Ja duh, zeker met het jonge manvolk die denken dat ze alles kunnen en moeten leren door zulke stomme fouten.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou daar heeft ie wel gelijk in, een verkeerde beweging en bijl in been
is me nog nooit geluktquote:Op donderdag 22 september 2022 13:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou daar heeft ie wel gelijk in, een verkeerde beweging en bijl in been
Ik wil streams op boze mensen, vooral berend nu. Kut oempa loempa'squote:Op donderdag 22 september 2022 13:56 schreef Ebinas het volgende:
OH daar is Berend weer.
Stream op Berend graag
quote:Op donderdag 22 september 2022 13:58 schreef Ebinas het volgende:
Nou geen Berend in beeld![]()
Ik vraag mijn 24 uur aan
Ja daar had ik niet gekekenquote:Op donderdag 22 september 2022 13:58 schreef ChocoFan het volgende:
Oh berend stream 1, zat op de plee
Heel lang hebben we al eerder gemerkt.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe lang kunnen ze door gaan over iets zeg
Van t weekend hebben ze nog er overquote:Op donderdag 22 september 2022 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel lang hebben we al eerder gemerkt.
quote:Op donderdag 22 september 2022 14:00 schreef Ebinas het volgende:
SL
Denk dat Berend het hek er aan het uittrekken is
De hele dagquote:Op donderdag 22 september 2022 14:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe lang kunnen ze door gaan over iets zeg
Ik denk project boomstam met de bijl te lijf te gaan..quote:Op donderdag 22 september 2022 14:00 schreef Ebinas het volgende:
SL
Hoe durf je, levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:01 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* greysbones gooit een ovenschaal in de wasbak
Dan gooi ik de streams uit het raamquote:
Nou leg straks bij het COS-centraal maar uit waaromquote:Op donderdag 22 september 2022 14:01 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* greysbones gooit een ovenschaal in de wasbak
sorryquote:Op donderdag 22 september 2022 14:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe durf je, levensgevaarlijk.![]()
Ik steek vast mijn vinger omhoog want wil ook wat zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou leg straks bij het COS-centraal maar uit waarom
quote:Op donderdag 22 september 2022 13:59 schreef mario390 het volgende:
als martin niet meer manager is kregt hij alle dingen
terug die hij nu vals gemakt heeft in deze weken
En je bent nog wel jarig.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry
OPRECHT
ik voel me gewoon niet gehoord
will hij ook de gitaar?quote:Op donderdag 22 september 2022 14:00 schreef Ebinas het volgende:
SL
quote:Op donderdag 22 september 2022 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik steek vast mijn vinger omhoog want wil ook wat zeggen.![]()
![]()
Weer SL.
Met laptop en al?quote:Op donderdag 22 september 2022 14:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan gooi ik de streams uit het raam
Met SL onderbrekingen dus niet te volgen.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:02 schreef greysbones het volgende:
Alicia heeft Jeffrey gemist
maar dat durft ze niet zo te zeggen
dus nu een heel verhaal
zegguhh dametjequote:Op donderdag 22 september 2022 14:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan gooi ik de streams uit het raam
was jeffrey kort te huis?quote:Op donderdag 22 september 2022 14:02 schreef greysbones het volgende:
Alicia heeft Jeffrey gemist
maar dat durft ze niet zo te zeggen
dus nu een heel verhaal
wat?quote:
Voor streamers is het opzegtermijn 1 maandquote:Op donderdag 22 september 2022 13:58 schreef Ebinas het volgende:
Nou geen Berend in beeld![]()
Ik vraag mijn 24 uur aan
Hebben jullie pechquote:Op donderdag 22 september 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegguhh dametje
dan hebben wij ook niks meer he
Man3, dan ga ik alleen nog maar in bed liggenquote:Op donderdag 22 september 2022 14:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor streamers is het opzegtermijn 1 maand
okequote:Op donderdag 22 september 2022 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat?
edit
nee Alicia dacht dat ze ruzie hadden
ik zag aan jouw posts dat ik achterliepquote:
Misluktquote:Op donderdag 22 september 2022 14:07 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe is het met die puzzel afgelopen?
Niet gehaald en was ineens verdwenen.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:07 schreef HiDiHo het volgende:
Die kwam nooit af..maar weten we niet was een storing gisteren van 10 uur smorgens tot 15:00 volgens mij zoiets..quote:Op donderdag 22 september 2022 14:07 schreef HiDiHo het volgende:
Stream Berend is gelijk niet leuk meer met M erbijquote:Op donderdag 22 september 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
Martin ik zou jou er niet uit willen hebben
ik hoop jij mij ook niet![]()
echt hequote:Op donderdag 22 september 2022 14:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Stream Berend is gelijk niet leuk meer met M erbij
quote:Op donderdag 22 september 2022 14:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Stream Berend is gelijk niet leuk meer met M erbij
quote:Op donderdag 22 september 2022 14:07 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt he
je zou een teiltje onder die martin kunnen zetten
echt wel.quote:
Eerst ons er 40+ uur mee vervelen, zelf geen ruk doen en ook nog eens niet in beeld...quote:
En zegt ie, als iemand dat wel bewust doet, dan los je dat niet op met een kringgesprek, dat gaat ie dat blijven doen.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
Berend twijfelt of er echt cola is gejat van Erik maar ja, als erik iets in zijn hoofd heeft.
Dat iemand bewust naar die cola loopt en jat kan ie zich niet voorstellen
En Esther is gewoon dom geweest om haar honing te laten staan, mee eens.
ze kunnen gewoon eten kopen als ze dat willen.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:37 schreef mario390 het volgende:
hoezo denk je was nur en keer Get out.....House ?
deze j. de mol is en wahnsinniger de stekkt mensen
in en loods en lat ze om eten vechten
je hebt het leukste gemist vandaagquote:Op donderdag 22 september 2022 14:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerst ons er 40+ uur mee vervelen, zelf geen ruk doen en ook nog eens niet in beeld...
Ik ben er wel een beetje klaar mee
Je kijkt toch niet voor de opdrachten, je moet voor de fitties kijken.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerst ons er 40+ uur mee vervelen, zelf geen ruk doen en ook nog eens niet in beeld...
Jahh hij was keurig opgeruimd tijdens de stroomstoringquote:Op donderdag 22 september 2022 14:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Klopt en inderdaad.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En zegt ie, als iemand dat wel bewust doet, dan los je dat niet op met een kringgesprek, dat gaat ie dat blijven doen.
Ik zou vooraf extra grote bh's of body's hebben gekocht.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
Berend twijfelt of er echt cola is gejat van Erik maar ja, als erik iets in zijn hoofd heeft.
Dat iemand bewust naar die cola loopt en jat kan ie zich niet voorstellen
En Esther is gewoon dom geweest om haar honing te laten staan, mee eens.
Was er een fitty?quote:Op donderdag 22 september 2022 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt het leukste gemist vandaag![]()
Voel ook wel een beetje de lol afnemen eikquote:Op donderdag 22 september 2022 14:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed idee van jou.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zou vooraf extra grote bh's of body's hebben gekocht.
Had dag en nacht met mijn vreten bij me gehouden.![]()
Owkee, ik had dan geen pot honing genomen natuurlijk
Echt zeker!quote:Op donderdag 22 september 2022 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed idee van jou.![]()
En je spullen nergens laten staan,
Een dikke glazen ovenschaal en daarna gingen er diverse dames gillen en schelden.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leila gooide een bakplaat in de gootsteen en stampt kwaad weg.. iets met flatbedbrood jatten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |