blauwe ballenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pijn in de ballen zeker, die heb ik vaker gehoord.
is dat niet zo danquote:Op woensdag 21 september 2022 21:48 schreef D. het volgende:
En ze denken dat het bij mannen pijn gaat doen als je er niet met regelmaat 'een slinger' aan geeft
ja heel erg en volgens mij maakt het haar niet uit of vrouw of een man isquote:Op woensdag 21 september 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe is echt zwaar into the sex
Verwarrend weer?quote:
kloptquote:Op woensdag 21 september 2022 21:50 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja heel erg en volgens mij maakt het haar niet uit of vrouw of een man is
Zelfs met 'n draaideurquote:Op woensdag 21 september 2022 21:50 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja heel erg en volgens mij maakt het haar niet uit of vrouw of een man is
ja he dat kreeg ik beetje bij haar. Kenzy is biseksueel heeft ze al aangegeven maar bij Mirthe weet ik niet maar is allemaal prima als de ander het ook maar wilquote:
dus als de mannen gebukt gaan lopen weten we genoegquote:
quote:Op woensdag 21 september 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus als de mannen gebukt gaan lopen weten we genoeg
Ik heb niet het idee dat ze het type is om onwillige vrouwen aan te randen.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:51 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja he dat kreeg ik beetje bij haar. Kenzy is biseksueel heeft ze al aangegeven maar bij Mirthe weet ik niet maar is allemaal prima als de ander het ook maar wil
Iddquote:Op woensdag 21 september 2022 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ze het type is om onwillige vrouwen aan te randen.
hahahahahahahhaha erg wel dat ze liever elkaar doen dan de vrouwenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zakken door de knieenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bep is ook wel een roddeldoosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |