Mwah... wel grappig, je ziet alles wel beter in beeld gebracht qua camerawerk.quote:
Nee.... idd... ze zouden gewoon die poort dicht moeten houden voor opgevers en nomineren die handelquote:Op donderdag 22 september 2022 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
heh .. dus we hebben nu al 3 weken 'nominatiepraat', zonder dat er ooit een 'nominatie' komt.
Er mag inderdaad weleens een keer genomineerd gaan worden, het is ook alweer een tijdje geleden dat er iemand uit ging.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
heh .. dus we hebben nu al 3 weken 'nominatiepraat', zonder dat er ooit een 'nominatie' komt.
pff maar echt hoor. Ik vind dat gepraat erover wel erg vermoeiend aan het wordenquote:Op donderdag 22 september 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er mag inderdaad weleens een keer genomineerd gaan worden, het is ook alweer een tijdje geleden dat er iemand uit ging.
De rest zit er voor de mooie ervaring zekerquote:Op donderdag 22 september 2022 18:44 schreef claire3500 het volgende:
Wanda vind Jeffery de meest egoistische personen want hij gaat voor het geld. huhuhh maar iedereen geeft zich daarvoor op?? Ik vind dat te makkelijk van haar hoor
ik vind dat nog leuker dan de nominaties zelf. ze maken zich helemaal gekquote:Op donderdag 22 september 2022 18:43 schreef claire3500 het volgende:
[..]
pff maar echt hoor. Ik vind dat gepraat erover wel erg vermoeiend aan het worden
ja echt he..quote:Op donderdag 22 september 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De rest zit er voor de mooie ervaring zeker
Dat is wel waar!quote:Op donderdag 22 september 2022 18:45 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik vind dat nog leuker dan de nominaties zelf. ze maken zich helemaal gek
en ze kunnen het gewoon weten, hoe de elimatie gaat.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
ze had het ook over de mensen die irriterenquote:Op donderdag 22 september 2022 18:46 schreef claire3500 het volgende:
Wanda vind Jeffery nep en geniepig. Weet Wanda wel wie zij zelf is?
Ze moest eens wetenquote:Op donderdag 22 september 2022 18:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze had het ook over de mensen die irriteren
ja pff hahahahaahhaha wanda heeft geen ideequote:Op donderdag 22 september 2022 18:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze had het ook over de mensen die irriteren
Donequote:Op donderdag 22 september 2022 18:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
JAA / De bewoners: Ruben #1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |