Baudet is hetzelfde als Wilders, alleen knapper. Zo denken mensen nu eenmaal.quote:Op donderdag 22 september 2022 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vind Baudet totaal geen intellectueel. En vandaag heeft hij dat weer schitterend weten te bevestigen met z'n debiele syllogisme.
Het maakt allemaal niks uit wat je tegen dit kabinet zegt. Het is een poppenkast van marionetten en pathologische hardcore leugenaars.quote:Op donderdag 22 september 2022 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopte zijn Kaag syllogisme wel dan? Leg eens uit.
En hij is er voor de normale man. Vanuit een grachtenpand in Amsterdamquote:Op donderdag 22 september 2022 00:07 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Baudet is hetzelfde als Wilders, alleen knapper. Zo denken mensen nu eenmaal.
Mag toch aannemen dat ze na de verkiezingen niet meer terugkomt, halve crimineel die ze is.quote:
Werd met de culturele revolutie in China niet hun hele geschiedenis gesloopt?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vernietiging van cultuur, de natiestaat en nationale identiteit eigenschappen van marxisme? Vandaar dat we intens nationalistische dictators hebben gehad als Ceaucescu in Roemenië, Hoxha in Albanië , Gomolka in Polen en al die Chinese partijvoorzitters bij elkaar. Om over Noord-Korea maar te zwijgen...
En FvD is een marginaal partijtje dat binnen een paar jaar weer verdwenen is.quote:Op donderdag 22 september 2022 00:09 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het maakt allemaal niks uit wat je tegen dit kabinet zegt. Het is een poppenkast van marionetten en pathologische hardcore leugenaars.
En wat men over Kaag zegt.. het boeit me geen ene reet
Haha ouchquote:Op donderdag 22 september 2022 00:12 schreef loveli het volgende:
"Heeft armoede een gezicht?"
Ja, 50+ nadat De Haan voorbij kwam.
Ja. Ik heb het dan ook voornamelijk over diens opvolgers. Als ergens nationalisme springlevend is, is het wel in China. Hoewel vaak ook een soort erbarmelijke mixture van communonationalisme waarbij én de zegeningen van het communisme én de eigen volksaard verheven worden tot staatsideologie. Roemenië, Albanië, Polen zelfs de DDR (!) deden het. Noord Korea spant daarin wel de kroon (Juche).quote:Op donderdag 22 september 2022 00:11 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Werd met de culturele revolutie in China niet hun hele geschiedenis gesloopt?
Als ik nog een keer een 'landelijk meldpunt' hoor ga ik kotsen.quote:Op donderdag 22 september 2022 00:13 schreef DW457 het volgende:
Een landelijk meldpunt, want ja, dat is altijd goed gegaan in het verleden
Mwahquote:Op donderdag 22 september 2022 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En FvD is een marginaal partijtje dat binnen een paar jaar weer verdwenen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |