abonnement Unibet Coolblue
pi_206041833
Worden dan straks eindelijk de Kirovs ingezet?
  dinsdag 20 september 2022 @ 17:36:15 #127
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206041834
Het is eigenlijk best wel sneu voor Poetin. De hele wereld ziet dat hij eigenlijk al verloren heeft, Xi heeft hem al zachtjes laten vallen en zelfs randstaten die eerst nog pro-Russisch waren hebben zich nu tegen Poetin gekeerd. Ook intern neemt de weerstand tegen hem snel toe. Een beetje compassie jegens Wladimir Wladimirovich lijkt me wel op zijn plaats.
We have always been at war with Eastasia.
pi_206041837
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:34 schreef Barbusse het volgende:
Overduidelijke Russische troll bot gespot.
Dus jij gelooft erin dat Oekraïne een totale oorlog met Rusland zal overleven? En dan bedoel ik dus totale mobilisatie van 145 miljoen Russen.
pi_206041839
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:35 schreef wimpietje het volgende:

[..]
Zogenaamd VS wapens etc is gewoon bullshit. Russen hadden een vechtersmoraal tot de dood aan toe. 20 miljoen doden en toch gingen ze door met oorlogvoeren. Als je zoeen tegenstander hebt dan maakt het eigenlijk niet uit wat voor wapens je hebt je komt daar niet doorheen.
Ga toch heen met je WWII vergelijkingen. Dat was een hele andere situatie. Toen werden ze aangevallen en liep hun land gevaar. Nu zijn ze de agressor en is het moraal erg laag.
pi_206041842
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:36 schreef -XOR- het volgende:
Het is eigenlijk best wel sneu voor Poetin. De hele wereld ziet dat hij eigenlijk al verloren heeft, Xi heeft hem al zachtjes laten vallen en zelfs randstaten die eerst nog pro-Russisch waren hebben zich nu tegen Poetin gekeerd. Ook intern neemt de weerstand tegen hem snel toe. Een beetje compassie jegens Wladimir Wladimirovich lijkt me wel op zijn plaats.
Je maakt hier een fout. Poetin zei laatst nog dat de oorlog pas is begonnen dat de echte shit nog moet komen. En dan spreekt hij dus over totale mobilisatie die nog moet komen.
pi_206041843
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:35 schreef wimpietje het volgende:

[..]
Zogenaamd VS wapens etc is gewoon bullshit. Russen hadden een vechtersmoraal tot de dood aan toe. 20 miljoen doden en toch gingen ze door met oorlogvoeren. Als je zoeen tegenstander hebt dan maakt het eigenlijk niet uit wat voor wapens je hebt je komt daar niet doorheen.
Ze kunnen de logistiek van miljoenen soldaten niet aan. En nu weer hup naar de klas, want ze missen nu 25% van hun leerlingen op een school in Almere.
pi_206041846
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:36 schreef wimpietje het volgende:

[..]
Dus jij gelooft erin dat Oekraïne een totale oorlog met Rusland zal overleven? En dan bedoel ik dus totale mobilisatie van 145 miljoen Russen.
Als golf na golf aan mankracht ertegen aan gooien echt werkt zou India toch ook nooit gekoloniseerd zijn?
pi_206041860
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:36 schreef wimpietje het volgende:

[..]
Dus jij gelooft erin dat Oekraïne een totale oorlog met Rusland zal overleven? En dan bedoel ik dus totale mobilisatie van 145 miljoen Russen.
Er gaan geen 145 miljoen Russen vechten man. Ze kunnen al niet eens 250k troepen bevoorraden. En het moraal is ondertussen onder het nulpunt. Wat een fantasie :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206041866
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:36 schreef wimpietje het volgende:

[..]
Dus jij gelooft erin dat Oekraïne een totale oorlog met Rusland zal overleven? En dan bedoel ik dus totale mobilisatie van 145 miljoen Russen.
Je hebt al 25 bans, aircohandels... kap er eens mee.
  dinsdag 20 september 2022 @ 17:39:55 #135
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206041868
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:37 schreef wimpietje het volgende:

[..]
Je maakt hier een fout. Poetin zei laatst nog dat de oorlog pas is begonnen dat de echte shit nog moet komen. En dan spreekt hij dus over totale mobilisatie die nog moet komen.
Der Totale Krieg om godbetert Oekraine _O-

"Pick your battles", zou Dr Phil zeggen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_206041874
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:35 schreef wimpietje het volgende:

[..]
Zogenaamd VS wapens etc is gewoon bullshit. Russen hadden een vechtersmoraal tot de dood aan toe. 20 miljoen doden en toch gingen ze door met oorlogvoeren. Als je zoeen tegenstander hebt dan maakt het eigenlijk niet uit wat voor wapens je hebt je komt daar niet doorheen.
Zonder de Lend-Lease had de SU niet eens de capaciteit om al die miljoenen soldaten massaal en snel naar het front te brengen om ze daar voor de Duitse machinegeweren te gooien.
pi_206041877
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:37 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Als golf na golf aan mankracht ertegen aan gooien echt werkt zou India toch ook nooit gekoloniseerd zijn?
De Britten hadden een andere manier om de boel te koloniseren. Door middel van handel en mensen omkopen. De Turken die hier vaak stoer komen praten werden ook zo van achteren genomen door de Britten. Turkije was tot voor kort ook een Britse kolonie. 450 ton aan Turkse goud stond tot het jaar 2017 in the bank of England ;)

Hetzelfde geldt voor heel veel andere landen in Afrika Middenoosten en Azië.
  dinsdag 20 september 2022 @ 17:40:46 #138
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206041879
Als iemand me mod-rechten wil geven, wil ik het best schoonhouden hier, hoor :P
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 september 2022 @ 17:41:55 #139
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206041891
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:12 schreef archito het volgende:
Iedereen duikt weer op het verse nieuwe trolletje. Hopelijk levert dat geen 5 pagina's onzin op.
helaas ....
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 20 september 2022 @ 17:44:38 #140
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206041921
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
helaas ....
Ah joh, het is vermakelijk. Al die tweets en berichten over gevechten zijn toch maar ook als wedstrijdradioverslagen van Theo Koomen: we kunnen het zelf niet controleren, ongetwijfeld klopt de helft niet en het wordt spannender gemaakt dan het is.
We have always been at war with Eastasia.
pi_206041929
Video in onderste tweet.

twitter
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 september 2022 @ 17:45:50 #142
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206041934
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:42 schreef wimpietje het volgende:
Turken zijn pas smerig genaaid door de Britten. Mustafa Kemal was een van de omgekochte mensen die voor de Britten werkte. Vandaag de dag aanbidden de Turken die ataturk, gozer heeft 100de duizenden standbeelden door geheel Turkije heen. Idioten die turken met die snor van ze.

Ze hebben de turken zo gekoloniseerd dat ook hun kinderen gekoloniseerd werd door corrupte geschiedenis. Geschiedsvervalsing. Dag in dag uit moeten ze ataturk , in feite een 2de Lawrence , als God zien. Ze moeten bukken voor zijn standbeeld lol
Vent, je bent bezig met het verkeerde land in de verkeerde tijd. Dat was 100 jaar geleden en voor dit onderwerp totaal niet relevant
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206041943
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:36 schreef wimpietje het volgende:

[..]
Dus jij gelooft erin dat Oekraïne een totale oorlog met Rusland zal overleven? En dan bedoel ik dus totale mobilisatie van 145 miljoen Russen.
Het zal sowieso niet een snelle overwinning zijn. En verder weet ik niet hoe er in Rusland gereageerd zal worden als er nog eens tienduizenden jongens zullen sterven. Jongens die nu nog op school zitten of werken in fabrieken, scholen of ziekenhuizen. En als de vrouwen die achterblijven niet weten of ze die dag hun kinderen kunnen voeden. Ik betwijfel of de Rusissche bevolking dit over heeft voor 2 opstandige republiekjes in Oekraïne.
pi_206041953
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:42 schreef wimpietje het volgende:
Turken zijn pas smerig genaaid door de Britten. Mustafa Kemal was een van de omgekochte mensen die voor de Britten werkte. Vandaag de dag aanbidden de Turken die ataturk, gozer heeft 100de duizenden standbeelden door geheel Turkije heen. Idioten die turken met die snor van ze.

Ze hebben de turken zo gekoloniseerd dat ook hun kinderen gekoloniseerd werd door corrupte geschiedenis. Geschiedsvervalsing. Dag in dag uit moeten ze ataturk , in feite een 2de Lawrence , als God zien. Ze moeten bukken voor zijn standbeeld lol
Ga Erdogan pijpen.
pi_206041958
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:20 schreef polderturk het volgende:

[..]
Gepard is luchtafweer.
Dat was de Flak 88 van de duitsers ook tijdens WOII. Het bleek echter ook een zeer effectief anti-tank wapen en is veelvuldig daarvoor gebruikt. Iron Dome werd ontwikkeld als anti-raket systeem maar blijkt zeer effectief tegen drones. Patriot werd ontwikkeld als vliegtuig afweer maar bleek ook in staat Scud raketten te onderscheppen, althans de geavanceerder versie ervan.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_206041959
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:46 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Het zal sowieso niet een snelle overwinning zijn. En verder weet ik niet hoe er in Rusland gereageerd zal worden als er nog eens tienduizenden jongens zullen sterven. Jongens die nu nog op school zitten of werken in fabrieken, scholen of ziekenhuizen. En als de vrouwen die achterblijven niet weten of ze die dag hun kinderen kunnen voeden. Ik betwijfel of de Rusissche bevolking dit over heeft voor 2 opstandige republiekjes in Oekraïne.
Als Poetin het wilt dan gebeurt het. Nu zien we bijvoorbeeld rond de 100.000 doden in 6 maanden tijd. Als Poetin het wilt zul je zien dat de dodental zeer snel zal stijgen , en dan praten we dus over minstens een miljoen doden per maand. Hou dat maar tegen wens je veel succes.
pi_206041975
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:47 schreef polderturk het volgende:

[..]
Ga Erdogan pijpen.
Ik ben geen moslim dat ik voor Erdogan ben. Ik hou er wel van om de waarheid te spreken. Erdogan heeft een flinke coup gepleegd tegen het turkse leger in 2016. En dat is de enige reden dat turkije geen kolonie meer is van de Britten. Vergeet niet dat het Turkse leger onder de controle was van mensen die voor de Britten werkten. Al die coups in Turkije voor 2016 werd in opdracht van Engeland en Amerika gepleegd. Net zoals bij alle andere kolonie's zoals in Afrika. Dag in dag uit coups :)
pi_206041977
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:48 schreef wimpietje het volgende:

[..]
Als Poetin het wilt dan gebeurt het. Nu zien we bijvoorbeeld rond de 100.000 doden in 6 maanden tijd. Als Poetin het wilt zul je zien dat de dodental zeer snel zal stijgen , en dan praten we dus over minstens een miljoen doden per maand. Hou dat maar tegen wens je veel succes.
Wat moet het toch heerlijk zijn om zo'n simplistisch beeld van de wereld te hebben.
pi_206041983
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:48 schreef wimpietje het volgende:

[..]
Als Poetin het wilt dan gebeurt het. Nu zien we bijvoorbeeld rond de 100.000 doden in 6 maanden tijd. Als Poetin het wilt zul je zien dat de dodental zeer snel zal stijgen , en dan praten we dus over minstens een miljoen doden per maand. Hou dat maar tegen wens je veel succes.
Poetin wilde een volledige capitulatie binnen enkele weken. Niet gelukt. Dus zout op met je Poetin wil stomme bot.
pi_206041990
Putin wilde ook met een paar dagen de Oekraiense regering omver gooien. Zie wat dat hem gebracht heeft. De kreet "als Putin het wilt gebeurt het" lijkt me derhalve nogal wensdenken :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')