Aantal punten weet ik niet, maar je kon punten scoren bij dit onderdeel ja.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Scoren Sobrero / Matthews en Durbrdige nu ruim 200 punten met de mixed relay?
quote:Op woensdag 21 september 2022 12:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Scoren Sobrero / Matthews en Durbrdige nu ruim 200 punten met de mixed relay?
Idd 66.67*2 + 83.33 = 216.67 punten vandaag. Al is Durbridge nu net in de top 10 van dit jaar, dus weet niet of al zijn extra punten tellen voor de ploeg, volgens Steef heeft BikeExchange vandaag 166 punten verdiend.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Aantal puntne weet ik niet, maar je kon punten scoren bij dit onderdeel ja.
(dus de Lie mag weer aan de bak vandaag. Ook al is het een kansloze zaak inmiddels waarschijnlijk)
Die gast met de camera in de spiegel op de achtergrond heeft wel wat weg van Youp van het Hek.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Het wonderkind is 24 geworden vandaag, al ziet ie er nog steeds als een 19-jarige uit.
Tim Roth als twintigerquote:Op woensdag 21 september 2022 14:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Het wonderkind is 24 geworden vandaag, al ziet ie er nog steeds als een 19-jarige uit.
Demi moet aan de ketting voor Vos.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:59 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Demi vindt dit leuk
[ afbeelding ]
Alle ballen op Vos lijkt mij ook nu het meest logische, Demi heeft nog niet bewezen dat ze een groot kampioenschap kan winnen.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:26 schreef Aguero het volgende:
[..]
Demi moet aan de ketting voor Vos.
Annemiek ook trouwens. Die heeft al vaker rare dingen gedaan met een half kapot lichaam.
Als ik eerlijk ben, zou ik Demi niet zo'n leuke wereldkampioen vinden. Dan veel liever Vos, Van Vleuten of een verrassing als Markus of Van Dijk.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alle ballen op Vos lijkt mij ook nu het meest logische, Demi heeft nog niet bewezen dat ze een groot kampioenschap kan winnen.
De zekerheid dat Vos het afmaakt, heb je ook niet (zie vorig jaar). Dan kun je de sterkte van de ploeg juist gebruiken, lijkt mequote:Op woensdag 21 september 2022 15:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alle ballen op Vos lijkt mij ook nu het meest logische, Demi heeft nog niet bewezen dat ze een groot kampioenschap kan winnen.
Demi vindt dit geen leuke opmerking want in het hoofd van Demi heeft Demi dit wel al bewezen en zou Demi de kopvrouw moeten zijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had je daar dat interview voor nodig? Dat Youri torren in zijn hoofd heeft mag voor niemand een geheim zijn lijkt me.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Zojuist heb ik een interview met Max van der Meulen gelezen en mijn voornaamste conclusie is dat Youri er helemaal niks van snapt.
Ik denk eerder het overtal aan sterke vrouwen uitspelen. Als je alles op Vos zet en je komt er na het laatste klimmetje achter dat een Balsamo er ook nog bij zit heb je een groot probleem.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
En misschien gaat het wel over een andere uitslag dan de Nederlandse uitslag!quote:Op woensdag 21 september 2022 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is de vijfde dag van het toernooi!
Hoe schat je het Nederlandse blok in? Als ik dat interview en Youri zijn aannames mag geloven is Nederland het sterkste team, maar dat zal vast te optimistisch zijn?quote:Op woensdag 21 september 2022 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Zojuist heb ik een interview met Max van der Meulen gelezen en mijn voornaamste conclusie is dat Youri er helemaal niks van snapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |