neequote:Op woensdag 21 september 2022 16:17 schreef Flow3r het volgende:
Hebben ze de puzzelopdracht nou gehaald of niet
behoorlijk ja mega irritantquote:Op woensdag 21 september 2022 16:18 schreef Flow3r het volgende:
Wanda vindt zichzelf heul belangrijk
Jawel, zelfs een paar weken eerder ook.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht dat het op alle doordeweekse dagen kon.
Ah daar zit wat in jaquote:Op woensdag 21 september 2022 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jawel, zelfs een paar weken eerder ook.
Maar dacht aan donderdag als uiterste dag omdat de boodschappen op vrijdag worden geleverd.
quote:
Volgens mij zijn er gisteren ook boodschappen geleverd. Een van de kratjes viel uit elkaar.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jawel, zelfs een paar weken eerder ook.
Maar dacht aan donderdag als uiterste dag omdat de boodschappen op vrijdag worden geleverd.
HAHAHAAHAHAAHAHAquote:Op woensdag 21 september 2022 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Zelfs in een gifje hoor ik haar preken.
waarschijnlijk p..pijen??quote:Op woensdag 21 september 2022 16:23 schreef greysbones het volgende:
Rupert heeft iets gezegd
Tegen Jeff
Geen idee wat
Over een week kan je het in de tv uitzending zien. Denk ikquote:Op woensdag 21 september 2022 16:17 schreef Flow3r het volgende:
Hebben ze de puzzelopdracht nou gehaald of niet
Is dat feestje al op tv geweest?quote:Op woensdag 21 september 2022 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Over een week kan je het in de tv uitzending zien. Denk ik
ja gisteren volgens mijquote:Op woensdag 21 september 2022 16:28 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat feestje al op tv geweest?
Ah thanks.. Die wil ik wel even terug zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |