whahahahahahhaquote:Op woensdag 21 september 2022 18:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze hebben het over vogels geloof ik
ja inderdaad maar dat kan hij natuurlijk niet zeggen whahahah dat ie dat dan ook zegt hequote:Op woensdag 21 september 2022 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben liggen roddelen over zowat iedereen
Als je nu weer weggaat en over week terugkomt zal dat vast nog zo zijnquote:Op woensdag 21 september 2022 18:24 schreef JDB94 het volgende:
Was even weekje op vakantie, en zie nog steeds mensen die ik niet ken![]()
Thuis doet haar vader dat bij alle borden, nu is ie er niet en kan ze het zelf doenquote:Op woensdag 21 september 2022 18:26 schreef claire3500 het volgende:
Myrthe zegt dat ze thuis nooit borden aflikt.. ik vind dat toch best wel lastig te geloven
Met de TV-uitzending zijn ze nog niet aan de puzzel toe dus die kan er gewoon uitgeknipt worden ..quote:
serieus???????????quote:Op woensdag 21 september 2022 18:27 schreef D. het volgende:
[..]
Thuis doet haar vader dat bij alle borden, nu is ie er niet en kan ze het zelf doen
Op de puzzelmeetquote:Op woensdag 21 september 2022 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Streamers moeten de puzzel afmaken?
heeey :-)! Fijne vakantie gehad? en ja ik ben nieuw lol hahahhaaquote:Op woensdag 21 september 2022 18:24 schreef JDB94 het volgende:
Was even weekje op vakantie, en zie nog steeds mensen die ik niet ken![]()
Ken je die grap van de puzzel.. ? Die kwam nooit.. afquote:
Minder geld voor boodschappen, meer honger, dus meer irritatiequote:Op woensdag 21 september 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ken je die grap van de puzzel.. ? Die kwam nooit.. af
Nou dat is totaal niet bekend dus hoe en wat.. storing was voorbij en de puzzel lag er niet meer.. denk dat we moeten wachten tot uitzending op tv is..quote:Op woensdag 21 september 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Minder geld voor boodschappen, meer honger, dus meer irritatie
HAHAHAHAHHA whahhaha ik dacht even dat je serieus was, was helemaal verbaasd dus ja zeker plausibelquote:
Ik heb dezelfde truiquote:
Niks mis meequote:Op woensdag 21 september 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat niet idd, volgens mij ook gewoon iemand die erg rustig is en misschien kat uit de boom kijkt..
Owquote:Op woensdag 21 september 2022 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat is totaal niet bekend dus hoe en wat.. storing was voorbij en de puzzel lag er niet meer.. denk dat we moeten wachten tot uitzending op tv is..
Is dat zijn nieuwe tactiek?quote:Op woensdag 21 september 2022 18:36 schreef Ireth het volgende:
Eer dat Martin klaar is met zijn wiskundige uitleg is het eten koud en zijn er 5 gestorven van de honger![]()
Wat een rare vogel is het toch.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik vertelt dat z'n blouse en de jas die hij onlangs aanhad bij het wandelen uit de kringloop komen.
En nu gaat het over gluren, het duurt even voordat Erik op het 'dure' woord kan komen : voyeur.
hahahahhaah ja het is me een onderwerpquote:Op woensdag 21 september 2022 18:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik vertelt dat z'n blouse en de jas die hij onlangs aanhad bij het wandelen uit de kringloop komen.
En nu gaat het over gluren, het duurt even voordat Erik op het 'dure' woord kan komen : voyeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |