Prima verzorgd is relatief. Niets te eten hebben valt daar imho niet onder.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Er een beetje bij liggen dat doen ze dus al vanaf dag 1... Het is een TV Show en "sommigen" weten dat drommels goed dat ze prima verzorgd blijven worden door Lieve Febo![]()
[ afbeelding ]
Ballonnen blazen voor ¤2000 .daags na een mislukte opdracht.. ga je me fucken?quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Prima verzorgd is relatief. Niets te eten hebben valt daar imho niet onder.
Ze sturen vast nog aan op het aanspreken van de pot
oh heerlijk zin in hahahahahhaha moet er zo om lachen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:04 schreef Hendrik83 het volgende:
Daar gaan ze weer....
[ afbeelding ]
Geduld!quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ballonnen blazen voor ¤2000 .daags na een mislukte opdracht..
Neenquote:ga je me fucken?
Nadir begint ook steeds vervelender te wordenquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:08 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat is echt hun ding... ene keer hij dan zij en dan weer zij en dan hij etc etc.
hahahah ja ik vind het wel hilarisch hahahquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nadir begint ook steeds vervelende te worden
Even een tukkie doen, kan die straks weer keihard verder puzzelenquote:
hahhahahaha ''keihard' verder puzzelen hahahhaquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even een tukkie doen, kan die straks weer keihard verder puzzelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |