Toen ik dat speelde was ik zelf een kind pannenkoekquote:Op vrijdag 23 september 2022 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je als 30 jarige (?!) willen chatten met kinderen van 12?
Denk dat het pedo alarm afging op Habbo….
‘gewoon’quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Toen ik dat speelde was ik zelf een kind pannenkoek
Ik keek gewoon erop om te zien hoe het nu was
Heb al online gemeld.quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zal niet lang duren voordat politie bij je voordeur staat
Zolderautisme genereer je doorgaans al tijdens de fetustijdquote:Op vrijdag 23 september 2022 10:06 schreef PiyeReloaded het volgende:
Het verbaast mij heel weinig dat jouw leven zich vroeger ook vooral achter de computer voltrok.
Iedereen zit nu in VRchat. Je kunt ook meedoen zonder VR bril.quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:53 schreef roos94 het volgende:
Eerlijk gezegd was habbo hotel echt mijn leven vroeger. Jarenlang heb ik dag in dag uit dat spel gespeeld. In weekenden en vakanties soms 10u per dag.
Maar nu is het nog een schim van wat het was. Bijna alle kamers zijn leeg. Verbaast me dat het nog online is
Ben geen weebquote:Op vrijdag 23 september 2022 10:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Iedereen zit nu in VRchat. Je kunt ook meedoen zonder VR bril.
En wel meedoen met Habbo Hotel.quote:
Habbo is niet animequote:Op vrijdag 23 september 2022 10:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
En wel meedoen met Habbo Hotel.
Het is exact hetzelfde alleen er is meer interactie.
VRchat is dat ook niet.quote:
Ja dat zou jij wel willen hč? Lekker aan kindertjes vragen of ze op hun buik slapen of jij er op mag liggen?quote:Op vrijdag 23 september 2022 10:41 schreef TomNook het volgende:
Ik ben 28 en wil Habbo terug, maar dan zonder ShockWave / Flash Player.
Want het is raar om op je 30ste gewoon dezelfde interesses te hebben als toen je 12 was?quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je als 30 jarige (?!) willen chatten met kinderen van 12?
Denk dat het pedo alarm afging op Habbo….
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |