook mannen die aangetrokken zijn tot hele dikke vrouwen. Inclusief de 150 kg plus. Net zoals er mannen zijn die hele grote borsten geweldig vinden en andere mannen juist weer kleine borsten mooi vinden. De een vindt een kale haas weer heerlijk, de ander speelt liever met begroeiing. Enz.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je hebt curves en je hebt dik.
Ik ben niet verbaasd hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die aangetrokken zijn tot hele dikke vrouwen. Inclusief de 150 kg plus. Net zoals er mannen zijn die hele grote borsten geweldig vinden en andere mannen juist weer kleine borsten mooi vinden. De een vindt een kale haas weer heerlijk, de ander speelt liever met begroeiing. Enz.
Dus verbaast zijn dat je niet de enige bent die aangetrokken is tot vrouwen die afwijken van het standaard mooie meisje is een beetje raar. Lijkt mij common knowledge.
Ik had het over TS die het kennelijk bijzonder vond en ook nog belangrijk. Dat laatste snap ik al helemaal niet. Hoe minder populair ze zijn, hoe meer kans TS maakt lijkt mij.quote:
Dus als je dikker bent dan ben je minder populair?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik had het over TS die het kennelijk bijzonder vond en ook nog belangrijk. Dat laatste snap ik al helemaal niet. Hoe minder populair ze zijn, hoe meer kans TS maakt lijkt mij.
Als je de gemiddelde smaak pakt van mannen, dan zul je zien dat er een slanke vrouw uit naar voren komt. Geen ondergewicht, zeker ook geen overgewicht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus als je dikker bent dan ben je minder populair?
Dat is ook gewoon niet waar. Ik denk dat je je daar in vergist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je de gemiddelde smaak pakt van mannen, dan zul je zien dat er een slanke vrouw uit naar voren komt. Geen ondergewicht, zeker ook geen overgewicht.
Dit kan geen nieuws zijn voor je. Kom op.
Vind dat een beetje creepy. Dat klinkt als parasiteren op andermans (misschien) negatieve zelfbeeld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik had het over TS die het kennelijk bijzonder vond en ook nog belangrijk. Dat laatste snap ik al helemaal niet. Hoe minder populair ze zijn, hoe meer kans TS maakt lijkt mij.
Nou nee, ts staat voor je klaar!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus als je dikker bent dan ben je minder populair?
Ik ben niet dikquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou nee, ts staat voor je klaar!
quote:
Nou ja ik denk dat heel veel mannen van een maatje meer houdenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]Bedoelde dat ts staat te popelen om achter dikke chicks aan te gaan.
Jazeker en goed gevulde bankrekeningen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat heel veel mannen van een maatje meer houden
Mannen? Nooit geweten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker en goed gevulde bankrekeningen.
Daar zijn gewoon onderzoeken naar gedaan. En daarnaast zie je het gewoon als je rondkijkt. Er is een bepaald type dat je toch doorgaans ziet als er een model ingehuurd wordt, een actrice, een presentatrice, een hostess… vergelijkbaar met wat een succesvolle man doorgaans aan zijn arm heeft lopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon niet waar. Ik denk dat je je daar in vergist.
Okay, ik hoor andere dingen. Zo zie je maar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar zijn gewoon onderzoeken naar gedaan. En daarnaast zie je het gewoon als je rondkijkt. Er is een bepaald type dat je toch doorgaans ziet als er een model ingehuurd wordt, een actrice, een presentatrice, een hostess… vergelijkbaar met wat een succesvolle man doorgaans aan zijn arm heeft lopen.
Dat is geen toeval ofzo.
Daar heb je wel een punt. Ik weet dat er best veel mannen zijn die juist voor wat minder aantrekkelijke vrouwen gaan. Wat mij meer zegt over hun eigen zelfbeeld, maar goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind dat een beetje creepy. Dat klinkt als parasiteren op andermans (misschien) negatieve zelfbeeld.
Kijk eens naar dat filmpje wat tot in den treure (en beyond) wordt herhaald op Veronica Inside…quote:
Daar kijk ik niet naarquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk eens naar dat filmpje wat tot in den treure (en beyond) wordt herhaald op Veronica Inside…
Ik kan hem alleen maar gecensureerd vinden. How to spot a rich lady. De dame is vooral ‘breed’ en de man vooral ‘lang’ en dan doel ik niet op zijn overall lengte (ook al is hij duidelijk langer dan die vrouw).quote:
En je hebt te dikquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je hebt curves en je hebt dik.
Ja, die komen met mes en vork achter je aan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |