Ja , ik kan er slecht naar luisteren , hoewel ik het vaak wel eens ben en ook stem op hun partij.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze heeft geen prettig stemgeluid en legt klemtonen raar.
Ja maar het is niet echt een populaire boodschap en speelt niet echt in op wat er in de maatschappij leeft.quote:
Irritante stem vooral.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:53 schreef Dutch_view het volgende:
Slaapverwekkend verhaal van Esther
Ik neem haar stem op , en luister hem terug als ik naar bed ga .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Precies. Bij jou is het aardig geluktquote:Op woensdag 21 september 2022 22:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
En alleen schaapjes zijn te hypnotiseren
Volgens mij begon ik met de opmerking dat je nog niet eens bent toegekomen aan wat aan complothypothesen voorafgaat. Je staat kennistechnisch verder weg van wat het betwiste geval is, dan de gemiddelde complotaanhanger. Je weet niet eens waar het pad ligt, terwijl je schreeuwt dat de ander er van is afgedwaald.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... en dat is nog altijd mijlenver verwijderd van de conclusie dat Bush en co. de boel zelf hebben opgeblazen. Maar misschien kun je mij in dat rapport aanwijzen waar dat precies wordt geconcludeerd.
Het is in elk geval elke keer als Baudet een boek citeert, duidelijk dat hij niet begrijpend kan lezen. Hij zit er steeds ver naast met zijn conclusies. Baudet is één van de domste sprekers die ik ooit heb gehoord. Maar omdat hij er, misplaatst, wat dure woordjes in gooit die hij zelf niet begrijpt, vinden zijn volgelingen hem zeer intelligent.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:49 schreef Viesdik het volgende:
Denk trouwens ook dat de intellectuele capaciteiten van een persoon als Baudet, gewoon ver voorbij het cognitief denkvermogen van menig Nederlander gaat. Mensen snappen en begrijpen er geen snars van, maar doen wel braaf met de leute mee. Gewoon wat boegeroep en complotkaartje opsteken.. en je hoort er weer bij.
Er bestaan geen ontzichtbare ambtenaren. En het kan voorkomen dat in een kabinet een andere lijn wordt gevoerd maar dat is inherent aan het systeem van coalitievorming.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee hoor, weet nog hoe Verdonk het asielbeleid van Job Cohen uitvoerde. En dat bedoelen mensen met, het maakt bijna niet uit op wie je stemt. Is 1 pot nat. Verder zullen de onzichtbare ambtenaren echt niet hun plannen in de prullenbak gooien bij een geheel nieuw team.
Nee, ik geef juist aan hoe dat werkt: op basis van slecht gelezen rapporten (als die er al zijn, een hersenscheet op internet kan ook reeds leiden tot grootse complothysterie) knutselen complotdenkers hun gewenste 'feiten' bij elkaar. JFK, maanlanding, Kris en Lisanne in Panama, noem maar op. De werkwijze is steeds hetzelfde en komt ook grotendeels voort uit de drie-eenheid 1) sensatie willen waar slechts doffe realiteit heerst, 2) waarheidszoekende kruisvaarder willen zijn en 3) zondebokken kunnen aanwijzen.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:56 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Volgens mij begon ik met de opmerking dat je nog niet eens bent toegekomen aan wat aan complothypothesen voorafgaat. Je staat kennistechnisch verder weg van wat het geval is, dan de gemiddelde complotaanhanger. Je weet niet eens waar het pad ligt, terwijl je schreewt dat zij er van zijn afgedwaald.
Het punt is.. mijn ruimtelijk inzicht reikt verder dan jouw veiligheidsbubbel.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gast, je bent zelf het grootste schaap hier... Vanwege je eigen onvrede heb je werkelijk alles wat complotguru's oplepelen geslikt. Lekker makkelijk: een duistere "zij" overal de schuld van kunnen geven, beetje smeuïge complotverhaaltjes aanhoren en Viesdik raakte als een boeddha onder een lotusboom verlicht.
En hierdoor ontstaat het beeld dat het niet uitmaakt op wie je stemt.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er bestaan geen ontzichtbare ambtenaren. En het kan voorkomen dat in een kabinet een andere lijn wordt gevoerd maar dat is inherent aan het systeem van coalitievorming.
Ken je ook horen in hoe hij probeert om iedereen aan te spreken. omg wat een slijm.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Nee, Eerdmans. Je begon Ja21 om in het pluche te blijven.
Het beeld is wat anders dan dat het zo is. Het is gewoon niet on 255 tekens uit te leggen en is ook niet zo populistisch als 'het maakt niet uit waarop je stemt'. Wie wat schrijft is irrelevant het gaat om de stuurinrichting en dat wordt gegeven door het kabinet.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En hierdoor ontstaat het beeld dat het niet uitmaakt op wie je stemt.
Verder zijn de ambtenaren natuurlijk niet letterlijk onzichtbaar maar voor stemmers is niet duidelijk wie wat schrijft. Of bij welke ambtenaar een belangrijke brief achter blijft in de la etc etc. Dat is ons systeem en dat noem ik onzichtbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |