Naar het dak kijkenquote:Op donderdag 22 september 2022 13:48 schreef Näsenbar het volgende:
Hoe zien mensen van buitenaf dat jij binnen de kachel aan hebt staan?
Bespaar je energie met jaloezieën gesloten?quote:Op donderdag 22 september 2022 13:42 schreef HSG het volgende:
Gisteren heb ik de kachel aangezet omdat ik een prima vermogen heb. Nu is de buurt jaloers.
Klacht: kinderachtig hoor jaloezie.
Zou ermee uitkijken, straks komen ze zonder uitnodiging op visite om in die levensbehoefte te kunnen voorzien.quote:
Warmtestelers! Ergste soort mensen, dat.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:57 schreef marc0871 het volgende:
Verzamelen ze zich al om jouw huis heen, om zich aan jouw warmte te kunnen warmen?
Ze zagen mij binnen rondlopen in een zwembroek en Hawaii-shirt.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:48 schreef Näsenbar het volgende:
Je kan ook de gordijnen dicht doen.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Ze zagen mij binnen rondlopen in een zwembroek en Hawaii-shirt.
Zonder dak en muren, met een ton vol brandend oud papier begint het al snel op te vallen, daar onder het viaduct.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:48 schreef Näsenbar het volgende:
Doe een extra trui aan. Idioot!quote:Op donderdag 22 september 2022 13:42 schreef HSG het volgende:
Gisteren heb ik de kachel aangezet omdat ik een prima vermogen heb. Nu is de buurt jaloers.
Klacht: kinderachtig hoor jaloezie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |