Nee Babs nuquote:
Jaquote:Op woensdag 21 september 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bep is ook wel een roddeldoos
ow weer over Wendy
Daar zie je nog niet veel van, komt wel als er minder mensen zijn. Dan komt hij wel los, als hij het red tenminste.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
Benieuwd wanneer de valse kant van Rupert naar boven komt
ohh nee zo bedoeld ik het niet sorry!quote:Op woensdag 21 september 2022 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ze het type is om onwillige vrouwen aan te randen.
Welquote:Op woensdag 21 september 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
waarom krijgt rupert geen mic check
Daar zit ik op te wachtenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zie je nog niet veel van, komt wel als er minder mensen zijn. Dan komt hij wel los, als hij het red tenminste.
goede eigenschap voor een psycholoogquote:Op woensdag 21 september 2022 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
Babette praat elke keert door mensen heen.
Echt hè. Heerlijkquote:Op woensdag 21 september 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
goede eigenschap voor een psycholoog
ga je bij Bep op de bank
krijg je haar levensverhaal
Heeft ze goed geregeld, kan ze ff haar verhaal kwijt, krijgt ze er nog geld voor ookquote:Op woensdag 21 september 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je bij Bep op de bank
hahahahahahahhaha!!quote:Op woensdag 21 september 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je bij Bep op de bank
Ze studeert er nog voor he.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je bij Bep op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |