Bron: Washington Postquote:I myself was not a spy, even though the place at which I was doing my Soviet history doctorate, St Antony’s in Oxford, was notorious in both the British and Soviet press as a “spy college,” having been founded after the war by ex-intelligence people.
Bron: NOSquote:Het hele kabinet is weggelopen tijdens het debat over de Prinsjesdagstukken vanwege opmerkingen van FvD-leider Baudet. Kamervoorzitter Bergkamp heeft hem inmiddels het woord ontnomen. Hij mag niet meer meedoen aan het debat, zei zij.
Baudet begon in zijn betoog over de opleiding van minister Kaag aan het St Anthony's College in Oxford, waar volgens hem marxistische studenten werken en spionnen worden opgeleid, daarmee suggererend dat zij mogelijk was gerekruteerd door een geheime dienst.
Minister van Financiën Kaag protesteerde eerst bij de voorzitter. Die wees Baudet erop dat er geen persoonlijke aanvallen worden gedaan, maar Baudet ging door, waarop Kaag wegliep, direct gevolgd door andere kabinetsleden en ten slotte door het hele kabinet. Het kabinetsvak K was binnen een minuut helemaal leeg.
Je hebt de F-Side, Bunnikside, en het Kabinetsvak K dusquote:Het kabinetsvak K was binnen een minuut helemaal leeg.
De vraag is wel of het hier een persoonlijke aanval is of niet, uiteraard is dat ook de opzet hier. Wellicht is het bij Baudet eerder een optelsom aangezien hij een soort beroepsquerulant is.quote:Op donderdag 22 september 2022 02:14 schreef stalybridge het volgende:
Voorzitter vraagt geen persoonlijke aanvallen te doen, Baudet gaat door. Kabinet weigert hiernaar te luisteren.
Conclusie: Nederland is geen democratie (of net zo'n democratie als de DDR)
Koekoek
Doordat het geen toegevoegde waarde heeft voor het debat kan ik het niet anders zien dan een persoonlijke aanval. Maar goed de scheidsrechter heeft gefloten en Baudet gaat door.quote:Op donderdag 22 september 2022 02:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De vraag is wel of het hier een persoonlijke aanval is of niet. Wellicht is het bij Baudet eerder een optelsom aangezien hij een soort beroepsquerulant is.
Door weg te lopen hebben ze van de mug van Baudet een olifant gemaakt, het staat gewoon niet echt professioneel, ze hadden ook gewoon kunnen blijven zitten en een beetje filmpjes op hun telefoontjes kijken zoals ze wel vaker doen.quote:Op donderdag 22 september 2022 02:24 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Doordat het geen toegevoegde waarde heeft voor het debat kan ik het niet anders zien dan een persoonlijke aanval. Maar goed de scheidsrechter heeft gefloten en Baudet gaat door.
Aah de democratie ligt onder vuur (aldus TS)
En minder aandacht voor andere zaken. Mooi 1-2’tje tussen Thierry en kabinet. Missie geslaagd.quote:Op donderdag 22 september 2022 02:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Door weg te lopen hebben ze van de mug van Baudet een olifant gemaakt, het staat gewoon niet echt professioneel, ze hadden ook gewoon kunnen blijven zitten en een beetje filmpjes op hun telefoontjes kijken zoals ze wel vaker doen.of 'm na zijn betoog hardop uitlachen o.i.d.
Het enige wat ze nu bereikt hebben is veel meer aandacht hiervoor dan nodig was
Hmmmm...I like the way you think 🤔👍quote:Op donderdag 22 september 2022 02:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En minder aandacht voor andere zaken. Mooi 1-2’tje tussen Thierry en kabinet. Missie geslaagd.
Bijvoorbeeld Paternotte noemde Wilders de 'Bedrijfspoedel van Poetin!'quote:Op donderdag 22 september 2022 02:24 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Doordat het geen toegevoegde waarde heeft voor het debat kan ik het niet anders zien dan een persoonlijke aanval. Maar goed de scheidsrechter heeft gefloten en Baudet gaat door.
Aah de democratie ligt onder vuur (aldus TS)
Ook hier gaf de voorzitter aan dat er mee gestopt moest worden. Gelijk aan Baudetquote:Op donderdag 22 september 2022 02:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Paternotte noemde Wilders de 'Bedrijfspoedel van Poetin!'
Dat is veel directer. Het blijft lastig in deze, maar het zou beter gedefinieerd moeten worden denk ik.
Juist, maar niet dat de woorden teruggenomen moesten worden.quote:Op donderdag 22 september 2022 03:01 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ook hier gaf de voorzitter aan dat er mee gestopt moest worden. Gelijk aan Baudet
Dit soort teksten ook. Man man man.quote:Op donderdag 22 september 2022 05:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ex-diplomaat, dat zijn stuk voor stuk onzuivere figuren.
.
Zoiets valt bij Rutte niet op.quote:Op donderdag 22 september 2022 02:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ze hadden gewoon moeten blijven zitten en keihard lachen na elke zin.
Maakt vak K zich hier niet zelf elke dag schuldig aan?quote:Op donderdag 22 september 2022 06:50 schreef Akkerdjie het volgende:
Hij doet hiermee een open sollicitatie om de opvangbak te worden voor alle mensen met politiek ongenoegen. Dit was duidelijk provocatie en heeft gewerkt. Geen idee wat je anders had kunnen doen dan weglopen wat nog binnen professionaliteit valt. Het was inderdaad een guilt by association fallacy.
Paternotte en Sjoerdsma in vak K ja?quote:Op donderdag 22 september 2022 07:20 schreef Belugastroop het volgende:
[..]
Maakt vak K zich hier niet zelf elke dag schuldig aan?
Poetinlover, Antisemiet, Fascist, Wappie. Ze doen zelf niet anders. Als een Sjoerd of Paternotte zn bek opentrekt rolt dat er allemaal uit.
OP geeft onbewust het bewijs dat Baudet niet het doel had om "alleen maar feiten" te noemen. OP bevestigd dat het doel was de insinuatie te maken over Kaag en is gelukt, want OP schrijft in titel "ontmaskerd".quote:Op donderdag 22 september 2022 02:29 schreef monkyyy het volgende:
Erg ver gezochte Guilt by Association drogredenatie. Daarnaast zijn er wel 100 zaken op dit moment belangrijker dan Baudets geratel.
Wel belangrijk om te vermelden dat je alleen maar vragen stelt.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:54 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb gehoord dat er op Telegram een pedohandboek rondgaat. Weet je wie ook op Telegram zit? Thierry Baudet. Interesting.
Ik stel zelfs feiten. Baudet. Instagram. Pedohandboek. 1 plus 1 plus 1 is 3 denk ik dan.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:54 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Wel belangrijk om te vermelden dat je alleen maar vragen stelt.
Het zijn altijd de mensen met apart soort achtergronden, aristocraat achtig, veelal louche en onder de tafel deals moeten maken, daarvoor moet je weer de “juiste mensen” kennen.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:06 schreef manny het volgende:
[..]
Dit soort teksten ook. Man man man.
Heb jij Thierry en Benno L weleens in dezelfde ruimte gezien?quote:Op donderdag 22 september 2022 07:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik stel zelfs feiten. Baudet. Instagram. Pedohandboek. 1 plus 1 plus 1 is 3 denk ik dan.
Je weet het niet hé. Goed dat je dat soort vragen stelt.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:59 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Heb jij Thierry en Benno L weleens in dezelfde ruimte gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |