Geen actsquote:Op woensdag 21 september 2022 17:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey bruh
Vrijdagavond samen lekker stappen.
Meestal wel, maar in dit gevalquote:
Ja ik weet even niet wat @Dotteke nu precies van ons is in dit hele verhaal maar dat wordt nog wel duidelijk, denk ik.quote:
jullie dochter?quote:Op woensdag 21 september 2022 17:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik weet even niet wat @:dotteke nu precies van ons is in dit hele verhaal maar dat wordt nog wel duidelijk, denk ik.
Vast wel ja..quote:Op woensdag 21 september 2022 17:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik weet even niet wat @:dotteke nu precies van ons is in dit hele verhaal maar dat wordt nog wel duidelijk, denk ik.
Misschien Dot even met rust laten. Ik neem aan dat iedereen dat weet en snaptquote:
Uhm ik heb iets gemist geloof ik?quote:Op woensdag 21 september 2022 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien Dot even met rust laten. Ik neem aan dat iedereen dat weet en snapt
Ik mention haar niet tochquote:Op woensdag 21 september 2022 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja sorry ik quote jou.quote:
Jesus domme lulquote:
Geen idee.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik lees niet alles he. Als ik het geweten had dan had ik haar waarschijnlijk wel met rust gelaten ja.quote:
Geen probleem hoor.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik lees niet alles he. Als ik het geweten had dan had ik haar waarschijnlijk wel met rust gelaten ja.
Ik vandaag al voor het eerst in tijdenquote:
deze hele week mag in 100000 stukjes van mijquote:
Acts is veel beterquote:
Is het zo'n erge week voor jou?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
deze hele week mag in 100000 stukjes van mij
het is niet mijn meest geweldige week neequote:Op woensdag 21 september 2022 20:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is het zo'n erge week voor jou?![]()
Schrijf dat maar in je dagboekquote:
* Mrsloveable geeft knuffelquote:Op woensdag 21 september 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet mijn meest geweldige week nee
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable geeft knuffel
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet mijn meest geweldige week nee
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
deze hele week mag in 100000 stukjes van mij
* DerRabbit doet meequote:Op woensdag 21 september 2022 20:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable geeft knuffel
De enige juist instellingquote:Op woensdag 21 september 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt vast goed![]()
positive vibes
jaa zeker! gaat prima hierquote:
ik heb ook colaquote:Op woensdag 21 september 2022 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa zeker! gaat prima hier
nu beetje ontspannen met glaasje cola en pozza
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ben je al een beetje verslaafd aan de nieuwe RLS?
woensdag verwendag!quote:Op woensdag 21 september 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb ook cola
komt dichtbij zo
hebben we überhaupt nog politici waarbij er geen steekje los zit?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:45 schreef Haags het volgende:
tering jantje
wat een complete totaaldebiel is Baudet zeg.
Meine gute
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
woensdag verwendag!
[ afbeelding ]
ik ook niet ben er wel klaar meequote:Op woensdag 21 september 2022 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb het niet gevolgd allemaal
fuck tiktakquote:Op woensdag 21 september 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
tegenwoordig ook veel dj's die live gaan op TIKTOK
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zeg tegen die gast, dat soesje helaas niet kan luisteren omdat ze op de bingo avond is.
hij zei dat hij misschien dan morgen wel weer ging draaien![]()
ZIt snoes op de Bingoquote:Op woensdag 21 september 2022 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zeg tegen die gast, dat soesje helaas niet kan luisteren omdat ze op de bingo avond is.
hij zei dat hij misschien dan morgen wel weer ging draaien![]()
quote:Op woensdag 21 september 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ZIt snoes op de Bingo![]()
![]()
Ik ga haar wel even appen
BINGOOOOOOOO
ik denk dat snoes in een deuk ligt jaquote:Op woensdag 21 september 2022 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahahahahaha![]()
![]()
vind ze vast wel leuk
hier staat ook niks aanquote:Op woensdag 21 september 2022 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Terwijl voor half Nederland de verwarming nu wel heen aantrekkelijk begint te worden, moet ik me inhouden om geen raam oid open te zetten door de gratis warmte van de zon
Dit graag de hele winter
me 2quote:Op woensdag 21 september 2022 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb gewoon lange broek en trui aan
Jeetje ik probeer echt mn leven neer te zetten en krijg je ditquote:Op woensdag 21 september 2022 20:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schrijf dat maar in je dagboek
SCHAKELTJEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 21 september 2022 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb gewoon lange broek en trui aan
wel lekker een dubbel dekbed weer op mijn bedjequote:Op woensdag 21 september 2022 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee die staat hier ook nog uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |