SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er zijn nog mensen wakkerquote:
Hebben ze de puzzel opdracht gehaald?quote:
Op 30.000 stukjes na welquote:Op donderdag 22 september 2022 04:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze de puzzel opdracht gehaald?
Thnx. Beetje vaag dus allemaalquote:Op donderdag 22 september 2022 04:44 schreef engine het volgende:
[..]
Op 30.000 stukjes na wel
Het is niet in beeld geweest. De streams lagen er een tijdje uit vanmiddag en daarna was de puzzel weg maar onmogelijk dat ze die gehaald hebben.
In het streamsverslagen topic staat een iets betere samenvattingquote:Op donderdag 22 september 2022 05:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Beetje vaag dus allemaal
Goedemorgen greysiequote:
Berend en Kenzyquote:Op donderdag 22 september 2022 03:24 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen wakker
Berend en Babette?
Engiequote:Op donderdag 22 september 2022 06:39 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen greysie![]()
Ze slapen nog allemaal
Oh neequote:Op donderdag 22 september 2022 06:42 schreef greysbones het volgende:
Ehhh @:Engine heeft Wendy nu jerrold gekust en waarom?
Aaahh zo..quote:Op donderdag 22 september 2022 06:44 schreef engine het volgende:
[..]
Oh neeIk had even de afleveringen over de feestavond en de nasleep ervan gekeken. Wendy probeerde daar ook Jerrold te zoenen. Heel kinderachtig die reacties van Babette en Wendy de dag erna
En dan viel dat misdragen nog wel mee. Dat gedrag achteraf was best triest.quote:Op donderdag 22 september 2022 06:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaahh zo..
Ja was absoluut niet sjiek
Je misdragen en dan de consequenties niet willen dragen
Klopt het was snachts niet eens zo erg.. nou ja hitsige wendyquote:Op donderdag 22 september 2022 06:52 schreef engine het volgende:
[..]
En dan viel dat misdragen nog wel mee. Dat gedrag achteraf was best triest.
Dat weet ik niet? Het is tijd voor weer een eliminatie opdrachtquote:Op donderdag 22 september 2022 06:57 schreef greysbones het volgende:
Maar babs laat wen nu keihard vallen?
Nu ze door heeft dat wen wel erg veroordeeld wordt
Inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2022 07:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Het is tijd voor weer een eliminatie opdracht
Wacht daar maar ff mee tot na 10 uur, moet eerst naar de wondpoliquote:Op donderdag 22 september 2022 07:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Het is tijd voor weer een eliminatie opdracht
Ik mag weer taxi spelen naar het ziekenhuis maar neem mijn oordopjes meequote:Op donderdag 22 september 2022 07:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wacht daar maar ff mee tot na 10 uur, moet eerst naar de wondpoli![]()
Daarna mag van mij daar de pleuris uitbreken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |