abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206060797
Baudet zei tijdens de Algemene Beschouwingen dat Sigrid studeerde aan een faculteit van Oxford dat bekend staat als spionneschool. Kabinet liep weg waarna hij zei dat iedereen dit kan opzoeken. Zo gezegd, zo gedaan:

quote:
I myself was not a spy, even though the place at which I was doing my Soviet history doctorate, St Antony’s in Oxford, was notorious in both the British and Soviet press as a “spy college,” having been founded after the war by ex-intelligence people.
Bron: Washington Post

Ondanks de feitelijkheid van zijn uitspraak werd Baudet woord ontnomen. Democratie? Tja, op papier was de DDR dat ook.

quote:
Het hele kabinet is weggelopen tijdens het debat over de Prinsjesdagstukken vanwege opmerkingen van FvD-leider Baudet. Kamervoorzitter Bergkamp heeft hem inmiddels het woord ontnomen. Hij mag niet meer meedoen aan het debat, zei zij.

Baudet begon in zijn betoog over de opleiding van minister Kaag aan het St Anthony's College in Oxford, waar volgens hem marxistische studenten werken en spionnen worden opgeleid, daarmee suggererend dat zij mogelijk was gerekruteerd door een geheime dienst.

Minister van Financiën Kaag protesteerde eerst bij de voorzitter. Die wees Baudet erop dat er geen persoonlijke aanvallen worden gedaan, maar Baudet ging door, waarop Kaag wegliep, direct gevolgd door andere kabinetsleden en ten slotte door het hele kabinet. Het kabinetsvak K was binnen een minuut helemaal leeg.
Bron: NOS
pi_206060826
quote:
Het kabinetsvak K was binnen een minuut helemaal leeg.
Je hebt de F-Side, Bunnikside, en het Kabinetsvak K dus :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  donderdag 22 september 2022 @ 02:03:33 #3
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206060898
Ontmaskert

:')
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 22 september 2022 @ 02:07:06 #4
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_206060907
Megalomane narcist Baudet serieus nemen. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_206060910
Voorzitter vraagt geen persoonlijke aanvallen te doen, Baudet gaat door. Kabinet weigert hiernaar te luisteren.

Conclusie: Nederland is geen democratie (of net zo'n democratie als de DDR)

Koekoek
  donderdag 22 september 2022 @ 02:20:34 #6
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_206060911
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 02:14 schreef stalybridge het volgende:
Voorzitter vraagt geen persoonlijke aanvallen te doen, Baudet gaat door. Kabinet weigert hiernaar te luisteren.

Conclusie: Nederland is geen democratie (of net zo'n democratie als de DDR)

Koekoek
De vraag is wel of het hier een persoonlijke aanval is of niet, uiteraard is dat ook de opzet hier. Wellicht is het bij Baudet eerder een optelsom aangezien hij een soort beroepsquerulant is.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_206060914
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 02:20 schreef BlaZ het volgende:

[..]
De vraag is wel of het hier een persoonlijke aanval is of niet. Wellicht is het bij Baudet eerder een optelsom aangezien hij een soort beroepsquerulant is.
Doordat het geen toegevoegde waarde heeft voor het debat kan ik het niet anders zien dan een persoonlijke aanval. Maar goed de scheidsrechter heeft gefloten en Baudet gaat door.

Aah de democratie ligt onder vuur (aldus TS)
  donderdag 22 september 2022 @ 02:29:23 #8
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_206060916
Erg ver gezochte Guilt by Association drogredenatie. Daarnaast zijn er wel 100 zaken op dit moment belangrijker dan Baudets geratel.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_206060918
Kremlintroll Baudet moet gewoon verwijderd worden uit de politiek.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_206060920
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 02:24 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Doordat het geen toegevoegde waarde heeft voor het debat kan ik het niet anders zien dan een persoonlijke aanval. Maar goed de scheidsrechter heeft gefloten en Baudet gaat door.

Door weg te lopen hebben ze van de mug van Baudet een olifant gemaakt, het staat gewoon niet echt professioneel, ze hadden ook gewoon kunnen blijven zitten en een beetje filmpjes op hun telefoontjes kijken zoals ze wel vaker doen. :) of 'm na zijn betoog hardop uitlachen o.i.d.
Het enige wat ze nu bereikt hebben is veel meer aandacht hiervoor dan nodig was :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_206060922
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 02:37 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Door weg te lopen hebben ze van de mug van Baudet een olifant gemaakt, het staat gewoon niet echt professioneel, ze hadden ook gewoon kunnen blijven zitten en een beetje filmpjes op hun telefoontjes kijken zoals ze wel vaker doen. :) of 'm na zijn betoog hardop uitlachen o.i.d.
Het enige wat ze nu bereikt hebben is veel meer aandacht hiervoor dan nodig was :+
En minder aandacht voor andere zaken. Mooi 1-2’tje tussen Thierry en kabinet. Missie geslaagd.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_206060924
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 02:43 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
En minder aandacht voor andere zaken. Mooi 1-2’tje tussen Thierry en kabinet. Missie geslaagd.
Hmmmm...I like the way you think 🤔👍
pi_206060925
Ze hadden gewoon moeten blijven zitten en keihard lachen na elke zin.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  donderdag 22 september 2022 @ 02:58:25 #14
56749 BlaZ
pi_206060928
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 02:24 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld Paternotte noemde Wilders de 'Bedrijfspoedel van Poetin!'

Dat is veel directer. Het blijft lastig in deze, maar het zou beter gedefinieerd moeten worden denk ik.
pi_206060929
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 02:58 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld Paternotte noemde Wilders de 'Bedrijfspoedel van Poetin!'

Dat is veel directer. Het blijft lastig in deze, maar het zou beter gedefinieerd moeten worden denk ik.
Ook hier gaf de voorzitter aan dat er mee gestopt moest worden. Gelijk aan Baudet
pi_206060931
FvD verbieden net als de NSB toen.
  donderdag 22 september 2022 @ 03:36:21 #17
56749 BlaZ
pi_206060939
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 03:01 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Ook hier gaf de voorzitter aan dat er mee gestopt moest worden. Gelijk aan Baudet
Juist, maar niet dat de woorden teruggenomen moesten worden.
Een verschil is wel dat het daar tussen kamerleden onderling ging en niet een kamerlid dat een kabinetslid indirect aanviel.
pi_206060956
De ‘ :') ‘ smilie is voor mensen als Thierry uitgevonden.
U MAD?
pi_206060964
Nou, aan deze bijdrage van Baudet heeft de hardwerkende Nederlander wat..... Je kan je gas en electra niet betalen maar Thierry heeft bedacht dat Sigrid al dan niet op een marxistisch college heeft gestudeerd......

Top Thierry ! Je helpt mensen door de winter hiermee !
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_206060966
Dat die Kaag een slang is, dat weten we allemaal ook wel.
Ex-diplomaat, dat zijn stuk voor stuk onzuivere figuren.

Baudet aan de andere kant snapt maar niet dat gewoon alles hard op zeggen, of het nou klopt of niet, je nogal als de dorpsgek over komt.
Niet anders dan steevast roepen dat hij door het Kremlin betaalt word, hoewel ik dat wel voor me zie als zijnde waar.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 22 september 2022 @ 05:52:27 #21
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206060976
Ontmaskert _O-

Het moet toch wel bijzonder zijn: je gaat je voorbereiden op die beschouwingen, waarbij een van je punten gaat zijn dat je met totaal onnozel complotgewauwel komt, niet om politiek iets bij te dragen, maar puur om eens te kijken hoe ver je dit keer kunt gaan. Je doet het daadwerkelijk, op het partijkantoortje lacht men zich waarschijnlijk kapot omdat je het echt doet, haha, die gekke Thierry! Dan wordt je, zoals je natuurlijk had verwacht, op je jatten getikt, en ga je enorm theatraal doen alsof je héél verontwaardigd bent _O- :D

1/10 voor het politieke effect, 8/10 voor het toneelspelletje van Thierry.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206060980
Ik heb het ook niet op Kaag maar haar een spion noemen is ronduit dom.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_206061002
Ik mis een woordje in je bron van de Washington Post. Namelijk ‘suposedly’.

Leuk dat beetje knippen en plakken jn bronnen.
pi_206061009
Vak K? Fuck Kaag.
  donderdag 22 september 2022 @ 06:44:46 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206061034
Baudet heeft weer eens laten zien dat hij een achterlijke mongool is
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 22 september 2022 @ 06:50:08 #26
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206061041
twitter
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206061042
Hij doet hiermee een open sollicitatie om de opvangbak te worden voor alle mensen met politiek ongenoegen. Dit was duidelijk provocatie en heeft gewerkt. Geen idee wat je anders had kunnen doen dan weglopen wat nog binnen professionaliteit valt. Het was inderdaad een guilt by association fallacy.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_206061043
Vak K hooligans
pi_206061064
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 06:51 schreef Cupfighter het volgende:
Vak K hooligans
_O-
  donderdag 22 september 2022 @ 07:06:57 #30
80382 manny
30 is best veel
pi_206061069
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 05:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Ex-diplomaat, dat zijn stuk voor stuk onzuivere figuren.
.
Dit soort teksten ook. Man man man.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 22 september 2022 @ 07:09:46 #31
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206061071
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 02:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ze hadden gewoon moeten blijven zitten en keihard lachen na elke zin.
Zoiets valt bij Rutte niet op.

Ontopic; op Twitter zei iemand; “Nog nooit is een kabinet zó snel opgestapt!” :D
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206061080
Als het onzin was zou het kartel erom kunnen lachen. Nu wist het hele kabinet hoe snel ze de benen moesten nemen!
Zo kwam het op mij over.
pi_206061093
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 06:50 schreef Akkerdjie het volgende:
Hij doet hiermee een open sollicitatie om de opvangbak te worden voor alle mensen met politiek ongenoegen. Dit was duidelijk provocatie en heeft gewerkt. Geen idee wat je anders had kunnen doen dan weglopen wat nog binnen professionaliteit valt. Het was inderdaad een guilt by association fallacy.
Maakt vak K zich hier niet zelf elke dag schuldig aan?
Poetinlover, Antisemiet, Fascist, Wappie. Ze doen zelf niet anders. Als een Sjoerd of Paternotte zn bek opentrekt rolt dat er allemaal uit.
pi_206061094
*zucht*

Baudet kan een grote drol voor de spreekstoel leggen, en dan vertellen dat hij dat doet omdat zn darm volzit en zn doktor zegt dattie niet te lang dit moet ophouden.

En daarin heeft hij dan verder gelijk.
Enkel moet hij dat niet op die plek doen.

Precies hetzelfde geld voor zn fixatie op Kaag en al zn paranoia complottheorieen.
Spreektijd tijdens de Algemene Beschouwingen is niet bedoeld daar dan domme social-media-gelul te gaan uitbazelen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Forum Admin donderdag 22 september 2022 @ 07:28:48 #35
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_206061113
Gelukkig hebben we geen belangrijkere zaken om op te lossen dat we ons tijdens de abp met het curriculum uit de jaren '70 van een Engelse universiteit moeten bezighouden.

Wat een beschamende vertoning van vak k en Baudet.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_206061143
Wilders had m.i. hier een goed punt:

twitter

Geen idee wat Baudet verder met zijn opsomming van feitelijkheden m.b.t. het bekend staan van de school en het gegeven dat Kaag daar gestudeerd heeft willen bedoelen, anders dan een soort ' guilt by association', maar hij heeft als parlementarier het recht om dat te zeggen. Daarbij was het geen directe aanval, zoals we eerder in het debat wel zagen door Paternotte t.a.v. Wilders, Zijn ' bedrijfspoedel van Poetin' is een regelrecht persoonlijk verwijt aan Wilders als dat hij een 'spion' zou zijn van Poetin.

Wilders lacht het weg, maar blijft.

M.i. veel erger is de houding van het kabinet tijdens de spreektijd van Wilders en Marijnissen.

van de Burg met zijn snoer-de-mond-sleutel-weggooi-gebaartje:

twitter

En die van Kaag en Rutte:

twitter

Hieruit spreekt m.i. iets veel ergers, minachting, dedain, de verhevenheid boven het volk.

Dit kabinet is goed in zich ziek melden, andere dingen te doen hebben, weglopen, dan er zijn voor de eigen burger.

Nogmaals, Wilders had gelijk, en verder:

"Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen".

Geldt duidelijk niet voor dit Poldertotalitaire kabinet. Zij dulden geen tegenspraak, geen weerwoord, geen andere meningen. Nu lopen ze weg bij Baudet, straks blijven ze alleen nog zitten bij partijen die hen naar de mond praten. Een precedent is geschapen.

Oh, en Bergkamp is een voorzitter onwaardig, maar dat wisten we al veel langer.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_206061145
Haagse Poppenkast.
pi_206061167
Ts is weggelopen uit een inrichting.
pi_206061177
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 07:20 schreef Belugastroop het volgende:

[..]
Maakt vak K zich hier niet zelf elke dag schuldig aan?
Poetinlover, Antisemiet, Fascist, Wappie. Ze doen zelf niet anders. Als een Sjoerd of Paternotte zn bek opentrekt rolt dat er allemaal uit.
Paternotte en Sjoerdsma in vak K ja?
pi_206061180
Weglopen is een directe minachting van t volk (de Tweede Kamer). Ik snap ook wel dat Kaag geraakt is (hoezo dan, zit er een kern van waarheid in dan?), maar laar je niet zo kennen als Vak K en ga gewoon op je mobiel zitten kloten als normaal.

Je reinste 'schijt hebben aan alles wat niet vak K is' .

Maarja, wat verwachten we dan van huidige Politici als t lastig wordt? iets anders dan vallen of weglopen hebben we de afgelopebn jaren niet meer gezien.

Acha ja.

Heeft er iemand een goeie Popcorn-aanbieding?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  donderdag 22 september 2022 @ 07:52:11 #41
104963 ETA
European Travel Author
pi_206061206
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 02:29 schreef monkyyy het volgende:
Erg ver gezochte Guilt by Association drogredenatie. Daarnaast zijn er wel 100 zaken op dit moment belangrijker dan Baudets geratel.
OP geeft onbewust het bewijs dat Baudet niet het doel had om "alleen maar feiten" te noemen. OP bevestigd dat het doel was de insinuatie te maken over Kaag en is gelukt, want OP schrijft in titel "ontmaskerd".

Het is een veelgebruikte tactiek, doelbewust insinueren, maar wel ontkennen dat je het zo bedoelt. Bijvoorbeeld "tribunalen". Dit werd uiteraard genoemd in verband met WOII tribunalen, maar ja, hij heeft het niet zo specifiek gezegd. Al zijn aanhangers en ook alle anderen weten precies wat hij bedoelt.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_206061208
De enige reactie die het kabinet op een betoog van landverrader Baudet moet geven is een sarcastische "interessant" en daarna door gaan.
PWBF
pi_206061212
Ik heb gehoord dat er op Telegram een pedohandboek rondgaat. Weet je wie ook op Telegram zit? Thierry Baudet. Interesting.
PWBF
pi_206061214
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 07:54 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb gehoord dat er op Telegram een pedohandboek rondgaat. Weet je wie ook op Telegram zit? Thierry Baudet. Interesting.
Wel belangrijk om te vermelden dat je alleen maar vragen stelt.
pi_206061223
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2022 07:54 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Wel belangrijk om te vermelden dat je alleen maar vragen stelt.
Ik stel zelfs feiten. Baudet. Instagram. Pedohandboek. 1 plus 1 plus 1 is 3 denk ik dan.
PWBF
pi_206061227
quote:
19s.gif Op donderdag 22 september 2022 07:06 schreef manny het volgende:

[..]
Dit soort teksten ook. Man man man.
Het zijn altijd de mensen met apart soort achtergronden, aristocraat achtig, veelal louche en onder de tafel deals moeten maken, daarvoor moet je weer de “juiste mensen” kennen.

Laten we aub niet gaan doen alsof het anders is.
pi_206061229
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 07:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ik stel zelfs feiten. Baudet. Instagram. Pedohandboek. 1 plus 1 plus 1 is 3 denk ik dan.
Heb jij Thierry en Benno L weleens in dezelfde ruimte gezien?
pi_206061232
Ik snap het niet meer.

In Oekraïne opent Poetin, die met veel plezier de standbeelden van machtige leiders als marxist Lenin en Stalin overeind laat staan, een front tegen de neonazi's. En hier in Nederland laat hij zijn grondtroepen een offensief inzetten tegen marxist Kaag.

Leg het mij maar uit...
pi_206061233
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 07:59 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Heb jij Thierry en Benno L weleens in dezelfde ruimte gezien?
Je weet het niet hé. Goed dat je dat soort vragen stelt.
PWBF
pi_206061262
Mensen die baudet en de fvd steunen :')
  donderdag 22 september 2022 @ 08:18:57 #51
104963 ETA
European Travel Author
pi_206061315
n
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 08:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Je weet het niet hé. Goed dat je dat soort vragen stelt.
niet vergeten na het vragen stellen je oren dicht te stoppen, want je stelt de vragen uiteraard niet om een antwoord te krijgen. Goed dicht stoppen, als je niet oppast, kan je zomaar per ongeluk echte feiten horen, dat kan niet de bedoeling zijn.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  donderdag 22 september 2022 @ 08:23:30 #52
80382 manny
30 is best veel
pi_206061334
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 07:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Het zijn altijd de mensen met apart soort achtergronden, aristocraat achtig, veelal louche en onder de tafel deals moeten maken, daarvoor moet je weer de “juiste mensen” kennen.

Laten we aub niet gaan doen alsof het anders is.
Man man man. Wat bazel je nou. Alsof iemand die op een ambassade werkt als diplomaat in pak em beet Duitsland of Finland per definitie een schimmige boef is. Iets te veel films gekeken ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_206061348
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 05:52 schreef heywoodu het volgende:
Ontmaskert _O-

Het moet toch wel bijzonder zijn: je gaat je voorbereiden op die beschouwingen, waarbij een van je punten gaat zijn dat je met totaal onnozel complotgewauwel komt, niet om politiek iets bij te dragen, maar puur om eens te kijken hoe ver je dit keer kunt gaan. Je doet het daadwerkelijk, op het partijkantoortje lacht men zich waarschijnlijk kapot omdat je het echt doet, haha, die gekke Thierry! Dan wordt je, zoals je natuurlijk had verwacht, op je jatten getikt, en ga je enorm theatraal doen alsof je héél verontwaardigd bent _O- :D

1/10 voor het politieke effect, 8/10 voor het toneelspelletje van Thierry.
Dit is wel een beetje het bestaansrecht van Thierry, net zoals Wilders alleen maar kan roepen en vinger wijzen (vaak wel terecht overigens) maar nooit met een werkbare oplossing komt. Dat soort lui zitten er alleen voor zichzelf en het hoge salaris, ze moeten dit doen voor hun eigen toekomst, doen ze het niet dan stemt er niemand meer op ze en singer gedaan
pi_206061362
Dit zal wel weer koren op de molen van de volksbuurters zijn (=75% van FOK!)
pi_206061364
quote:
Nice
pi_206061371
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 07:54 schreef Nielsch het volgende:
Je stelt alleen maar vragen toch ?
pi_206061434
Baudet is de buikspreekpop van het Kremlin. Als over tig jaar ergens een archief opengaat en het blijkt dat hij werkte voor de Russen dan zou mij dat niets verbazen. Wel denk ik dat het iets krachtiger had geweest om weg te lopen vanwege een niet-persoonlijke aanval. Het is vrij uniek dat een kabinet opstapt, dus dan moet je zoiets op het juiste moment uitvoeren. Ik weet niet of dit het moment was.
  donderdag 22 september 2022 @ 08:49:22 #58
65846 Bocaj
47th President.
pi_206061467
Kaag is er gloeiend bij! *O*

Een oude oma als spion... :')

Tja, en maar weer doorrrrrrrrrrr want er zijn belangrijkere zaken te tekkelen!
pi_206061473
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 01:34 schreef JohnBMiller het volgende:
Baudet zei tijdens de Algemene Beschouwingen dat Sigrid studeerde aan een faculteit van Oxford dat bekend staat als spionneschool. Kabinet liep weg waarna hij zei dat iedereen dit kan opzoeken. Zo gezegd, zo gedaan:
[..]
Bron: Washington Post

Ondanks de feitelijkheid van zijn uitspraak werd Baudet woord ontnomen. Democratie? Tja, op papier was de DDR dat ook.
[..]
Bron: NOS
Altijd al gedacht dat er iets niet klopte aan dat mens.
  donderdag 22 september 2022 @ 08:52:39 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206061480
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 08:49 schreef Bocaj het volgende:

En zie hier het bewijs dat er keihard moet worden ingegrepen als Baudet wat roept. Figuren als Bocaj nemen klakkeloos over wat Baudet heeft geroepen.
pi_206061487
Ze is wel van het weglopen/wegblijven die Kaag
Vreselijk mens
pi_206061496
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 02:34 schreef Hathor het volgende:
Kremlintroll Baudet moet gewoon verwijderd worden uit de politiek.
Ik vraag me sowieso af wat ie hier nog doet. Had Putin niet alle strijdkrachten opgeroepen? Waarom heeft ie het vliegtuig naar Rusland nog niet gepakt?
  donderdag 22 september 2022 @ 08:56:23 #63
65846 Bocaj
47th President.
pi_206061501
quote:
84s.gif Op donderdag 22 september 2022 08:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
En zie hier het bewijs dat er keihard moet worden ingegrepen als Baudet wat roept. Figuren als Bocaj nemen klakkeloos over wat Baudet heeft geroepen.
:') (Het staat op internet en wikipedia!)
Ik weet, mijn lieve Hopper, dat het dan nog niet meteen waar is natuurlijk maar wie weet gaan journalisten graven... :Y
  donderdag 22 september 2022 @ 08:57:29 #64
24329 KNAK
ff w88,......
pi_206061507
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 08:42 schreef Jojoke het volgende:
Baudet is de buikspreekpop van het Kremlin. Als over tig jaar ergens een archief opengaat en het blijkt dat hij werkte voor de Russen dan zou mij dat niets verbazen. Wel denk ik dat het iets krachtiger had geweest om weg te lopen vanwege een niet-persoonlijke aanval. Het is vrij uniek dat een kabinet opstapt, dus dan moet je zoiets op het juiste moment uitvoeren. Ik weet niet of dit het moment was.
Perfect momentje zo aan de vooravond van terug de Corona hoek in, hernieuwde beperkingen en vaccinatie dwang, de false flag oorlog in het oosten met alle kunstmatig gecreërde tekorten en andere bijkomende problemen, het inzetten van nieuwe regels rondom energie en het doordrukken van een onzinnige milieu beleid.
Kans dat alles niets meer dan een mooi 1-2tje is wat we aanschouwen is groot. Netflix kan hier niet tegenop al is het wel jammer dat het geen fictie is en alle ellende daadwerkelijk over het volk heen geflikkerd wordt.
Mai pben rai~!
pi_206061515
Is dit niet meer iets voor BNW?
pi_206061520
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 07:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Je had het net over telegram en nu instagram. Je begon geloofwaardig maar nu zie je al barstjes in je leugens
pi_206061524
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 08:53 schreef BeriBeri het volgende:
Ze is wel van het weglopen/wegblijven die Kaag
Vreselijk mens
Nee, Baudet is lekker bezig :')
pi_206061537
Ik vertrouw die Kaag voor geen meter, maar Baudet moet helemaal zijn bek houden met zijn gelik bij Poetin.
  donderdag 22 september 2022 @ 09:03:16 #69
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_206061550
"Kaag is een spion" zei die man die op de loonlijst van het Kremlin staat. Je kunt de ironie gewoon snijden en serveren aan dat clubje kleuterige koorballen wat zich de FvD fractie noemt. Een beetje te joelen en rellen achterin de zaal op kosten van de belastingbetaler alsof ze in de collegebanken zitten. Wat een in en in treurige vertoning.

En dan ook nog menen dat je -in lijn van de Kremlin retoriek- wat kunt roepen over "echte mannen". Over echte mannen weten ze bij de FvD helemaal niets. Zoveel is wel duidelijk.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 22 september 2022 @ 09:04:50 #70
104963 ETA
European Travel Author
pi_206061563
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 08:56 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ik weet, mijn lieve Hopper, dat het dan nog niet meteen waar is natuurlijk maar wie weet gaan journalisten graven... :Y
Doe je dit expres of snap je het gewoon niet?
Mijn reisfotos!
pi_206061584
Lul van een Bidet is de de grootste bondgenoot van dit kabinet. Door zijn clownsvoorstelling gaat het niet meer over de enorme armoedeval waarin Nederland dreigt te komen. En dit gedrag van Rutte en Kaag verdwijnt als achtergrondruis.
twitter
  donderdag 22 september 2022 @ 09:09:04 #72
65846 Bocaj
47th President.
pi_206061592
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:04 schreef ETA het volgende:

[..]
Doe je dit expres of snap je het gewoon niet?
Hoezo?
Die Uni in Oxford wordt beschuldigd als een spionage Uni... Check! (of het waar is staat er buiten.)
Kaag heeft op die Uni gestudeerd... Check!
Kaag is nu een Spion... Dat weten we niet! ;) (Het kan, maar het kan ook niet zo zijn... 50/50)
  donderdag 22 september 2022 @ 09:11:40 #73
65846 Bocaj
47th President.
pi_206061610
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Lul van een Bidet is de de grootste bondgenoot van dit kabinet. Door zijn clownsvoorstelling gaat het niet meer over de enorme armoedeval waarin Nederland dreigt te komen. En dit gedrag van Rutte en Kaag verdwijnt als achtergrondruis.
[ twitter ]
Dit soort dingen komen elk jaar voor....
Vorige keren zaten ze gewoon voetbal te kijken op hun laptops...

Snap dan ook dat men hier niet van leert... Je weet toch dat er tig camera's op je gericht zijn bij dit soort debatten...
pi_206061612
Jammer dat Baudet op deze manier weer zen aandacht krijgt terwijl er veel belangrijkere dingen op de agenda staan. Spreekverbod van een jaar en door.
pi_206061651
Baudet heeft zichzelf weer eens voor lul gezet.
Wat een afgang weer :')
have you seen our house
pi_206061655
knettergek
  donderdag 22 september 2022 @ 09:18:57 #77
104963 ETA
European Travel Author
pi_206061658
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:09 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Hoezo?
Die Uni in Oxford wordt beschuldigd als een spionage Uni... Check! (of het waar is staat er buiten.)
Kaag heeft op die Uni gestudeerd... Check!
Kaag is nu een Spion... Dat weten we niet! ;) (Het kan, maar het kan ook niet zo zijn... 50/50)
ok, expres dus.

Niemand trekt die feiten in twijfel. Zijn doel was niet feiten brengen, zijn doel was insinueren dat Kaag spion was of een andere soort duister verleden had. Daar is geen bewijs van. Maar dat de boodschap is overgekomen, toon jij en de OP aan. Daar gaat de discussie over.
Mijn reisfotos!
  donderdag 22 september 2022 @ 09:24:37 #78
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206061695
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 08:56 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Dat wil niet zeggen dat Kaag een spion is.
pi_206061714
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 08:42 schreef Jojoke het volgende:
Baudet is de buikspreekpop van het Kremlin. Als over tig jaar ergens een archief opengaat en het blijkt dat hij werkte voor de Russen dan zou mij dat niets verbazen.
Mogen we dit ook scharen onder de term complottheorie? Of is het dan ' anders'.... :')
  donderdag 22 september 2022 @ 09:27:54 #80
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206061721
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:18 schreef ETA het volgende:

[..]
ok, expres dus.

Niemand trekt die feiten in twijfel. Zijn doel was niet feiten brengen, zijn doel was insinueren dat Kaag spion was of een andere soort duister verleden had. Daar is geen bewijs van. Maar dat de boodschap is overgekomen, toon jij en de OP aan. Daar gaat de discussie over.

En ondertussen kan Baudet zijn handjes wassen in onschuld want hij heeft niet gezegd dat Kaag een spion is :') Dat zijn achterban het verkeerd interpreteert is niet zijn schuld natuurlijk.
pi_206061726
Ze hadden het gewoon via de voorzitter moeten doen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 22 september 2022 @ 09:28:48 #82
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206061727
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:27 schreef Montagui het volgende:

[..]
Mogen we dit ook scharen onder de term complottheorie? Of is het dan ' anders'.... :')
Baudet doet niet eens de moeite om het te verbergen.
pi_206061735
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:28 schreef tesssssssss het volgende:
Ze hadden het gewoon via de voorzitter moeten doen.
Klopt, zoals Wilders ook al aangaf, maar de voorzitter is nogal incompetent.
  donderdag 22 september 2022 @ 09:30:22 #84
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206061738
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 01:34 schreef JohnBMiller het volgende:
Het kabinetsvak Kaag was binnen een minuut helemaal leeg
Verbazingwekkend!
  donderdag 22 september 2022 @ 09:31:30 #85
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206061746
Double O Sigrid _O-
James Blond _O-
pi_206061756
quote:
84s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Baudet doet niet eens de moeite om het te verbergen.
Aha, het is dus 'anders' :') Wat mij betreft niets minder dan de complottheorie dat het WEF ons kabinet richting geeft en zij dus WEF marionetten zijn.

Als Baudet een Poetin marionet is dan zijn de leden van het kabinet WEF marionetten.
  donderdag 22 september 2022 @ 09:33:30 #87
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206061758
Baudet is gewoon een smerige hont en een sneaky schootteefje van vijand Poetin. Wat Baudet hier doet is gewoon zijn eigen problematiek en functioneren projecteren op Sigrid Kaag. Hij probeert Sigrid Kaag als spion af te schilderen en zo de aandacht af te leiden van de verraderlijke dubbelrol (spion) die hij zelfs speelt richting zijn eigen vaderland.

Deze man voegt dus niets toe aan het debat, maar wil alleen maar afbreken, verstoren en chaos creeeren. Voor een dergelijke uitzonderlijke situatie vind ik weglopen gepast om daarmee een duidelijk afkeurend signaal af te geven. Dit soort mensen moet je net als Poetin zelf gewoon boycotten en buiten spel zetten.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  donderdag 22 september 2022 @ 09:33:39 #88
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206061762
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 05:52 schreef heywoodu het volgende:
Ontmaskert _O-

[...]

Dan wordt je,
:X
  donderdag 22 september 2022 @ 09:35:01 #89
65846 Bocaj
47th President.
pi_206061776
quote:
84s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat wil niet zeggen dat Kaag een spion is.
Dat zeg ik toch ook! Je mot wel goed lezen... :')
pi_206061779
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[ twitter ]
Het boeit ze geen reet. Niks.
Dat is echt veel erger dan een paar holle frazen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 22 september 2022 @ 09:36:07 #91
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206061797
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:33 schreef Montagui het volgende:

[..]
Aha, het is dus 'anders' :') Wat mij betreft niets minder dan de complottheorie dat het WEF ons kabinet richting geeft en zij dus WEF marionetten zijn.

Als Baudet een Poetin marionet is dan zijn de leden van het kabinet WEF marionetten.
Kijk deze eens: Zembla - Kremlin in de Kamer

En inmiddels kan er nog bij dat Laughland directeur is bij FvD. Duidelijker kan je het niet hebben. q
  donderdag 22 september 2022 @ 09:36:42 #92
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206061802
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:35 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch ook! Je mot wel goed lezen... :')
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 08:49 schreef Bocaj het volgende:

donderdag 22 september 2022 @ 09:39:47 #93
65846 Bocaj
47th President.
pi_206061825
quote:
84s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
[..]

Jij snapt de kracht van de SMILIES niet! :')
pi_206061831
Baudet is een mongool maar de rest van de mensen moet eens een lesje 'don't feed the trol' krijgen.

Kaag had serieus in een bond outfit moeten komen de volgende keer ofzo.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206061846
Dit soort gasten plaatsen zich ook wel echt compleet buiten het politieke discours. :') Vlemmix was een paar jaar geleden echt nog een vrij normale gast.

twitter
pi_206061848
quote:
84s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Kijk deze eens: Zembla - Kremlin in de Kamer

En inmiddels kan er nog bij dat Laughland directeur is bij FvD. Duidelijker kan je het niet hebben. q
Net als al die lidmaatschappen van het WEF van de diverse kabinetsleden. Duidelijker kan je het inderdaad niet hebben.

Dus als Baudet beschuldigd mag worden van bias, dan mag Baudet dat ook bij kabinetsleden.

Niet zo hypocriet doen he.
  donderdag 22 september 2022 @ 09:42:27 #97
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206061849
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Baudet is een mongool maar de rest van de mensen moet eens een lesje 'don't feed the trol' krijgen.

Kaag had serieus in een bond outfit moeten komen de volgende keer ofzo.
Ze moeten net als hier gewoon de trollen eruit trappen.
  donderdag 22 september 2022 @ 09:42:53 #98
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206061851
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:42 schreef Montagui het volgende:

[..]
Net als al die lidmaatschappen van het WEF van de diverse kabinetsleden. Duidelijker kan je het inderdaad niet hebben.

Dus als Baudet beschudigd mag worden van bias, dan mag Baudet dat ook bij kabinetsleden.

Niet zo hypocriet doen he.
pi_206061863
quote:
84s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Op de man? Jij bent af.
  donderdag 22 september 2022 @ 09:44:01 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206061866
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:43 schreef Montagui het volgende:

[..]
Op de man? Jij bent af.
Neehoor. Jij bent af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')