Slim!quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ook een tijdje gedaan. Was de enige man tussen de vrouwen. Probeerde er altijd vroeg te zijn zodat ik achteraan de oefeningen kon doen in het klasje.
Zo ordinair. Ik doe hier niet meer aan mee!!quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:27 schreef Cupfighter het volgende:
Ik wil hier ook oefeningen op doen maar geen yoga
Zullen we samen gaan broer? Mochten we geen geluk hebben dan lak ik mijn nagels wel en trek ik je wel af door een gat in de muur. No homo.quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ook een tijdje gedaan. Was de enige man tussen de vrouwen. Probeerde er altijd vroeg te zijn zodat ik achteraan de oefeningen kon doen in het klasje.
Dit.quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:12 schreef Fok-it het volgende:
TS zoekt op youtube kwijlend naar workout videos van dames en gaat vervolgens lekker projecteren
ik doe dit ook maar kies dan ook de lesjes uit dat er tweetallen gevormd moeten wordenquote:Op dinsdag 20 september 2022 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
Fapfest.quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:08 schreef Cockwhale het volgende:
Ja hoor, mensen kijken hier naar om yoga oefeningen te leren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |