Luister, als ik met iemand ga clubben of naar een andere fissa en ik pak de rekening op en stuur tikkies dan is de algemene verwachting dat iemand direct betaald zodra de kater over is ipv een paar dagen wachtenquote:Op woensdag 21 september 2022 16:13 schreef Marsenal het volgende:
Luister. Als je iets voorschiet bij mij, als je de rekening bij de kroeg oppikt en de pot betaalt en dan tikkies rondstuurt, wees dan duidelijk. Als er in je bericht een link naar je tikkie staat, en daaronder staat hoe lang ik heb om dat tikkie te betalen, dan hoef ik niet iedere dag een reminder. Als je eerder betaalt wilt worden, zet dan niet die datum er onder.
Als er staat 'deze link is geldig tot 3 oktober' dan denk ik bij mezelf, joh, fideel van je. Geen haast dus. Maar binnen 24 uur al een berichtje met 'heb je m'n tikkie al betaalt?!?', dat zijn gewoon mixed messages.
Lees je eigen berichten en ervaar de consequenties. Dommies.
Tikkies zijn gemaakt door sloebers en wordt enkel gebruikt door sloebers.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:28 schreef Speedfight het volgende:
Tikkie is bedoeld om snel af te tikken, sloeber.
betaaldquote:Op woensdag 21 september 2022 16:13 schreef Marsenal het volgende:
Luister. Als je iets voorschiet bij mij, als je de rekening bij de kroeg oppikt en de pot betaalt en dan tikkies rondstuurt, wees dan duidelijk. Als er in je bericht een link naar je tikkie staat, en daaronder staat hoe lang ik heb om dat tikkie te betalen, dan hoef ik niet iedere dag een reminder. Als je eerder betaalt wilt worden, zet dan niet die datum er onder.
Als er staat 'deze link is geldig tot 3 oktober' dan denk ik bij mezelf, joh, fideel van je. Geen haast dus. Maar binnen 24 uur al een berichtje met 'heb je m'n tikkie al betaalt?!?', dat zijn gewoon mixed messages.
Een of andere zure sukkel uit belgië die doet alsof ie moslim is. Donder op met je "tatta's", mafklapper.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:26 schreef Fushia2 het volgende:
Tatta’s en tikkies…..![]()
“Joh Fushia, je MOET ME NOG 50 cent”
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ik heb het slechts een paar keer gebruikt maar als dit waar is, en je kunt het dus niet veranderen, dan is dit een ongegronde klacht.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:20 schreef herverwijderd het volgende:
Die datum eronder gaat automatisch he.
Jij was toch te skeer om @jigggy terug te betalen?quote:Op woensdag 21 september 2022 17:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Tikkies zijn gemaakt door sloebers en wordt enkel gebruikt door sloebers.
@sirdanilotquote:Op woensdag 21 september 2022 16:20 schreef Näsenbar het volgende:
Tikkie op je neus kan je krijgen. Dat iets tot een bepaalde tijd geldig is betekent niet dat je het op die dag moet overmaken, je moet zo snel mogelijk je schuld aflossen.
In deze case ben ik akkoord met de klacht.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:13 schreef Marsenal het volgende:
Je kan dit zeker veranderen. En elke keer als ik een tikkie krijg stuur ik meteen terug 'TWEE WEKEN TERMIJN??? WAT AARDIG!' en daar wordt dan een beetje schaapachtig op gereageerd.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:45 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ik heb het slechts een paar keer gebruikt maar als dit waar is, en je kunt het dus niet veranderen, dan is dit een ongegronde klacht.
Lol. Ja, dan heb je wel gelijk en moeten ze niet zeuren. Anderzijds: het kan zijn dat je ziek in je bedje ligt en de tikkie pas ziet als ie verlopen is. Dan is het handiger om nog wat langer de tijd te hebben.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je kan dit zeker veranderen. En elke keer als ik een tikkie krijg stuur ik meteen terug 'TWEE WEKEN TERMIJN??? WAT AARDIG!' en daar wordt dan een beetje schaapachtig op gereageerd.
30 euro was het toch? @jigggyquote:Op woensdag 21 september 2022 17:26 schreef Fushia2 het volgende:
Tatta’s en tikkies…..![]()
“Joh Fushia, je MOET ME NOG 50 cent”
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ah okee, je haalt de tekst weg in het appbericht voor je het verstuurt. Dacht dat je bedoelde dat het iets was dat je kon aanpassen in de app oid.quote:
Vrienden? Jullie op fok zijn mijn enige vrienden hoor. Verder zijn het allemaal vage kennissen.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
Geen rondjes voor je vrienden geven. Krent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |