Kwarktassenquote:
Ja, die ğast opent expres topics alleen om het over tassen te hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:52 schreef Het_Bokje het volgende:
TS altijd met z'n nektasjes![]()
Letterlijk. Senseo/moreno is niet te zuipen. Van die tasjes ga je wel over je nek.
Nektasjes
jôh, wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:39 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ja, die ğast opent expres topics alleen om het over tassen te hebben.
Wie zegt dat TS dat niet heeft gedaan? Dit zijn overduidelijk ook tassen.quote:Op woensdag 21 september 2022 07:07 schreef laforest het volgende:
Je koffie niet uit een Prada kopje drinken.
[ afbeelding ]
Ik heb originele AC Tion's, is wel even andere koek dan Prada.quote:Op woensdag 21 september 2022 07:43 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wie zegt dat TS dat niet heeft gedaan? Dit zijn overduidelijk ook tassen.
En jij post expres posts met die maffe Turkse ğ van je er in. Geen haar beter dus.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:39 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ja, die ğast opent expres topics alleen om het over tassen te hebben.
Kan ik er wat aan doen dat dat haar gevoel krijgt?quote:Op woensdag 21 september 2022 10:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En jij post expres posts met die maffe Turkse ğ van je er in. Geen haar beter dus.
Tering wat lelijk!!!quote:Op woensdag 21 september 2022 07:07 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel weer mooi dat dat ontwerp 'streber' heet.quote:Op woensdag 21 september 2022 07:07 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Lees m'n posts maar eens door. Die letter gebruik ik alleen bij het woord ğast. En dan nog niet altijd. Sowieso niet bij de oorspronkelijke betekenis van het woord gast.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En jij post expres posts met die maffe Turkse ğ van je er in. Geen haar beter dus.
Wat moet, dat moet.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:15 schreef NaarMensje het volgende:
Ga je die aambeien dan zelf weer terugproppen? Het is een smerig werkje, maar het geeft naderhand wel een gevoel van voldoening.
Ik denk dat jij vrij weinig doetquote:Op woensdag 21 september 2022 14:20 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik deed gisteravond in je mama's mondje knoeieee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |