Beter verwoord! Inderdaad vooral over dat iedereen kon winnen, dat deed Immadin echt goed.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was een fijne peptalk.Even motiveren.Kwam heel lief over.
dat roddelen doen wij welquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van de week ook heel sterk dat het geroddel moest stoppen.
Ja eens!! Hij is ook volgens mij beetje klaar met Marcianoquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van de week ook heel sterk dat het geroddel moest stoppen.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was een fijne peptalk.Even motiveren.Kwam heel lief over.
Aha, ok, thanks, had alleen dat gepraat over managers gehoord.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:00 schreef claire3500 het volgende:
[..]
OH NEEE.! Je hebt niet iets heftig gemist hoor maar het ging over dat iedereen spel kan winnen, dat spel voor iedereen is gemaakt en dat ze de puzzel willen afmaken was beetje de strekking.
Ik zit heel de dag al te wachten tot ze ruzie gaat maken met Wendy, nou ja niet heel de dag natuurlijk maar ik dacht echt dat ze Wendy wel zou gaan aanspreken. Niet dus.quote:
Zoowie is een zeikkind , ik kan geen stream openen of dat kutkind heeft commentaar op alles en iedereen.. Ik geef iedereen daar groot gelijk dat vreselijke stuk onvrede straal negeren voor het algemene goed..quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ja maar heb wel met Zoe te doen, Haar beweegreden is volgens mij omdat ze erbij wil horen. Ze werd daarstraks ook weer straal genegeerd toen Kim en Mex worstjes stonden te "bakken"
quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:03 schreef FreshFruit het volgende:
Kan iemand Erik even checken?
[ afbeelding ]
Die kan morgen niet meer normaal bewegen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:03 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:03 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij er morgen maar op tijd uit is voor het ontbijt!quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:03 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herkende jou gelijk aan je naam en je recht voor zijn raap meningquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoowie is een zeikkind , ik kan geen stream openen of dat kutkind heeft commentaar op alles en iedereen.. Ik geef iedereen daar groot gelijk dat vreselijke stuk onvrede straal negeren voor het algemene goed..
Ik snap haar angst wel.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:06 schreef claire3500 het volgende:
Nou Djedie durft niet naar huis te gaan omdat ze bang is. wooow
Bang voor wat?quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:06 schreef claire3500 het volgende:
Nou Djedie durft niet naar huis te gaan omdat ze bang is. wooow
Op naar huisquote:
Ik snap het niet goed, zou je mij uit kunnen leggen? Ik meen dit serieus he.. want ze heeft een vriend en ze is bang dat hij dan niet op haar wacht ofzo? Is dat haar angst, ik kwam wat later in het gesprek.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap haar angst wel.
[ afbeelding ]
Madeleine ging 48 uur puzzelen en keek vanmorgen alsof ze ging ontploffen (standaard maar goed)... Is ze nog wakker?quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
De 2 dames zijn hun bed aan het opmaken, gaat niet echt lekker.
Kensy gaat niet nog een nacht door iig.
Schijndel.quote:
Ja ze is nog aanwezig, wakker weet ik niet.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Madeleine ging 48 uur puzzelen en keek vanmorgen alsof ze ging ontploffen (standaard maar goed)... Is ze nog wakker?
Ik vind dat wel echt tof van haar, echt een doorzetterquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:12 schreef mootie het volgende:
Madeleine zit ook echt al uuuuren te puzzelen. Klein tukje gedaan, verder niks.
Dat lijkt me logische twijfel.Als ik een jaar weg zou gaan zou je me ook gaan missenquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:11 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik snap het niet goed, zou je mij uit kunnen leggen? Ik meen dit serieus he.. want ze heeft een vriend en ze is bang dat hij dan niet op haar wacht ofzo? Is dat haar angst, ik kwam wat later in het gesprek.
Was dat maar waar, dies voor mij echt levend behang, voegt totaal niets toequote:
Is nep moots, ze wil aardig gevonden worden. Das een heel andere insteek.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wordt niet gedwongen. Ze wil toch ook een bijdrage leveren. Vind ik wel ok van haar.
Ja maar als je goeie relatie hebt dan weet je toch dat iemand op je wacht. Ik zou jou heel erg missen maar ik zal ook nooit bij je weggaan :p HAHAHHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat lijkt me logische twijfel.Als ik een jaar weg zou gaan zou je me ook gaan missen
Ja en hij blowde heel erg veel voor dat hij huis in kwam. En ze zijn allebei super ongelukkig, ik snap niet dat je dan blijft in zo een huis.. ik snap het echt nietquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ruben heeft zijn studie verkloot.
Ow dat zie ik totaal niet zo, zou binnen 5 minuten al de neiging hebben op zijn voorhoofd te tikken en te vragen of er iemand thuis is....quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:12 schreef claire3500 het volgende:
Ruben lijkt me wel een fijn persoon om mee te praten. Hij is best wel wijs voor iemand van zijn leeftijd zeg
quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:18 schreef Sestra666 het volgende:
Esther is beaus
honinggate
martin man man
HAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA ja potjandorie ze moeten ook puzzelen!quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
HoningGate.. wat nauw weer![]()
Ze kunnen godsamme geen uur normaal doen
[ afbeelding ]
Maar ze doet het maar mooi welquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Is nep moots, ze wil aardig gevonden worden. Das een heel andere insteek.
zondequote:Op dinsdag 20 september 2022 23:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ruben heeft zijn studie verkloot.
hahahahah jeffery is zo een topperquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:19 schreef Hendrik83 het volgende:
Jeffrey: We verdienen straks 750 euro dan krijg je honing van mij.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:21 schreef Moeraskat het volgende:
Jeffrey moet stoppen met grapjes maken blijkbaar
Vind ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Nee, dat is juist vermakelijk.
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Nee, dat is juist vermakelijk.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:23 schreef Vlinder1974 het volgende:
Waarom heeft zij nooit een shirt aan als ze in de keuken staat?
[ afbeelding ]
Nah ja, daar hebben die lui dan wel mazzel bij.quote:
van wie?quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:21 schreef Moeraskat het volgende:
Jeffrey moet stoppen met grapjes maken blijkbaar
Niemand begrijpt het alleen Kenzyquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:23 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou overal aan likken.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
Allemaal met jullie poten van andermans spullen afblijven.
Speculeren noemen ze datquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:24 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben het maar over een eliminatie die er komen gaat, dat behoren ze helemaal niet te weten. Ze weten helemaal niet of die komt en wanneer.
Bizar he. Marciano werd gisteren helemaal gek en kwam er verdienopdracht HAHAHAH lekker voor hem. Ik hoop dat er morgen na deze opdracht meteen eliminatie komt. Want dat verwachten ze niet.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:24 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben het maar over een eliminatie die er komen gaat, dat behoren ze helemaal niet te weten. Ze weten helemaal niet of die komt en wanneer.
Natuurlijk weten ze wel dat er een komt. Dat is het concept.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:24 schreef freaky40 het volgende:
quote:
Veel vet, dikhuidig, warmbloedig, Exhibitionist wie zal het zeggen..quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:23 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, maar er is nooit bij verteld wanneer. Nu met zoveel vrijwillige exits is het aannemelijk dat het nog wel even gaat duren....quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Natuurlijk weten ze wel dat er een komt. Dat is het concept.
Hsommigen gaan het heerlijk vinden.. Myrthe boeit het echt niet, die likt er nog over heenquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ook aan de potjes? Wel een goed idee alleen vrees ik dat sommige dat echt niet boeit.
HHAHAHAHAHAHAHAHAHA echt?? oke okequote:Op dinsdag 20 september 2022 23:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow dat zie ik totaal niet zo, zou binnen 5 minuten al de neiging hebben op zijn voorhoofd te tikken en te vragen of er iemand thuis is....
Hij ziet het wel heel goed.quote:
Ja ben wel eens met Jeffery, ze doet het dan wel zelf. Ben benieuwd wie ze gaan kiezen want Madeleine gaat het toch niet meer doen, heb ik dat goed begrepen?quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:30 schreef mootie het volgende:
Kim vindt het sneu voor Janet als ze manager wordt. Die krijgt een enorme error.
Ik zie het probleem niet zo als er af en toe even offtopic gepraat word, beter dat mensen posten dan dat hier niemand post. Waarom is dat zo'n GROOT probleem?quote:
Nou, dat valt wel in te vullen. Lekker een maandje deugen met zijn alle daar.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
Janet gaat zichzelf dus echt opgeven voor manager, ik wil eigenlijk wel dat ze het wordt, ben dan echt benieuwd wat ze dan gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |