abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206048889
Iemand ook last van?

Heb een adres dat niet bekend is bij bedrijven of andere instanties, en lijkt me sterk dat het doorverkocht is. Krijg de laatste tijd zeker 15 spammails per dag, in de vorige 10 jaar waren het er misschien 5 in totaal.

Van offertes van laadpalen, tot neppe PostNL track en traces, rekeningen van me zijn geblokkeerd die ik niet heb etc. Meest uiteenlopende zooi.

Klacht: Elke dag extra werk hierdoor
pi_206049119
JA! Ik ook en kan mij niets bedenken waar ik mij onlangs voor heb aangemeld, heel apart en komt ook niet in de spam automatisch...
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_206049141
heb ik ook veel last van

bij mij is het gekomen doordat ik me op shemale hentai forum heb aangemeld vermoed ik
pi_206049270
Gmail heeft het ook, in elk geval die van PostNL (mislukte verzending ivm handtekening oid).
Dus of een paar spammers hebben wat ontdekt, of de filters zijn verlaagd :?
pi_206049393
Maar moet je nou alles handmatig 1 voor 1 als spam markeren?

Super irritant.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_206049662
Zal ik je nog eens paar lekker blootfoto’s sturen van petite teens TS. Kunnen we er samen naaks naar kijken onder het genot van tas koffie (NO HOMMO)
U MAD?
pi_206049763
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
Zal ik je nog eens paar lekker blootfoto’s sturen van petite teens TS. Kunnen we er samen naaks naar kijken onder het genot van tas koffie (NO HOMMO)
Als ik je rug en been wel mag insmeren met wat eetbare olie is dat goed. No homo.
pi_206049788
Zal waarschijnlijk komen omdat je een Belg bent.

Hotmail denkt dat je in hongersnood zit.

[ Bericht 1% gewijzigd door schommelstoel op 21-09-2022 11:45:24 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_206049913
Heetpost :')
  woensdag 21 september 2022 @ 16:41:07 #11
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_206053464
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 11:49 schreef marc0871 het volgende:
Bestaat dat nog :o
Hotmail werd ooit veranderd naar Outlook, maar je kan op Outlook nog steeds je oude hotmail adres gebruiken. Ik heb zelf ook nog steeds hotmail :')
pi_206053710
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 11:33 schreef schommelstoel het volgende:
Zal waarschijnlijk komen omdat je een Belg bent.

Hotmail denkt dat je in hongersnood zit.
Jij bent de grappigste thuis zeker. flikker eens op met je Belgenhaat :r
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_206054131
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
West-Vlaanderen…..

Achterlijk, ultra-conservatief en racistische provincie met een stinkende noordzee.

:r
pi_206054537
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
*; Kusje op je Belgische wafel
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_206056393
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 17:31 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
West-Vlaanderen…..

Achterlijk, ultra-conservatief en racistische provincie met een stinkende noordzee.

:r
e mo joengetjes toch. moe nie zitn bletn wi. awel kzien kik content om ne West vloaming te zien!
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_206057348
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:18 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
e mo joengetjes toch. moe nie zitn bletn wi. awel kzien kik content om ne West vloaming te zien!
Amai zenne
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')