quote:
Does not compute.quote:
als zijndequote:Op woensdag 21 september 2022 13:37 schreef Jahr00n het volgende:
ik pis als geboren man zijnde altijd in de wastafel op de vrouwentoilet
soms zie ik die wijven raar kijken maar ik voel me een vrouw van 17 maar wel met de drang om mijn wortel te gebruiken in de pisbak
ik zou graag willen dat er op de vrouwenwc ook pisbakken worden aangelegd
Ik dacht aan een typo in de titel, maar ts is gewoon erg dom, aangezien hij het 2 x verkeerd schrijft.quote:
Da's als je niet weet of je nou moet poepen of pissen.quote:
Totaal underrated grapquote:Op woensdag 21 september 2022 17:39 schreef Cockwhale het volgende:
Is dat een nieuwe vliegtuigmaatschappij?
Precies, alle wc's voor iedereen en als er dan één urinoir tussen zit dan is er geen kerel die staand in de pot gaat pissen, is dat probleem ook weer opgelost.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:36 schreef LanaMyst het volgende:
Gezeur over toiletten altijd, haal die bordjes er gewoon af ipv dat moeilijk gedoe.
Ik vind een gender neutraal toilet als 3e optie naast een mannen en vrouwen toilet je reinste onzin.
Gender neutraal toilet op zich prima, maar dan gewoon dames en heren toiletten afschaffen en alles neutraal maken.
Daarom worst of mossel op de deuren zetten.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef Fizzgig het volgende:
Prima dat je kansen geeft... Maar ga niet overdrijven dudes of gals
Maar dan gaan de moslima's zeiken dat er vreemde mannen op de wc zitten.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:36 schreef LanaMyst het volgende:
Gezeur over toiletten altijd, haal die bordjes er gewoon af ipv dat moeilijk gedoe.
Ik vind een gender neutraal toilet als 3e optie naast een mannen en vrouwen toilet je reinste onzin.
Gender neutraal toilet op zich prima, maar dan gewoon dames en heren toiletten afschaffen en alles neutraal maken.
Dat ding kan toch gewoon op slot? Het is niet zo dat ze tegelijk op dezelfde pot moeten zitten.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar dan gaan de moslima's zeiken dat er vreemde mannen op de wc zitten.
En als je nou een grote wc-ruimte hebt met meerdere wchokken? Dan komen ze zo'n hokje uit om hun hun handen te wassen en staat er een vreemde man.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:29 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Dat ding kan toch gewoon op slot? Het is niet zo dat ze tegelijk op dezelfde pot moeten zitten.
Boeiend. de Profeet scheet vast in een gat in de grond.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:32 schreef HSG het volgende:
[..]
En als je nou een grote wc-ruimte hebt met meerdere wchokken? Dan komen ze zo'n hokje uit om hun hun handen te wassen en staat er een vreemde man.
Moslima's zouden gewoon hun eigen wc moeten krijgen.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Boeiend. de Profeet scheet vast in een gat in de grond.
Op hun eigen kosten ja.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Moslima's zouden gewoon hun eigen wc moeten krijgen.
Oh, dan hebben ze pech en kakken ze fijn thuis.quote:
De kans dat die er staat is er ook als ze die grote wc ruimte uiteindelijk verlaat dus wat is het verschil dan? behalve dat die man misschien zijn handen aan het wassen is.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:32 schreef HSG het volgende:
[..]
En als je nou een grote wc-ruimte hebt met meerdere wchokken? Dan komen ze zo'n hokje uit om hun hun handen te wassen en staat er een vreemde man.
Islamofobie.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh, dan hebben ze pech en kakken ze fijn thuis.
Er is dan een vreemde man aanwezig en dat maakt ze hoerquote:Op donderdag 22 september 2022 14:41 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
De kans dat die er staat is er ook als ze die grote wc ruimte uiteindelijk verlaat dus wat is het verschil dan? behalve dat die man misschien zijn handen aan het wassen is.
Niet de zaken omdraaien, het lijkt er meer op dat het juist sommige moslims zijn die last hebben van een fobie. Ook in dit geval.quote:
De witte cisman.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:53 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Niet de zaken omdraaien, het lijkt er meer op dat het juist sommige moslims zijn die last hebben van een fobie. Ook in dit geval.
Denk niet dat die man in dat toilet het veel boeit dat hij een moslima tegen het lijft loopt, andersom blijkbaar wel, dus wie dan degene met een fobie?
Als dat werkelijk een ding is dat een groep vrouwen daar echt grote problemen mee heeft kan je natuurlijk een hokje exclusief voor vrouwen maken.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar dan gaan de moslima's zeiken dat er vreemde mannen op de wc zitten.
Ik controleerde t ook alvorens te lachen.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:15 schreef DerekB het volgende:
[..]
Ik dacht aan een typo in de titel, maar ts is gewoon erg dom, aangezien hij het 2 x verkeerd schrijft.
Okay,quote:
Wat islamofobisch en discriminerend van jou om dit te zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2022 16:35 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Okay,
Dus die moslima is bang dat ze een man tegen het lijf loopt in een openbaar toilet en wil daarom een eigen toilet, , maar het is die man die last heeft van islamofobie.klinkt inderdaad heel logisch.
Persoonlijk denk ik eerder dat die moslima last heeft van androfobie maar goed.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Androfobie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |