Afgewimpeldquote:Op donderdag 22 september 2022 11:13 schreef Charmian het volgende:
Is Freekje ook het zwijgen opgelegd?
Dan moet je meer je hoofd rechtop houden en door de onderste helft kijken, Ruttequote:
Gewoon de D66 voorzitter die namens de volksvertegenwoordiger zegt dat de regering vragen van een volksvertegenwoordiger niet hoeft te beantwoorden.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:13 schreef Charmian het volgende:
Is Freekje ook het zwijgen opgelegd?
Nee, een kamervoorzitter die eindelijk de orde handhaaft.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gewoon de D66 voorzitter die namens de volksvertegenwoordiger zegt dat de regering vragen van een volksvertegenwoordiger niet hoeft te beantwoorden.
Je kan altijd dingen vinden die niet perfect zijn in je visie, feit blijft dat de zorg imho in Nederland voorbeeldig is in vergelijking met andere zeer rijke landen in de EU.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat me meer om de flinke drempel die het eigen risico vormt voor arme mensen om van die zorg ook echt gebruik te maken. Men mijdt het volgens mij vaak daardoor. Dan vind ik niet dat je kan zeggen dat het allemaal zo fantastisch is in Nederland qua zorg.
Maar even serieuze vraag aan jou: Wat heeft dit nou voor zin? Wat levert het op? Dit soort verdenkingen en verdachtmakingen.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gewoon de D66 voorzitter die namens de volksvertegenwoordiger zegt dat de regering vragen van een volksvertegenwoordiger niet hoeft te beantwoorden.
Ik heb het dan ook niet over de behandelingen maar om de toegang ertoe.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je kan altijd dingen vinden die niet perfect zijn in je visie, feit blijft dat de zorg imho in Nederland voorbeeldig is in vergelijking met andere zeer rijke landen in de EU.
Hetzelfde wat het de partij die de andere kant in een dergelijk licht zet oplevert.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar even serieuze vraag aan jou: Wat heeft dit nou voor zin? Wat levert het op? Dit soort verdenkingen en verdachtmakingen.
En wat zijn de gevolgen daarvan?quote:Op donderdag 22 september 2022 11:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over de behandelingen maar om de toegang ertoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |