Ja skeetquote:Op woensdag 21 september 2022 17:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Nadir zou blij zijn als zoe gaat, ze is lief hoor maar ze mag snel wieberen van hem. Wendy zegt, je gaat huilen dan, nadir, echt niet, wendy, is geintje, je gaat feest vieren, nadir, ja dat ga ik doen dan.
Martinquote:Op woensdag 21 september 2022 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
GertJan ook voor de bus
Jeffrie ook voor de bus
En dat uit de bek van de grootste NixPuzzelaar Martin zelf
zo verschrikkelijk hoe hij puuuzele zegtquote:Op woensdag 21 september 2022 17:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin
Die zelf geen beslissingen kan nemen
Die een goede puzzelaar is ( volgens hem zelf)
Constant rond liep
Ja vreselijk.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:36 schreef Adat231 het volgende:
[..]
zo verschrikkelijk hoe hij puuuzele zegt
ben er wel mee eens wat Nadir zegtquote:Op woensdag 21 september 2022 17:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Nadir zou blij zijn als zoe gaat, ze is lief hoor maar ze mag snel wieberen van hem. Wendy zegt, je gaat huilen dan, nadir, echt niet, wendy, is geintje, je gaat feest vieren, nadir, ja dat ga ik doen dan.
Ja Martin vind echt dat ie veel heeft gedaan hequote:Op woensdag 21 september 2022 17:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin
Die zelf geen beslissingen kan nemen
Die een goede puzzelaar is ( volgens hem zelf)
Constant rond liep
Je ziet haar ook niet zoveel op de streams, weet niet echt wat ik van haar moet vinden..quote:Op woensdag 21 september 2022 17:41 schreef Soury het volgende:
Dus die kriebelmuts is volgens Martin wel ok. Maar laat meer zien. Ik hoor die muts trouwens amper
Ze is long-Covid moe ....quote:Op woensdag 21 september 2022 17:41 schreef Soury het volgende:
Dus die kriebelmuts is volgens Martin wel ok. Maar laat meer zien. Ik hoor die muts trouwens amper
Leukquote:Op woensdag 21 september 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je ziet haar ook niet zoveel op de streams, weet niet echt wat ik van haar moet vinden..
Dat klopt. Al kan die nooit geslaagd zijn want er lagen nog 30.000 losse stukjes daarvoor.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:50 schreef D. het volgende:
Heb niet alles teruggelezen, maar klopt het nou dat na de storing de puzzel weg is en we niet weten of de opdracht geslagd is?
PrincesjeZwitserland heeft intussen de ½groep voor de bus gesodemieterd met haar fluisterstemmetje.. ze is een Erik met tieten, vaag liefst buitenbeeld in een hoekjequote:Op woensdag 21 september 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je ziet haar ook niet zoveel op de streams, weet niet echt wat ik van haar moet vinden..
ja er was storing maar de puzzel is niet afgemaakt. Storing was doordat een leiding kapot was ofzoquote:Op woensdag 21 september 2022 17:50 schreef D. het volgende:
Heb niet alles teruggelezen, maar klopt het nou dat na de storing de puzzel weg is en we niet weten of de opdracht geslaagd is?
Ja nou je kan wel raden dat het niet gelukt isquote:Op woensdag 21 september 2022 17:50 schreef D. het volgende:
Heb niet alles teruggelezen, maar klopt het nou dat na de storing de puzzel weg is en we niet weten of de opdracht geslaagd is?
Maar hoe kan het dan dat ze er 48 uur mee bezig zijn geweest, en er nu niemand over praat?quote:Op woensdag 21 september 2022 17:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat klopt. Al kan die nooit geslaagd zijn want er lagen nog 30.000 losse stukjes daarvoor.
Nee dat niet idd, volgens mij ook gewoon iemand die erg rustig is en misschien kat uit de boom kijkt..quote:Op woensdag 21 september 2022 17:48 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk
Ze is ook niet vervelend aanwezig en ziet er wel leuk uit. In één op één gesprekjes wel prettig om naar te luisteren.
Ik had als ik daar zou zijn die puzzel willen hebben en houwen.quote:
Ik had 'm afgemaaktquote:Op woensdag 21 september 2022 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had als ik daar zou zijn die puzzel willen hebben en houwen.
Ja echtquote:
Nadirquote:Op woensdag 21 september 2022 17:51 schreef claire3500 het volgende:
Over wie hebben Sacha en Martin? Wie is die gene met podium willen pakken ofzo?
Ze krijgen vast 'n gele kaartquote:Op woensdag 21 september 2022 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat ze er 48 uur mee bezig zijn geweest, en er nu niemand over praat?
Gert Jan was daarvoor over de tongquote:Op woensdag 21 september 2022 17:56 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja gene ervoor maar thx in ieder geval![]()
![]()
Het is niet gelukt, veel meer valt er niet over te lullen. En die honderd uitzendkrachten hebben al die uren tijdens de streamlock ook niks kunnen doenquote:Op woensdag 21 september 2022 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat ze er 48 uur mee bezig zijn geweest, en er nu niemand over praat?
Dat ze over dingen achter de schermen niet mogen praten snap ik, maar deze opdracht was (in principe) gewoon op de streams te zien (geweest). Als ze er echt niet over mogen praten is dat dus om ons te pesten. Wellicht om ons richting de tv-uitzending te lokken.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze krijgen vast 'n gele kaartals ze er over praten, en er hebben er al 'n paar 'n gele
dus dan is het doei
Misschien mag je de puzzel wel hebben, even mailen naar Talpaquote:Op woensdag 21 september 2022 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Het mannetje van de crew die mij de puzzel afhandig probeert te maken
Dan is het rukquote:Op woensdag 21 september 2022 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Saussss... En Martin zag en proefde dat het niet goed was.. bouillonblokkies moesten erbij
[ afbeelding ]
Het is zo duidelijk.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:09 schreef claire3500 het volgende:
lief wat erik zegt over dieren, dat we niet de baas over moeten spelen
Sponsoren voor de puzzelmeetquote:Op woensdag 21 september 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien mag je de puzzel wel hebben, even mailen naar Talpa
En dan maar hopen dat hij compleet isquote:Op woensdag 21 september 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien mag je de puzzel wel hebben, even mailen naar Talpa
Wanneer is die ?quote:
Dat we bovenaan de voedselketen staan. En we nemen alles voor lief.quote:
Ze hebben vast niet alles stukjes nageteldquote:Op woensdag 21 september 2022 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat hij compleet is![]()
Leuk voor een familieweekend.
aaah oke ja eens!quote:Op woensdag 21 september 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat we bovenaan de voedselketen staan. En we nemen alles voor lief.
Nooit dusquote:
geen idee, ik luister niet eensquote:Op woensdag 21 september 2022 18:17 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ik zie hun dus niet op de stream. Zijn ze weer aan het roddelen?
HUH?quote:Op woensdag 21 september 2022 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
Gluipertje Martin.. dat hij en Sasje lekker in slaap gevallen waren buiten.. tegen die twee roddelkutten![]()
Sasje's blik dat het namelijk helemaal niet waar was...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik snap niet zo goed waarom ze dat steeds doenquote:Op woensdag 21 september 2022 18:19 schreef Flow3r het volgende:
Kleffe handjes vasthouden![]()
[ afbeelding ]
whahahahahahhaquote:Op woensdag 21 september 2022 18:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze hebben het over vogels geloof ik
ja inderdaad maar dat kan hij natuurlijk niet zeggen whahahah dat ie dat dan ook zegt hequote:Op woensdag 21 september 2022 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben liggen roddelen over zowat iedereen
Als je nu weer weggaat en over week terugkomt zal dat vast nog zo zijnquote:Op woensdag 21 september 2022 18:24 schreef JDB94 het volgende:
Was even weekje op vakantie, en zie nog steeds mensen die ik niet ken![]()
Thuis doet haar vader dat bij alle borden, nu is ie er niet en kan ze het zelf doenquote:Op woensdag 21 september 2022 18:26 schreef claire3500 het volgende:
Myrthe zegt dat ze thuis nooit borden aflikt.. ik vind dat toch best wel lastig te geloven
Met de TV-uitzending zijn ze nog niet aan de puzzel toe dus die kan er gewoon uitgeknipt worden ..quote:
serieus???????????quote:Op woensdag 21 september 2022 18:27 schreef D. het volgende:
[..]
Thuis doet haar vader dat bij alle borden, nu is ie er niet en kan ze het zelf doen
Op de puzzelmeetquote:Op woensdag 21 september 2022 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Streamers moeten de puzzel afmaken?
heeey :-)! Fijne vakantie gehad? en ja ik ben nieuw lol hahahhaaquote:Op woensdag 21 september 2022 18:24 schreef JDB94 het volgende:
Was even weekje op vakantie, en zie nog steeds mensen die ik niet ken![]()
Ken je die grap van de puzzel.. ? Die kwam nooit.. afquote:
Minder geld voor boodschappen, meer honger, dus meer irritatiequote:Op woensdag 21 september 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ken je die grap van de puzzel.. ? Die kwam nooit.. af
Nou dat is totaal niet bekend dus hoe en wat.. storing was voorbij en de puzzel lag er niet meer.. denk dat we moeten wachten tot uitzending op tv is..quote:Op woensdag 21 september 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Minder geld voor boodschappen, meer honger, dus meer irritatie
HAHAHAHAHHA whahhaha ik dacht even dat je serieus was, was helemaal verbaasd dus ja zeker plausibelquote:
Ik heb dezelfde truiquote:
Niks mis meequote:Op woensdag 21 september 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat niet idd, volgens mij ook gewoon iemand die erg rustig is en misschien kat uit de boom kijkt..
Owquote:Op woensdag 21 september 2022 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat is totaal niet bekend dus hoe en wat.. storing was voorbij en de puzzel lag er niet meer.. denk dat we moeten wachten tot uitzending op tv is..
Is dat zijn nieuwe tactiek?quote:Op woensdag 21 september 2022 18:36 schreef Ireth het volgende:
Eer dat Martin klaar is met zijn wiskundige uitleg is het eten koud en zijn er 5 gestorven van de honger![]()
Wat een rare vogel is het toch.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik vertelt dat z'n blouse en de jas die hij onlangs aanhad bij het wandelen uit de kringloop komen.
En nu gaat het over gluren, het duurt even voordat Erik op het 'dure' woord kan komen : voyeur.
hahahahhaah ja het is me een onderwerpquote:Op woensdag 21 september 2022 18:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik vertelt dat z'n blouse en de jas die hij onlangs aanhad bij het wandelen uit de kringloop komen.
En nu gaat het over gluren, het duurt even voordat Erik op het 'dure' woord kan komen : voyeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |