hij lijkt wat van planquote:Op donderdag 22 september 2022 15:53 schreef Flow3r het volgende:
Berend loopt te mopperen
"trieste tyfus zooi,ik ga maar weer in bed liggen "
klein boertjequote:Op donderdag 22 september 2022 16:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Liet ie nou net een scheet, of een boer?
geen ideequote:Op donderdag 22 september 2022 16:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Liet ie nou net een scheet, of een boer?
en heeeeeel knap en stoerquote:Op donderdag 22 september 2022 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Vriend van Wanda is heeeeeel breed en bij de lucht mobiele brigade.
En heel slechthorend waarschijnlijk.quote:
quote:
op z'n minst last van tinnitusquote:
quote:Op donderdag 22 september 2022 16:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als ze praat heeft ze een piranha mond
De macho's scoorden heel slecht.quote:Op donderdag 22 september 2022 16:23 schreef Seattle het volgende:
Alle zogenaamde strijders hebben bij de verdienopdracht allemaal 0 of -25 punten gehaald begrijp ik?
Lol oh die zit er ook nog in dusquote:
Op die bovenlip naquote:Op donderdag 22 september 2022 16:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ze ziet er niet zo verkeerd uit hoor
Wat is er met haar bovenlip dan?quote:
Ik vind hem irritantquote:Op donderdag 22 september 2022 16:33 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is er met haar bovenlip dan?
quote:
Die ontbreekt.quote:Op donderdag 22 september 2022 16:33 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is er met haar bovenlip dan?
Hoe is ie irritant dan?quote:
Misschien ik ook en geef ik die bovenlip de schuld.quote:Op donderdag 22 september 2022 16:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik met Wanda in haar geheel.
Zo zonde. Dat geplak met die eikel is echt een afknapper.quote:Op donderdag 22 september 2022 16:37 schreef spapaars het volgende:
2e massage voor Marciano vandaag, zijn personal liefje doet alles wat hij wenst.
ze ligt er ook erg elegant bijquote:
Hele dagen sportkledingquote:
Rupert verzoekt haar vriendelijk eraf te gaan. Gaat ze aan de andere kant op de keukentafel zitten. Vies kind..quote:Op donderdag 22 september 2022 16:38 schreef Korak het volgende:
Zoë zat even met haar zuignap op het aanrecht
Beetje een vervelend meisje vind ik datquote:Op donderdag 22 september 2022 16:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Rupert verzoekt haar vriendelijk eraf te gaan. Gaat ze aan de andere kant op de keukentafel zitten. Vies kind..
ze moet eens netjes gaan zittenquote:Op donderdag 22 september 2022 16:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje een vervelend meisje vind ik dat
Zeker met zulke korte kledijquote:Op donderdag 22 september 2022 16:59 schreef just me het volgende:
[..]
ze moet eens netjes gaan zitten
ja maar ze hebben niks gedaan. Martin gaf aan dat het zo leek en dat vonden ze grappigquote:Op donderdag 22 september 2022 17:16 schreef spapaars het volgende:
Enorm veel lol daar, lijkt erop dat ze betrapt zijn met douchen, en misschien meer
[ afbeelding ]
nee joh, minder, ze hadden lol om iets andersquote:Op donderdag 22 september 2022 17:16 schreef spapaars het volgende:
Enorm veel lol daar, lijkt erop dat ze betrapt zijn met douchen, en misschien meer
[ afbeelding ]
Wanneer de barbecue moest plaatsvinden, zaterdag of zondagquote:Op donderdag 22 september 2022 17:17 schreef ChocoFan het volgende:
Wat was het nu, ging hier een stemmetje tegen me praten dus hoorde het niet.
Oh, compleet niet boeiend dus.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:18 schreef patat het volgende:
[..]
Wanneer de barbecue moest plaatsvinden, zaterdag of zondag
Ja, Martin had het erover dat Jerrold steeds dichter en dichter richting douche schoofquote:Op donderdag 22 september 2022 17:16 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja maar ze hebben niks gedaan. Martin gaf aan dat het zo leek en dat vonden ze grappig
Aha en ja, kippenhok en streamwissels maken het niet handiger om te luisteren.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:21 schreef Sestra666 het volgende:
zaterdag dus.. soms is het niet te volgen
lijkt me wel heerlijk zittenquote:Op donderdag 22 september 2022 17:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een Haremtuinbroek, interessante constructie...
lekker voor zequote:Op donderdag 22 september 2022 17:25 schreef freaky40 het volgende:
Zaterdag BBque, zaterdag gaat het regenen...
quote:Op donderdag 22 september 2022 17:25 schreef freaky40 het volgende:
Zaterdag BBque, zaterdag gaat het regenen...
Mij ook, weet alleen nog niet hoe ik het eruit vindt zien. Het staat d'r wel, maar... bijzonderquote:Op donderdag 22 september 2022 17:26 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
lijkt me wel heerlijk zitten
ze is echt zijn oberquote:Op donderdag 22 september 2022 17:28 schreef spapaars het volgende:
Meneer wordt weer bediend.
[ afbeelding ]
Zij doet alles, met extra's.quote:
Hoop dat ie snel oprot.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:28 schreef spapaars het volgende:
Meneer wordt weer bediend.
[ afbeelding ]
Eensquote:Op donderdag 22 september 2022 17:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zij doet alles, met extra's.
Jerrold is een leuke gozer en doet het leuk met Mirthe, Marciano is een arrogante kwast.
En Bern met Sasha is meer iets spiritueels.
Ik vind Bern totaal niet saai. Hij is alleen te weinig op stream.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Eens
Bern is gewoon saai. Marciano is een nare gozer.
echt goed verwoord. Helemaal mee eens! Ik vraag me wel soms af of Mirthe wel echt Jerrold leuk vind, ze zei ook tegen Djedie dat ze hoopt dat ie wat met kenzy krijgt ofzoquote:Op donderdag 22 september 2022 17:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zij doet alles, met extra's.
Jerrold is een leuke gozer en doet het leuk met Mirthe, Marciano is een arrogante kwast.
En Bern met Sasha is meer iets spiritueels.
Marciano heeft wat narcistische trekjes...quote:Op donderdag 22 september 2022 17:41 schreef claire3500 het volgende:
Valt me ook vaak op als Kim soms tegen Marciano praat, dat hij vaak haar negeert. Ik vind zo vervelende gast
Nou inderdaad!!quote:Op donderdag 22 september 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Marciano heeft wat narcistische trekjes...
Hij is onsympathiek. Alleen volgens mij hebben ze allemaal wel wat narcistische trekjes, anders ga je niet in zo'n huis zittenquote:Op donderdag 22 september 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Marciano heeft wat narcistische trekjes...
Mee eens, was met BB ook zo erg.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:47 schreef claire3500 het volgende:
ik vind beetje storend dat ze zo bewust zijn van de camera's en ook tegen praten. Wat vinden jullie?
hahahaha arrogante ijdeltuit. Eens! Al vind ik arrogante kwast ook nog van toepassing, eigenlijk alles mbt arrogant met deze gastquote:Op donderdag 22 september 2022 17:46 schreef spapaars het volgende:
Waar ik arrogante kwast schreef wil ik graag veranderen in arrogante ijdeltuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |